Är nog nästan bara onlinespel jag kan köra nu. Har pressat spelet till det jag klarar av. Iaf just nu. Min b-spec förare är ju helt värdelös och själv klarar jag inte sista testet för ny licens.
Haha jag har två b-spec förare och båda är riktigt bra, dom vinner alltid utan att jag behöver göra nånting Vi ska inte lira lite nu?
haha skulle bara "spela lite" med en kompis o hjälpa han igång igår... Kom i säng halv sex imorse, tiden går fort när man "vi tar ett till shuffle race"... Men ska de spelas sen kanske ja kan vara med om de passar Jag märker ju ifall lille baze e inne ;p
Folk som brukar spela annars kan ju lägga till Daaneell På PSN
Är nog nästan bara onlinespel jag kan köra nu. Har pressat spelet till det jag klarar av. Iaf just nu. Min b-spec förare är ju helt värdelös och själv klarar jag inte sista testet för ny licens.
Haha jag har två b-spec förare och båda är riktigt bra, dom vinner alltid utan att jag behöver göra nånting Vi ska inte lira lite nu?
Jag sitter på jobb på dagarna så spela kan bli svårt då;)
Min jävla b-spec förare ska ju alltid krocka på samma ställe på Monte Carlo banan. Sjukt störande.
#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar
Men jag tycker att det är roligare att kämpa efter dem själv, vilket jag vill uppmana. Annars så är jag beredd att låna ut några bilar om du verkligen vill.
jodå jag hade gt5 en gång men så hände sig sparninge på nått jävla vänster,så jag fick radera 60% och börja om!!!!! men självklart e det så, tänkte mest om nån hade te övers...vissa samlar ju dvs. okej, tack då vet jag.