Mycket stiligt! när blir premiären tror du? knutstorp nästa år?
Vågar inte säga något datum den ska vara klar, för antingen så stressar man och slarvar, eller så blir man besviken för att man inte hinner. Men innan dess ska den nog vara klar
verkar så jag skulle göra allt i min väg om jag hade en bil ny lackad som skulle plockas i hop när min aero kom hem efter lack i dec tog det 4 dagar innan den var klar mvh
Haloj! Nu lägger ni av och gapa på varandra i min tråd, det kan ni göra någon annanstans!! Varit segt med updates, jag vet Ekonomin är typ skit Från och med lönen den 27/9 kommer plånboken (och jag) må bättre Men självklart finns det en del att göra utan pengar också, haft dåligt med tid nu bara när semestern är slut! Ska skärpa mig!!!
Haloj! Nu lägger ni av och gapa på varandra i min tråd, det kan ni göra någon annanstans!! Varit segt med updates, jag vet Ekonomin är typ skit Från och med lönen den 27/9 kommer plånboken (och jag) må bättre Men självklart finns det en del att göra utan pengar också, haft dåligt med tid nu bara när semestern är slut! Ska skärpa mig!!!
Mvh Calmestrand
äntligen så skriver du någe , så börja plocka ihop henne nu