Folk som hänger och pillar på andras bilar!

RobinBjolin
31 januari 2009 · 356 Inlägg

Om de är nån som lutar sig mot min bil:
"Flyttar du dig inte från bilen så kommer jag demolera ditt ansikte så hårt att din egna morsa skulle gråta varje gång hon såg på dig".

Om nån kladdar med feta fingrar mot bilen:
"Slutar du inte kladda på bilen så åker avbitartången fram".

Om nu mot förmodan nån skulle avsiktligt repa min lack..
Ja då hittar ni mig på kåken nån timme senare, ditsatt för mord.

Så enkelt är de...
Man rör inte andras bilar om de inte är ok.. så är de bara.

Senast redigerat av MrRefinement (31 januari 2009)

Emilius Avstängd
31 januari 2009 · 1 714 Inlägg

har själv varit med om det. visserligen a-traktor men jag hade för fan pearl-lack och den va jävligt fin.
ställer man sig utanför krogen så hänger fylljävlar på bilen och inte va de tunnisar heller.
en satte sig på framskärmen (duett) som inte hade några fästjärn eller va de kallas,
jag sa åt dem vänligt att dra åt helvete ungefär så såg jag att framskärmen drog tillbaka 2 cm när killen lyfte på arslet, knarrade som fan också. jag tror inte skärmen satt i mer än nån skruv eller två.
ni kan tänka er att man va ursinnig när det fanns stor risk att skärmjäveln hade lossnat,
va gör man då liksom?

24 tusen är mycket för en 16 åring, när han lägger ut 15 till på bilen då är han fattig.
så fattig att han inte har råd att lämna över slip, spackel, lackjobb till nån annan utan gör allt själv.
färgen va gratis men när den va slut och man inte har färgkoden då blir det ju genast svårt att fixa en krossad glasfiberskärm utan att lacka om hela bilen.

folk bör tänka sig för även om det är "en gammal epajävel"

Senast redigerat av Emilius (31 januari 2009)

SoL Eigenbrötler
31 januari 2009 · 1 237 Inlägg

Xtravagant skrev:

soyd skrev:

Nehe skrev:

Du menar oskyldig till när ni fick in en polisbil (på jobbet kanske?) och du ville vara lite rolig och ta ett kort som ska föreställa att du blir gripen? Man ser ju på din bild att det ej är "på riktigt".

Sen tycker jag gott och väl att man får säga till andra att ej hänga på eran bil, det är inget tykigt eller liknande med det..

Jag har ingen lust att tjafsa med dig på ett forum på nätet... jag kan inte bevisa nåt mer än vad bilden säger. du får tro vad du vill!

/mvh soyd

Jag trodde du skoja när du skrev att du blev gripen på din pressbild...
tror du att det är så polisen gör?

Finns ett program på tv som heter Cops..
Kanske sett lite många avsnitt?? tongue

jag har faktiskt sett en kille bli nerbruten på huven så, han ställde sig rakt framför polisbilen och skrek "sieg heil" och "heilade", då kom polisen ut och mosa ner han i huven, på med handfängsel och kasta in fanskapet i baksätet med huvet före, jag stog typ 5 meter bort med min tjej och skrattade lite lätt för det såg så klockrent komiskt ut.

Opel Rekord Coupé "Sopel" (1968)
Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
1 februari 2009 · 1 874 Inlägg

Ja, ni. Ytterligare bevis på att folk inte har någon som helst respekt för andras ägodelar. Kan ju fortfarande
ta mitt exempel på den fina bucklan i min då 2 timmar gamla bil. big_smile

race Race For Fun!
1 februari 2009 · 379 Inlägg

hade någon lutat sig mot min bil så hade man ju lätt sagt till personen sen hade jag frågat honom vilken bil som är hans sen hade jag gått bort till den och hoppat upp på huven och sakta glidit ner igen wink att det ska vara så j*vla svårt att ge faan i andras saker sad

R.I.P Paul Walker
Race 350Z For Fun
Niklas1987 NO
1 februari 2009 · 2 182 Inlägg

Det värsta är väl när människer tror att de får stå på andras bilar, hände när jag hade Cutlassen, kom nåra i en Volvo 740 å härja, tänkte inte mer på dem förens fanskapen stallt sig på taket p min bil, visst den va rollad mattsvart men va fan de hade ingen tillåtelse att stå min bil för de, svarade med att stå å hoppa på deras jävla bil, självklart vart ägaren som stod å hoppa på min bil jätte sur å undra va fan jag höll på med.
Jag hoppar på din runkförti, eftersom du hoppar på min bil.
Han var tyst efter det, eftersom taket på Cutlassen inte fick en skråma medans taket på hans bil var bögligt som fan.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
danneC5
8 mars 2009 · 186 Inlägg

snoddas skrev:
varför kan man inte lägga upp en enda tråd på garaget utan att någon ska klaga på nått????

Om någon skulle hänga på min bil och de blir en repa så äre upp till den personen att se till satt den repan försvinner för inte tänker ja göra nått någon annan har "pajjat" sen skiter ja fullständigt i om de inte var med mening att göra de men har man sönder nått så betalar man skadan så enkelt är det....

Problemet sen är att det många gånger inte går att bara lacka om heller, då det då blir färgskiftningar mellan karossdelarna..hmm just det som jag tycket är problemet, att folk tror: ähh vafan det är ju bara att lacka om,  det är inte så enkelt tyvärr..hmm

// Danne

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
9 mars 2009 · 5 753 Inlägg

Klart man lutar sig mot bilar, orka stå i onödan!




