4460
Sök

Dekaler eller motiv lack.

RP
8 februari 2009
Trådstartare
Hej om jag lackar bilen svart.
Ska jag sedan ha dekaler eller motiv lack.
Senast redigerat av RP (15 februari 2009)

183 Inlägg
8 februari 2009
de beror på priset!

tyskt ska d va!

1 418 Inlägg
8 februari 2009
Lås tråden?

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

1 833 Inlägg
8 februari 2009
Motivlack är snyggast, men dyrast. big_smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

8 156 Inlägg
8 februari 2009
Vad för motiv hade du tänkt dig? Det är lättare att återställa en bil om man använder rätt sorts dekaler.
Men samtidigt så blir det aldrig riktigt lika snyggt som en äkta motivlackering.
Sen kan man ju se skarvarna.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

16 197 Inlägg
8 februari 2009
Phaetoon skrev:
Vad för motiv hade du tänkt dig? Det är lättare att återställa en bil om man använder rätt sorts dekaler.
Men samtidigt så blir det aldrig riktigt lika snyggt som en äkta motivlackering.
Sen kan man ju se skarvarna.

men de hänger ju mycke på vem som lägger lacken.. sen del motivlack men ser på div events sen ju hemska ut.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
14 februari 2009
beror ju på vad du har tänkt dig för nånting... i vissa fall kanske det blir nästan samma kostnad om du ska motivlacker eller ha dekaler.... men skulle nog satsa på dekalr... lätt att ta bort om du tröttnar..... om du nu inte ska ha hela sidorna på bilen dvs

427 Inlägg
14 februari 2009
Jag hade motivlackat ....  Då hade motivet följt med till nästa ägare om du skulle sälja .. smile Annars tar han ju bort det .. hehe

/ Tobbe

158 Inlägg
14 februari 2009
Fördelen med dekaler är ju att dom går att ta bort & man kan få det riktigt snyggt gjort om man lämnar in det på rätt ställe. Men lackat är ju snyggast men också dyrast.
//F
Senast redigerat av Fega84 (14 februari 2009)

1 653 Inlägg
15 februari 2009
om du ska ha ett hockeylags "sköld" på bilen så ska du ju ha dekal om du öht vill få bilen såld sen framöver...

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

139 Inlägg
15 februari 2009
du kommer aldrig få sålt den om du har motivlackat in färjestad.. tro mig.

Akay!

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
1 mars 2009
RP skrev:

Om du skulle ha motivlackat den i färjestads förger så måste du fråga FBK supporten, man får inte ta deras färger utan att ha frågat big_smile. Jag fundera ochså på att på att lacka bilen när det blir dax för en för mig yikes

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

130 Inlägg
15 mars 2009
jag ber om ursäkt, men jag skrattade mig igenom hela denhär tråden smile

1 772 Inlägg
15 mars 2009
Forza_740 skrev:
RP skrev:

Om du skulle ha motivlackat den i färjestads förger så måste du fråga FBK supporten, man får inte ta deras färger utan att ha frågat big_smile. Jag fundera ochså på att på att lacka bilen när det blir dax för en för mig yikes

Jasså verkligen...
Senast redigerat av NordstromJ (15 mars 2009)

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

16 197 Inlägg
15 mars 2009
Forza_740 skrev:
RP skrev:

man får använda andras loggor så länge man inte gör de i fel syfte.. tex tjänar pengar på elle "smutskastar".

"Testar man inte så får man aldrig veta"

bmw_e34_projekt
15 mars 2009
Trådstartare
sätt dekaler som det står telia på! då blir det ännu mer telefonkiosk.

1 581 Inlägg
15 mars 2009
Motivlackering.

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
17 mars 2009
evilaudio skrev:
Forza_740 skrev:
RP skrev:

man får använda andras loggor så länge man inte gör de i fel syfte.. tex tjänar pengar på elle "smutskastar".

jo det vet jag att man får, men det är lika bra att tråga om man får använda deras logga wink".

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

typ..eh..va?
582 Inlägg
17 mars 2009
evilaudio skrev:
Forza_740 skrev:
RP skrev:

Borde inte "Kalle kissar"-dekaler va förbjudet då? Det är ju bara för att smutskasta :S

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

Sök