Finns nog en massa anledningar till varför det ser ut som "tack ska du ha" på vissa bilar.
Ingen erfarenhet, försöker lära sig?
Inga pengar?
Inget garage att jobba i?
Wannabe?
Tycker det är kul att göra narr av oss genom att göra det fult?
Kan göra den listan lång men det är precis som allt annat. Kromade fälgar eller inte kromade? Personligen så är kromade fälgar för mig samma sak som ett halvtaskigt kjolpaket men det tycker jag. Inte den som betalar för dom.
Skit svårt att få ett svar på denna diskussion då det handlar om alla andras åsikter. Kollar på folk som leker "hemmasnickare" i sina hus. Varför gör dom sakerna inte färdigt och varför ser det ut som skit?
Samma sak där att dom kan inte, förstår inte hur man ska göra, ser inte hur det ska göras etc etc. Helt enkelt andra människor som saknar den där logiken eller har tummen mitt i handen. Spelar ingen roll hur mycket dom försöker så kommer den ändå bara bli skit.
Kanske man ska lämna iväg bilen då? Ja, men vill man inte göra det själv på bilen för att lära sig och för att veta att "Detta har jag gjort själv". Mycket roligare att få den känslan när alla tittar.
Hoppas ni förstår vad jag försöker säga då mina tankar snurrar runt som en storm i huvudet.