Näe inte det, men seriöst, skulle aldrig falla mig in att luta mig mot nån annans bil, brukar luta mig mot mina egna om man står utanför och snackar, även kompisars bilar ibland men då frågar jag självklart om det är lungt innan jag gör det.



Folk får gärna luta sig mot mina bilar OM dom frågar om lov och tänker sig för så dom inte har nått som repar..

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Kesler
9 mars 2009 · 3 650 Inlägg

Det va nån lirare igår som pillade upp mina torkare på bilen..såg det genom fönstret och gick ut å fråga vafan han sysslar med. Då hotade han sparka sönder min bil å typ slå ner mig. pga att han hade kört sönder sin spoiler för att jag stod lite felparkerad utanför en polare

Sparka på men då får du pröjsa sa jag, då blev han ännu mer galen haha

Senast redigerat av Kesler (9 mars 2009)

_Wallis_
9 mars 2009 · 4 506 Inlägg

Eller folk som tänder eld på andras bilar inte heller roligt..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=124210

Kan du andas kan du dö.
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
9 mars 2009 · 5 753 Inlägg

Kesler: Det är då man ska släppa ner ett litet basebollträ ur tröjarmen och fråga vad han menar tongue

Senast redigerat av _Glenne_ (9 mars 2009)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Kesler
9 mars 2009 · 3 650 Inlägg

_Glenne_ skrev:
Kesler: Det är då man ska släppa ner ett litet basebollträ ur tröjarmen och fråga vad han menar tongue

hah a precis..ska skaffa en dekal till bilen " Skadegörelse polisanmäles EJ^^..åsså frågade han mig om jag har körkort roll

IceEyes Varningar: För många..
9 mars 2009 · 2 552 Inlägg

Rquired skrev:
Instämmer, det värsta är idioterna som inte inser att jeansen har knappar där bak :S

Hehe har lutat mig mot min egen bil x antal gånger utan att tänka på det där, blev rätt fina repor i lacken kan jag lova tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
9 mars 2009 · 5 753 Inlägg

Kesler skrev:

_Glenne_ skrev:
Kesler: Det är då man ska släppa ner ett litet basebollträ ur tröjarmen och fråga vad han menar tongue

hah a precis..ska skaffa en dekal till bilen " Skadegörelse polisanmäles EJ^^..åsså frågade han mig om jag har körkort roll

Då skulle du ha frågat om han rymt från psyket tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Kesler
9 mars 2009 · 3 650 Inlägg

_Glenne_ skrev:

Kesler skrev:

_Glenne_ skrev:
Kesler: Det är då man ska släppa ner ett litet basebollträ ur tröjarmen och fråga vad han menar tongue

hah a precis..ska skaffa en dekal till bilen " Skadegörelse polisanmäles EJ^^..åsså frågade han mig om jag har körkort roll

Då skulle du ha frågat om han rymt från psyket tongue

heh hade rätt bra grejjer jag ville säga men ville inte hetsa honom för mkt tongue

Hasselstrom
9 mars 2009 · 796 Inlägg

Min kompis har en tendens att alltid luta sig mot bilar.. Har verkligen NO feeling för det där med lack.. Har sagt till han många gånger och nuförtiden räcker det med att bara grymta lite..

Det roliga är att han aldrig lär sig att damm och skit repar som fan när man gnider runt det med röven, och att han alltid har nitskärp och en kedja till plånboken är ju inte precis ett pluss..

Har förklarat för han många gånger hur känslig lacken är, men han fattar inte riktigt hur det funkar..

Numera skiter jag i vad han gör med sin egna bil, men det svider varje gång i mej när han drar handen över sin skitiga och grusiga bmw och släpper kommentaren: "Måste nog tvätta den snart"..

Brrrrrrrr....:S

brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"
FreddeK
9 mars 2009 ·

Hasselstrom skrev:
Min kompis har en tendens att alltid luta sig mot bilar.. Har verkligen NO feeling för det där med lack.. Har sagt till han många gånger och nuförtiden räcker det med att bara grymta lite..

Det roliga är att han aldrig lär sig att damm och skit repar som fan när man gnider runt det med röven, och att han alltid har nitskärp och en kedja till plånboken är ju inte precis ett pluss..

Har förklarat för han många gånger hur känslig lacken är, men han fattar inte riktigt hur det funkar..

Numera skiter jag i vad han gör med sin egna bil, men det svider varje gång i mej när han drar handen över sin skitiga och grusiga bmw och släpper kommentaren: "Måste nog tvätta den snart"..

Brrrrrrrr....:S

Låter som din kompis inte är så bilintresserad tyvärr=((

Hasselstrom
9 mars 2009 · 796 Inlägg

Freddeponken skrev:

Hasselstrom skrev:
Min kompis har en tendens att alltid luta sig mot bilar.. Har verkligen NO feeling för det där med lack.. Har sagt till han många gånger och nuförtiden räcker det med att bara grymta lite..

Det roliga är att han aldrig lär sig att damm och skit repar som fan när man gnider runt det med röven, och att han alltid har nitskärp och en kedja till plånboken är ju inte precis ett pluss..

Har förklarat för han många gånger hur känslig lacken är, men han fattar inte riktigt hur det funkar..

Numera skiter jag i vad han gör med sin egna bil, men det svider varje gång i mej när han drar handen över sin skitiga och grusiga bmw och släpper kommentaren: "Måste nog tvätta den snart"..

Brrrrrrrr....:S

Låter som din kompis inte är så bilintresserad tyvärr=((

Mja, han är ganska bilintresserad, men kan inget om dom.. Ingen kännsla för missljud och se fel, skruva, mm..
Han är mest intresserad av vilken modell som är snyggast, sånt..

Sorgligt:P

brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang