jag letar som satan efter en diod med inbyggt motstånd 12v för bil på biltema och dem ska lysa blått någon som vet vart de ligger på deras skit hemsida?
Du skämtar väl? Tog mig cirka 2 sek att hitta dina diodlampor
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Vad har ni att säga om tändstift samt tändkablar från Biltema? Har hört att man inte bör köpa detta där, några som har erfarenhet av detta eller allmänt vet något om dem ?
Jag har kört deras gerjor i flera år, de tunna 7mm kablarna i plastpåse funkar men hårdnar fort. De tjockare blåa sillikonkablarna är däremot skitbra, körde dom på gamla motorn och garanterar att dom tål värme bra.
Okej, sitter nämligen detta på bilen sen tdigare så tänkte om de var nåt man borde byta
Satt 10 år gamla bosch-kablar på min 240-82 och bilen gick sämre efter att jag bytt mot nya (svarta 7mm) biltema. Vet ej om det beror på kablarna eller om det beror på att kabeln mellan spole och fördelarlock var alldeles för lång. Blev iaf bättre med dom gamla igen.
Har målat mina ok med Biltemas Bromsoks färg. En ganska tunn färg men det gör inte mig något, målade 3 gånger. Blank o fin. Foliatec's som kostar sex gånger mer är kanske bättre men jag är nöjd!
Har målat mina ok med Biltemas Bromsoks färg. En ganska tunn färg men det gör inte mig något, målade 3 gånger. Blank o fin. Foliatec's som kostar sex gånger mer är kanske bättre men jag är nöjd!
Använder också den, klart värd och använda!
"Ta det aldrig lungt, kör alltid 90 på 50 väg!" - Ronny och Ragge
Kan rekommendera deras fälgrengöring. Riktigt starka grejer som får jobbet gjort!
+1.. den är sjukt bra! gjorde ren mina fälgar som va toksvarta innuti förut me det och dom blev riktigt rena! det med lite kallavfettning så man får bort tjärprickar osv så har man en sanslöst ren fälg
Vad säger ni om Biltemas supertvätt alternativt vaxschampo?
Jag använder deras vaxshampo, är helnöjd. Ta en titt på Saaben o se, de rengör bra o ger fin glans.
Håller med de två föregående talarna ang fälgrengöringen, skule biltemas inte klara biffen så får man ta Sonax fälgrengöring som är ren o skär dynamit.
Deras Elekriska muttermaskin är inge vidare. Skitkass. Går sönder/brinner upp, ska just reklamera den 3e nu. dock ska jag prova deras "proffs" istället och se hur länge den går..