såg att du hade skaffat dig en st220 , så du skall behålla fiestan ?
Yes, bilen låg endast uppe på blocket 2 dagar innan min sambo förstod hur mycket bilen betydde för mig & skrev över hela bilen på mig Underbar kvinna trots sin tillfälligt tjocka mage
Ikväll ska jag se om det går att hitta plats nånstans i huset för att jobba på bilen men det blir svårt nu när ett nytt värmesystem står & tränger sig med mina kolfibersaker Som jag brukar säga...TOSIG!!!
kommer de där bli bra tar de inte bort efekten i bräddarna
Följer du tråden alls eller???
sorry att ja var oklar i min text ja menade kolfiber mönstret i breddarna sorry
Helt riktigt så kommer kolfibret att bli osynligt, men vad gör det....alla som känner till bilen kommer veta vad som finns i grund & botten plus att meningen med denna versionen är en cleanare look än det brutala kolfiberstuket. Sålänge jag blir nöjd & vet vad som döljer sig under lacken
Ja vi tar ett race imorgon igen
Senast redigerat av CarbonLoader (18 december 2009)
okey du tänkte så då är ja med .. men syd på så fin fiber duk hehe .. ska bli kul att se den .. får väll hojta till här om ja åker ner till din håla då ja har vänner där nere
okey du tänkte så då är ja med .. men syd på så fin fiber duk hehe .. ska bli kul att se den .. får väll hojta till här om ja åker ner till din håla då ja har vänner där nere