Audi A6 -03. Navigations fel m.m

sN4P
21 februari 2009 · 205 Inlägg

Bilen har stått ett par månader utan att användas, när den väl togs i bruk så är batteriet + generator bytt.
Nu till problemet, stereo och navigationen är helt stendött, har gått igenom alla säkringar och dom är hela inga problem där, har provat det mesta känns det som men det är inget liv i luckan : /

Någon som har tips / förslag på vad jag ska kolla ? Eller vet någon vad felet kan vara ?

Tack på förhand!

dekdahl
23 februari 2009 · 50 Inlägg

Var med om en liknande grej på en Caddy som jag höll på med på jobbet, Gubben kom tillbaks å sa att stereon va stendöd. Han kolla säkringarna å dom va hela allihop. Har inte löst det än, väntar på att han ska komma tillbaks. Så jag kan ju hojta till när problemet är löst sen, är väl förmodligen samma grej som spökar på din bil

sN4P
23 februari 2009 · 205 Inlägg

dekdahl skrev:
Var med om en liknande grej på en Caddy som jag höll på med på jobbet, Gubben kom tillbaks å sa att stereon va stendöd. Han kolla säkringarna å dom va hela allihop. Har inte löst det än, väntar på att han ska komma tillbaks. Så jag kan ju hojta till när problemet är löst sen, är väl förmodligen samma grej som spökar på din bil

Det är sjukt mysko alltså, väntar med spänning på en lösning tongue

Oxygen
25 februari 2009 · 629 Inlägg

Du har inte en säkring på baksidan av själva enheten?

sN4P
25 februari 2009 · 205 Inlägg

Oxygen skrev:
Du har inte en säkring på baksidan av själva enheten?

Det vet jag inte, kan det vara det om både stereo och nav är stendöd ?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang