hur är biltemas avgasbandage ? tänkte köpa det och ha över bakaxlen då ja ska ha på luftfjädring så avgasrört blir runt 10cm från bälgen
Jag har det på downpipen på saaben och det fungerar bra! Det har inte snörat upp sig, bränts eller ngt sånt, och det håller bort värmen väldigt bra i motorutrymmet!
jag spreyade min motorhuv. vet inte omjag använde mycket färg men det sitter kvar och jag har då inte märkt någon nyansskillnad på att den har blivit blekare. bilen står ute året om.
Nån som vet hur biltemas startmotorer är till volvos b230 motorer? Planetväxeln i min startmotor har gått sönder så funderar på att köpa en biltema startmotor eller om man kanske skulle hämta en planetväxel på skroten?
Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
Nån som vet hur biltemas startmotorer är till volvos b230 motorer? Planetväxeln i min startmotor har gått sönder så funderar på att köpa en biltema startmotor eller om man kanske skulle hämta en planetväxel på skroten?
Jag brukar bara byta till en bättre beg ist:) såna får man ju nästan kastade på sig gratis ju:)
Jag brukar bara byta till en bättre beg ist:) såna får man ju nästan kastade på sig gratis ju:)
okej blir en vända till skroten imon o hämta en planetväxel till den så ska den nog funka igen mvh
Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.