1905
Sök

Angående ..:::MAXMEETS:::.. Trollhättan -R.I.P 2010-09-03- -->> Besök BACKYARD AUTOMEET istället!!

6 Inlägg
3 maj 2009
nuffe skrev:
alias112 skrev:
SlN skrev:
Polisen är nog rätt griniga wink

Såg tre stycken som farbror blå hade stoppat igår på olika ställen..tror de va en svart/mörkblå V70, svart/grå S60 och gul EVO och så hörde jag att de stoppade en röd Bimmer också..party poopers smile

Riktiga party poopers!! Såg däremot ingen som blivit stoppad förutom en grå S60/S80 ute vid Saab, annars så såg jag bara att det fanns bilar i omlopp...

Intrance skrev:
filmer? smile

Tyvärr var de väldigt dålig kvalité, var flickvännen som filmade wink

polisen tyckte inte om mig igår.. 1200 i böter, tröttsamt..

37 Inlägg
3 maj 2009
Mattias_B skrev:
nuffe skrev:
alias112 skrev:

Såg tre stycken som farbror blå hade stoppat igår på olika ställen..tror de va en svart/mörkblå V70, svart/grå S60 och gul EVO och så hörde jag att de stoppade en röd Bimmer också..party poopers smile

Riktiga party poopers!! Såg däremot ingen som blivit stoppad förutom en grå S60/S80 ute vid Saab, annars så såg jag bara att det fanns bilar i omlopp...

Intrance skrev:
filmer? smile

Tyvärr var de väldigt dålig kvalité, var flickvännen som filmade wink

Det var en mörkgrön v70 och det var den jag körde! Farsan fick lånat min bil så jag fick sno morsans tongue vad fick du 1200kr böter för? yikes

I brist på annat :)
526 Inlägg
3 maj 2009
Nennish skrev:
Mattias_B skrev:

Det var en mörkgrön v70 och det var den jag körde! Farsan fick lånat min bil så jag fick sno morsans tongue vad fick du 1200kr böter för? yikes

Kan vara intressant att veta, de stog ju trots allt med fullt blåljus.... Om du vill avsölja dvs.
Senast redigerat av nuffe (3 maj 2009)

Skyline Stagea Club Sweden
290 Inlägg
3 maj 2009
Mattias_B skrev:

För vad

Before anyone did anything, Elvis did everything...

1 112 Inlägg
3 maj 2009
Detta var helt nytt för mig! har deppat sedan december då jag e utan bil! har en röd audi 100 som stått på verkstad i typ 5 månader så har inte direkt haft forumet under uppsikt! nu blev jag nästan lite ledsen då jag inte har någon bil att deltaga med! snyft!!!!
Senast redigerat av Widowmaker (3 maj 2009)

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

526 Inlägg
3 maj 2009
Widowmaker skrev:
Detta var helt nytt för mig! har deppat sedan december då jag e utan bil! har en röd audi 100 som stått på verkstad i typ 5 månader så har inte direkt haft forumet under uppsikt! nu blev jag nästan lite ledsen då jag inte har någon bil att deltaga med! snyft!!!!

Var har du A4an då? hmm
Senast redigerat av nuffe (3 maj 2009)

6 Inlägg
4 maj 2009
nuffe skrev:
Nennish skrev:
Mattias_B skrev:

Kan vara intressant att veta, de stog ju trots allt med fullt blåljus.... Om du vill avsölja dvs.

Var inget allvarligt, hade parkljus o dimljus på.. hade förtränkt att man inte fick köra så under mörker.. lite sura pengar..

59 Inlägg
4 maj 2009
Mattias_B skrev:
nuffe skrev:
Nennish skrev:

Var inget allvarligt, hade parkljus o dimljus på.. hade förtränkt att man inte fick köra så under mörker.. lite sura pengar..

Dom sa inget om nummerskyltsbelysningen eller..

6 Inlägg
4 maj 2009
Mathsa skrev:
Mattias_B skrev:
nuffe skrev:

Dom sa inget om nummerskyltsbelysningen eller..

Nej den missade dom. Sa inget om mina glödande blinkers heller som tur va..

19 Inlägg
4 maj 2009
Ingen som filma i fredas?

39 Inlägg
4 maj 2009
Blir det något nu på fredag om vädret blir bra ?

295 Inlägg
4 maj 2009
AdoreMe skrev:
Blir det något nu på fredag om vädret blir bra ?

det lär det bli. ses där alla glada!big_smile

Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?

Zzzz
937 Inlägg
4 maj 2009
-Jari- skrev:

http://www.youtube.com/watch?v=O_NWFAyl … annel_page

526 Inlägg
4 maj 2009
coffe.dk skrev:
-Jari- skrev:

Sjysst!! Du som kompilerat filmen? Skön musik iaf med 6 Little Eggs smile Men vad heter den andra låten?

171 Inlägg
4 maj 2009
Hur länge brukar ni vara kvar? Hade vart kul att titta upp smile

“I never saw a wild thing sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.”

42 Inlägg
4 maj 2009
MissMotor skrev:

Träffen brukar hålla på till 9 halv 10, sen är de flesta på ett annat ställe.

Zzzz
937 Inlägg
5 maj 2009
nuffe skrev:
coffe.dk skrev:
-Jari- skrev:

Sjysst!! Du som kompilerat filmen? Skön musik iaf med 6 Little Eggs smile Men vad heter den andra låten?

Nope, jag fotar bara.

1 112 Inlägg
5 maj 2009
nuffe skrev:
Widowmaker skrev:

Var har du A4an då? hmm

massa skit som måste fixas me den! funderar på å byta till lite större motor i den!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

171 Inlägg
5 maj 2009
oceAn skrev:
MissMotor skrev:

Träffen brukar hålla på till 9 halv 10, sen är de flesta på ett annat ställe.

Okej, då skall jag nog hinna, slutar jobbet ganska sent i Göteborg... wink

“I never saw a wild thing sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.”

Sök