Jaha då var man hemma igen från Mantorp så här var det för mig innan träffen:
Torsdag: Skicka på mer laddtryck så man skulle få lite bra tider tänkte jag.. Men det fick man fan för.. En av mina nya tryckslangar var där fel på och det resulterade i att slangen sprack vid 7200rpm och 1,6 bars tryck och resultatet blev som på bilden.
Kl 21 på kvällen hände detta och jag skulle ju köra upp på morgonen.. blev ju inte mycket med det.. iväg och köpte ny slang en fin blå som passar till allt annat i motorrumet

NOT..
Fick tag i möller och fick lånat hans holset hx 55 som satt på hans berömda fiat uno

dock med större avgashus.. Skruva tills kl 3, sova, upp vid 7 och fortsatte.. Svetsa om oljeledningar och DP skölja IC och tryckrör mm mm och vid 11 var den igång igen.. ut och mappa igen.. men pga avgashuset så får jag inget ladd fören vid 5500rpm i stället för 3900rpm som jag hadde innan

men funka gjorde den iallafall.. Laddar 1,8 och bottnar turbon vid 7300rpm där den har tappat till 1,7 (wg helt stängd)..
Körde gjorde jag ändå och tiden blev 13,294 slutfart på 196,14.. Piss tid men hyffsad slutfart..
Sen drog jag vidare till Norrköping och Meet of the month 4 där jag kolla varvstoppen på bilen

Övervarvat.. bröts och skicka aluminium in i hela systemet..http://www.garaget.org/video/q4os4b10eobwDetta är vad som hände med donatisions pengarna:
frane 100:-
pierre_cardoso 40:-
letten19 50:-
Patrik (kom inga pengar)
Mäki 25:-
Lindström_SAAB_ 100:-
ZyclonE 500:-
Zlasher 100:-
Calle_25 666:-
Tot 1587:-
Och för dom pengarna köpte jag Mocca ratten och nav Kosta 1450:-
Namnen jag har här från alla generösa gorgare kommer att bli små dekaler som kommer sitta just på ratten

Har dock ingen bild men ni ser den i videon "upp till 200 k/h"