Oseriös verkstad-erfarenhet?

chris_s
6 mars 2009 · 3 Inlägg

Hej! Skapade ett konto här för att se om någon annan har dålig erfarenhet av samma verkstad som jag.

Efter en krockskada framt till min på min Audi, åkte bilen in på "Din Bil" i bromma.
Var inne i 3 månader på deras verkstad för krockskadade bilar.
Efter många om och men och lovord från deras sida får jag tillbaka en bil som inte bara stannar och havirerar efter 20min körning!!!!!! Och måste bärgas tillbaka till verkstaden.
De har också lyckats repa och buckla bilen på ställen som var till snyggade bara en vecka innan olyckan.
Vilket de själva hävdar att de inte har gjort. - Ren lögn!
Efter hot om inspektör blir man bojkottad de svarar inte i telefon eller på mail.
Tycker det är sjukt oproffsigt, och man är orolig över vad de egentligen gör med bilen nu när den är tillbaka hos dom.
Vill inte rekomendera folk att lämna in sina bilar där men undrar samtidigt om det är någon annan som har erfarenhet av den här verkstaden. Man börjar ju som sagt bli orolig.

/Chris

FireTraXX DFFL
6 mars 2009 · 9 020 Inlägg

Tre månader?
Voltade du eller? tongue

Tog en månad första gången min var inne på reparation och då byttes nästan allt framför vindrutan ut.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
chris_s
6 mars 2009 · 3 Inlägg

Tog en månad att bara få den besiktad...sen skulle de leverera en månad senare vilket dom skjöt upp vecka efter vecka...

Diabel
6 mars 2009 · 172 Inlägg

hm ett tips är att gå in på serviceavdelningen och prata med johan. Han är mycket trevlig att göra med.
annars rekomenderar jag v.a.g i södertälje. mkt bra service och snabba är de oxåsmile

Kör du först så väntar jag där framme
Hamilton
6 mars 2009 · 8 868 Inlägg

Är det ett försäkringsärende?
Är det det så är det FB du ska gå på och inte bilfirman.

Fotograf på tierpidag.se
chris_s
6 mars 2009 · 3 Inlägg

Yes det är ett försäkringsärende...verkstaden har blibt ombedd att ta dit en inspektör från FB, och jag har sedan dess blivit bojkottad av verkstaden, får inga svar i varken telefon eller mail...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang