Idag blev det provspelning av basarna för att se hur och om det skulle funka som det var tänkt. Fick låna Puttes DD M4a steg för att enklare koppla allt. Han tyckte att vi inte skulle fega så koppla ner allt till 0.5 ohm. Gissar på att MAX effekt kan bli 10 000W á 675W / Bas. Termlab uppkopplat letar fram lite musik och sätter fart och spelar. Kan ju säga som så att inte en pinal i hela garaget var still. (blev en hel del städning efter spelandet).
Med tanke på att detta bara var ett test och inget labbande så får man vara riktigt nöjd 147,7 dB @ 42Hz
Nu blir det att bygga klart bilen tills det blir finlirande med ljudet sen
Bilder från träffar. WooDMaN? foto Sponsorer|MDS||Bollnäs bilvård |
Tack gott folk och got fortsättning. Det blir ju såhär bra när man har "proffshjälp" av Racer-Putte Inte många sekunder som e tråkiga . Skrattkramp delux allt som oftast
Du har då alltid fått golfen att spela nå grönjävligt! Ska blir riktigt intressant å få se utvecklingen dethär året också Kommer gärna fram å sätter mig i bilen om tilfälle ges i sommar, lycka till nu!
Du har då alltid fått golfen att spela nå grönjävligt! Ska blir riktigt intressant å få se utvecklingen dethär året också Kommer gärna fram å sätter mig i bilen om tilfälle ges i sommar, lycka till nu!
Tackar ...
Det e bara kliva fram det och fråga efter en liten truddelutt så kan jag säkert fixa det
Läst hela byggtråden för 2014 års bygge måste säga att du gör ett riktigt grymt jobb denna gången med. ser verkligen fram emot att få se den på Elmia i påsk. Fortsätt som innan du e grym
Läst hela byggtråden för 2014 års bygge måste säga att du gör ett riktigt grymt jobb denna gången med. ser verkligen fram emot att få se den på Elmia i påsk. Fortsätt som innan du e grym
Tackar. Kul att det gillas... Sen e det väl tur att vi e 2 galningar som håller på och bygger i golfen annars finns ju risk att man skulle bli helknäpp
jo de e ju så. sen e de ju bra ibland med ett par händer extra. ska garanterat följas och garanterat spana in den och snacka lite på Elmia om man ser dig . fortsätt så du e grym (Y)