Toyota Supra "FET & SINGEL"

Köpte en originalbil för att göra den till en av Sveriges snyggaste
  • 8 Följare
  • 219 257 Visningar
  • Projektet avslutat 26 april 2012
zijaa Bilmekaniker
10 mars 2009 · 1 354 Inlägg

FLindgren skrev:
Meh... jag vill ju se denna bilen!! Jävla pundare... Hoppas du hittar grejjorna eller får ersättning eller något liknande.. åk och köp en lott, du kanske vinner pengarna;P

Som tröst och rådgivare så kan du ju betala hans lott lol

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!
Rawad C20LET
10 mars 2009 · 1 041 Inlägg

tråkig det med besöket du har fått i ditt garage, hoppas du får tag på grejerna.

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
Geiros Low is a lifestyle
10 mars 2009 · 956 Inlägg

jävla idioter säger jag bara. avundsjuka jävlar.. säger som fler. så coolt bygge. ville ju också se på emmaboda

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se
Audi A4 "Bagged" (2005)
Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
11 mars 2009 · 560 Inlägg

Fan vad synd! Jag som tänkte följa detta projektet vidare... Hade varit grymt kul att få se den på Emmaboda.. Trist att folk inte kan skilja på mitt och ditt! Hoppas du på något sätt får igen grejerna och kan fortsätta!

Even fools they say, can find a way out of the dark.
speedymaniac
11 mars 2009 · 1 Inlägg

ett tips är att kolla med vägverket hur många supror det finns runt om kring dig..
eventuellt kolla om nån vart avställd länge..

det behöver ju nödvändigtvis inte va någon som bor i närheten men kan ju vara värt att kolla upp!

mycket trevligt bygge förövrigt!


mvh/mange...

it is nice to be important but it is more important to be nice...
syabo
11 mars 2009 · 1 278 Inlägg

FY FAN! vilka jävla svin! Tråkigt när man inte kan ha något i fred! Hoppas att du får tillbaka allt!

Street Knight
kevlar_soul
11 mars 2009 ·

Herregud, just av denna anledning som man avskräcks från att lägga ut bilder på bilen, eller ens skriva ut vart man håller till..

elvedin
11 mars 2009 · 101 Inlägg

Fan jävla idioter.. samma sak hände det för min polare adrian.. nya fägar dog dom 8st då sterio mm fy fan sådana idioter ska inte finnas

ska bli snyggare till sommaren
Supra_robin
11 mars 2009 · 4 663 Inlägg

vi lider verkligen med dig.  hoppas du får reda på något sett vem som kan ha vart där inne o rotat. Stöttar dig till 100

Senast redigerat av Saab_Robin (11 mars 2009)

Shallie
11 mars 2009 · 730 Inlägg

fyy fan, önskar inget mer än att de som stjäl andras grejer blir bestulna på sina egna grejer någon gång så de själva får se hur de känns och är, sad och speciellt när det är en sån stor summa som de gäller är det inte att bara köpa nytt för de är ju nästan 100k som bara är borta för dig, ! Lider med dig,

Fölkesberg Racing =)
Volvo 855 T5 "Volvo 870" (1995)
Qwaffe Halvfinsk Norrman från Sverige
11 mars 2009 · 586 Inlägg

Snygg supra!! big_smile Gör dom där diodbakljusen om du får tid, kommer bli unikt och snyggt big_smile

Ableton Live
BMW 520d e39 "Diplomaten" (2000)
Erico_4 Mekaniker
11 mars 2009 · 181 Inlägg

Jävla IDIOTER !!!!!! jag som ville se den på elmia eller emmaboda sad.. dom borde dödas..!!!!!

Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^
pihl78
11 mars 2009 · 11 Inlägg

FYY faan ....vilka idioter! Hoppas du hittar dina greiijer eller får det löst på nåt annat vis.

ZyclonE
12 mars 2009 · 366 Inlägg

Håller med alla andra fy fan vad trist sad

En lite fråga bara. Hur tonade du baklyserna ?

Ford Mustang GT "Kompressor" (2005)
Lidborn VD
12 mars 2009 · 643 Inlägg

Får se vad försäkringsgubben säger i morgon..

Baka dom i ugnen i 175 grader i 6 min så limet blir mjukt.. bände upp dom med tva smörknivar..  plocka ut glasen och lacka dom med toningsspray.. Maskera reflektorn och lacka överblivet chrome i matt svart..  in i ugnen igen med båda lösa delarna och tryckte ihop dom.. sen lite extra tätning runt om så där inte blir fukt i dom..

Senast redigerat av Lidborn (14 mars 2009)

letten19
12 mars 2009 · 16 Inlägg

Just nu är det 100792 med. på g.org Om alla skänker en krona var så vore det värt det för att se ditt projekt fullföljas...Hoppas att man får tag på dina "besökare" och att det är mörkt då...

Kajlie Garaget Video Crew
12 mars 2009 · 842 Inlägg

Sjuka idioter! Hoppas ni får tag i dom! Och lycka till med bilen....Hoppas det löser sig!

Lidborn VD
12 mars 2009 · 643 Inlägg

letten19 skrev:
Just nu är det 100792 med. på g.org Om alla skänker en krona var så vore det värt det för att se ditt projekt fullföljas...Hoppas att man får tag på dina "besökare" och att det är mörkt då...

Det hade varit  trevligt big_smile Synd att det inte funkar så.. Jag hade lätt gjort det mot någon annan.. Skulle bli förvånad om där kom in mer än 50kr faktiskt.. ha ha

elvedin
12 mars 2009 · 101 Inlägg

tycker som letten19. alla en krona så löser allt sig..

ska bli snyggare till sommaren
Janken Driver
12 mars 2009 · 2 111 Inlägg

elvedin skrev:
tycker som letten19. alla en krona så löser allt sig..

Instämmer!

Får alla en egen sponsdekal på bilen isåfall måntro?  roll wink.

Skämt åsido. Riktigt tråkigt med stölden och hoppas det löser sig!!!. Trist om det skulle "gå i graven" pga detta!.

MVH Janken

Senast redigerat av Janken (12 mars 2009)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang