3396
Sök

EFTERLYSES: Grus/sandare i Sundsvall!! !"#¤%&/

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
19 februari 2009
Jobbar också som sandare om man säger så, kör hjullaste inte lastbil och jag vet hur jobbigt det är med idioter som ställer sig fel så man inte kommer förbi men inte skulle jag få för mig o förstöra någons annans bil, visst hade jag sett att de var där hade jag bett dem flytta bilen så jag kan göra mitt jobb men man behöver ju knappast överdriva

~Andy~

Ace Ventura
1 240 Inlägg
979 Inlägg
26 februari 2009
Spelar ju ingen roll hur han har parkerat sin bil? Det är isåfall en ensak mellan han & lapplisa/polis lr vem det nu igentligen är...men de ger absolut ingen rätt till att nån ska få hälla ut grus över någons bil. Absolut inte 3 ggr! Olycka? in my ass.... Skriv gärna hur det går för dig sen. Mvh

Hpc

Tomten
1 065 Inlägg
26 februari 2009
vad jag vet så parkerar han inte fel. Är bara att vägen o är liten och det finns inte mycket plats att röra sig på.

356 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
Det är nu fastställt av polisen att det var en olyckshändelse och utredningen är nedlaggd... Tack närpolisen i sundsvall för ett klockrent arbete.... till en början blir det jag som får stå för självrisken på 3000kr och sen ska i mitt försäkringsbolag kräva hans försäkringsbolag på pengarna.. Anyhow bilen åker in på lack på måndag och det blir cosmos schwartz metallic (303)

Forummoderator
9 299 Inlägg
1 mars 2009
Sauce skrev:
Det är nu fastställt av polisen att det var en olyckshändelse och utredningen är nedlaggd... Tack närpolisen i sundsvall för ett klockrent arbete.... till en början blir det jag som får stå för självrisken på 3000kr och sen ska i mitt försäkringsbolag kräva hans försäkringsbolag på pengarna.. Anyhow bilen åker in på lack på måndag och det blir cosmos schwartz metallic (303)

Hur är det möjligt? Det är ju bedrövligt att något så uppenbart kan bli nedlagt. Men om du fuskar med skatten då jäklar... neutral
Senast redigerat av caromania (1 mars 2009)

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

57 Inlägg
1 mars 2009
Så hälla grus på en bil tre gånger är en olycka? Ok. Det viktiga är ju att du får din ersättning smile

Allfixare
1 475 Inlägg
3 mars 2009
vilka idioter. ska den lackas innanför dörrarna och under huven osv nu då eller??

Elektiker ;)
403 Inlägg
3 mars 2009
Detta är ju helt sanslöst.. låter verkligen inte som en olyckshändelse hmm Den personen ska fanimejj straffas.. som tidigare sagt, de viktiga är att du får ersättning !
Mvh

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
4 mars 2009
kan du inte ringa och höra med den som var handläggare för fallet och fråga hur han grundade att det var en olycka då det hände 3 gånger.. vore roligt och höra bara...

2slow

4 001 Inlägg
4 mars 2009
azid skrev:
kan du inte ringa och höra med den som var handläggare för fallet och fråga hur han grundade att det var en olycka då det hände 3 gånger.. vore roligt och höra bara...

ja, och sen kan ju du tippa 3 lass grus utanför hans dörr och säga "OOPS" så verkar ju allt vara löst...

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Fri fart för ett fritt folk!
14 616 Inlägg
4 mars 2009
du får beställa 3lastbilar sprängsten som avlastas på personens bil
det är jhu bara ett misstag att det råkar hamna på hans bil smile

ucha hade jag varit drabbad och fått veta vem fan som gjort det kan jag lova att den personen skulle ALDRIG mer ha en hel bil

Kör fort så hinner inget hända...

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
4 mars 2009
Det är för jäv---t när det händer! kan det inte vara någon som är arg på dig?
Vem som helst kan bärra det i en påse och därefter ta med hand och kasta det på bilen.
Hoppas att du hitta honom.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

30 Inlägg
4 mars 2009
har inte folket som kommenterat här läst tråden? Fallet var en "olycka" och det är nedlagt ochdet är upp till försäkringsbolagen att agera nu

Fri fart för ett fritt folk!
14 616 Inlägg
4 mars 2009
og900turbo skrev:
Growe skrev:

ucha hade jag varit drabbad och fått veta vem fan som gjort det kan jag lova att den personen skulle ALDRIG mer ha en hel bil

o hur moget o smart är det o hämnas? roll

som man bäddar får man ligga

som när en kille försökte göra inbrott i min bil vi tog honom på bargärning
han hade redan dragit ena framrutan sabbat min grabbs barnstol och hans jacka

som tack för det så åkte vi hem till honom en kväll slog sönder alla rutor på hela bilen medans han stog och titta på

han fick helt enkelt skylla sig själv
ångrar mig inte en enda sec
skulle jag se honom i en bil idag skulle jag göra samma sak igen
fast det var 7år sen det hände

Kör fort så hinner inget hända...

126 Inlägg
4 mars 2009
Growe skrev:
og900turbo skrev:
Growe skrev:

o hur moget o smart är det o hämnas? roll

som man bäddar får man ligga

som när en kille försökte göra inbrott i min bil vi tog honom på bargärning
han hade redan dragit ena framrutan sabbat min grabbs barnstol och hans jacka

som tack för det så åkte vi hem till honom en kväll slog sönder alla rutor på hela bilen medans han stog och titta på

han fick helt enkelt skylla sig själv
ångrar mig inte en enda sec
skulle jag se honom i en bil idag skulle jag göra samma sak igen
fast det var 7år sen det hände

Dä va inte mer än rätt! Skulle gjort samma sak!

Elektiker ;)
403 Inlägg
4 mars 2009
Krakke skrev:
har inte folket som kommenterat här läst tråden? Fallet var en "olycka" och det är nedlagt ochdet är upp till försäkringsbolagen att agera nu

"Olyckor" händer inte 3 gånger på samma bil.. tyvärr !

Mvh

356 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
Sådär har nu hämtat bilen från lackering... försärkingsbolaget tycker inte att bilen är värd att hellackas, då den inte är värd mer än 35tkr...?? lacken skulle kosta mer änb vad bilen var värd enligt dom, så 8000kr kan jag få i kontantersättning. bilen är olackad i dagsläget och kommer vara så tills dess att jag har bråkat vidare i detta ärende ett bra tag... eventuellt säljer jag bilen som den står... blir så jävla less.

90 Inlägg
6 mars 2009
Jävligt tråkigt det som hänt, hoppas det löser sig för dig...

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
6 mars 2009
Sauce skrev:
Sådär har nu hämtat bilen från lackering... försärkingsbolaget tycker inte att bilen är värd att hellackas, då den inte är värd mer än 35tkr...?? lacken skulle kosta mer änb vad bilen var värd enligt dom, så 8000kr kan jag få i kontantersättning. bilen är olackad i dagsläget och kommer vara så tills dess att jag har bråkat vidare i detta ärende ett bra tag... eventuellt säljer jag bilen som den står... blir så jävla less.

gisses vad snikna dom är... betala ska man göra men skulle man behöva dom nångång då står dom med armarna i kors och skakar på huvudet...

2slow

Sök