Av vilken anledning har ni bilen försäkrad på er själva om det nu är så dyrt? Det är inte olagligt att låna bilen av t.ex. föräldrarna. "Min" BMW 325 Cab -02 kostar 7.000 helförsäkad helår i Stockholms innerstad. Vågar inte ens tänka på vad den skulle kosta om den stod på mig...
Det är mao inte din bil? Hur känns det då? Billös....
Det är olagligt med försäkringsbedrägeri vilket det är när man försäkrar bilen på någon annan än den som huvudsakligen brukar den...
Att lära sig att leva över sina tillgångar redan som ung är ju lysande. Skaffa er bilar/försäkringar ni har råd att betala.
Alla kanske inte vill köra runt i gamla rostiga 240is ? Hade jag haft helförsäkring på min bil i ett år hade det kostat hälften av bilen och det tycker du är rimligt ?
Toyota Celica GT Sportcoupé N/A FWD 177 hk 4 passagerare
Har man inte råd att försäkra bilen har man inte råd att ha bil.. då får man tänka om ifrån början och köpa en billigare bil eller ge fan i att ha bil..
Det är ingen rättighet att äga en bil.. har man inte råd så har man inte.. då får man åka 240 eller så får man ta bussen..
Har man inte råd att försäkra bilen har man inte råd att ha bil.. då får man tänka om ifrån början och köpa en billigare bil eller ge fan i att ha bil..
Det är ingen rättighet att äga en bil.. har man inte råd så har man inte.. då får man åka 240 eller så får man ta bussen..
Så rätt så, trött på alla dessa fuskare som gör att premien stiger för dom som är ärliga.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Så rätt så, trött på alla dessa fuskare som gör att premien stiger för dom som är ärliga.
Betalar själv 3600/år och helförsäkring.
Sen kan man ju fundera varför det är så jälva dyrt att försäkra en t.ex. Porsche jämför med en rostig Volov 240. Om jag har en 240 kan ju jag krocka med en Porsche om jag känner för det. Det blir dyrt för mitt försäkringsbolag då som bara får en modest premie av mig som försäkringstagare. Ens bil är ofta bara halva parten av en krock!
Betalar själv 3600/år och helförsäkring.
Men glöm inte bort alla de som kör över sin förmåga! De bidrar även de till att premierna höjs!