2224
Sök

Angående ..:::MAXMEETS:::.. Trollhättan -R.I.P 2010-09-03- -->> Besök BACKYARD AUTOMEET istället!!

68 Inlägg
25 maj 2009
Bossni skrev:
Intrance skrev:
Man får ju bara skäll på överby tongue

haha av vem då?

råkade släppa kopplingen för fort så det råkade komma rök ifrån däcken.:-*. men den blåste mot max. en tant kom från coop. och började skrika om att det lukta satan . och att jag förpesta miljön. skriver med mobil så bäst att sluta nu:)

8 Inlägg
25 maj 2009
Intrance skrev:
Bossni skrev:
Intrance skrev:

haha av vem då?

råkade släppa kopplingen för fort så det råkade komma rök ifrån däcken.:-*. men den blåste mot max. en tant kom från coop. och började skrika om att det lukta satan . och att jag förpesta miljön. skriver med mobil så bäst att sluta nu:)

Vad är det för märke på dina bakdäck, jag tycker att det alltid kommer rök ifrån dom!!!! big_smile

1 112 Inlägg
25 maj 2009
JN71 skrev:
Intrance skrev:
Bossni skrev:

haha av vem då?

Vad är det för märke på dina bakdäck, jag tycker att det alltid kommer rök ifrån dom!!!! big_smile

Är det sånna där hollywood däck eller? vill också ha isåfall!
såg för ett tag sen att man kan importera bildäck som är gjutna i rött gummi å när du spinner blir det röd rök, du kanske skulle testa dem!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

2 924 Inlägg
27 maj 2009
Trådstartare
Nu har det ju varit flera bra träffar som växt varje gång med nya bilar och folk, skitkul!!!
Men för att hålla MAX MEET fräscht så vore det kul att införa lite förrändringar då och då, några som har några idéer?

CRANK IT UP Billjud har det ju uppmanats till och det förekommer väl men kunde helt klart varit betydligt mer utav!
CRANK IT UP Motorljud är inte fel heller! big_smile

STARTTIDEN har ju ändrats till kl 19:30 efter flera önskemål och kommer så vara framöver men att många ändå kommer efter kl 20:00 spelar ju inte så stor roll eftersom det är kul med en "rullande" bilträff.

CRUISING har det snackats om och där finns ju nu på lördag 30/5 ett tillfälle att att ha det i samband med
CITY MAX MEET; http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=134501 ...om ni vågar bland raggarna roll

SWAP MEET marknad har någon sagt, varför inte? Ta med er prylar/bilar som ni vill sälja och släng upp nån enkel skylt med vad ni vill sälja!

Vi kanske kan ha en bestämd FOTOPLATS som våra duktiga fotografer kan ta hand om och att skapa snygga bilder på bilar om det önskas?

Mer idéer?? wink

~ Life is short, have FUN! ~

295 Inlägg
27 maj 2009
låter kul. ska bli bra väder på fredag enligt SMHI så jag hoppas på mkt folk smile

Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?

95 Inlägg
27 maj 2009
peegee skrev:
Nu har det ju varit flera bra träffar som växt varje gång med nya bilar och folk, skitkul!!!
Men för att hålla MAX MEET fräscht så vore det kul att införa lite förrändringar då och då, några som har några idéer?

CRANK IT UP Billjud har det ju uppmanats till och det förekommer väl men kunde helt klart varit betydligt mer utav!

STARTTIDEN har ju ändrats till kl 19:30 efter flera önskemål och kommer så vara framöver men att många ändå kommer efter kl 20:00 spelar ju inte så stor roll eftersom det är kul med en "rullande" bilträff.

CRUISING har det snackats om och där finns ju nu på lördag 30/5 ett tillfälle att att ha det i samband med
CITY MAX MEET; http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=134501 ...om ni vågar bland raggarna roll

SWAP MEET marknad har någon sagt, varför inte? Ta med er prylar/bilar som ni vill sälja och släng upp nån enkel skylt med vad ni vill sälja!

Vi kanske kan ha en bestämd FOTOPLATS som våra duktiga fotografer kan ta hand om och att skapa snygga bilder på bilar om det önskas?

Mer idéer?? wink

Låter som kanon ideer! Får väl slänga upp bagaget nästa gång:P Inte så mycket kanske men..

Säljare
88 Inlägg
27 maj 2009
Tar nog en sväng med den blåe.

Grabben vill dit och kolla.

Daz orginal is´t züruck........

1 112 Inlägg
27 maj 2009
peegee skrev:

Mer idéer?? wink

Jag har inga fler ideer men däremot så tycker jag att det du föreslår låter mycket bra och är riktigt smarta grejer! det skulle lyfta hela träffen till en mycket proffsigare nivå å så kanske det inbjuder till att man kanske snackar med fler folk å lär känna fler. som träffen är just nu så glider man omkring mest å kollar men pratar mestadels bara med dem man redan känner, ja känner inte så många i området så jag upplever det så iallafall!

det som man skulle kunna önska/tipsa vore ett mer organiserat upplägg med parkerandet!
Om man som förslag hade en liten strategi i stil med att man ställer sin bil med såpas mellanrum till nästa att båda sida vid sida kan ställa dörrar på vid gavel, blir mer utställnings känsla om man skulle gå in för att öppna å visa sina ljudbyggen å modifierade inredningar.
Man kan ju typ lämna varannan parkerings ruta tom så slipper folk knö sig mellan bilarna.

kanske bara ett önske tänkade men tycker att det tidigare känts som lite mer stuvat än vad som behövs för parkeringen är ju stor.

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

2 924 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
Widowmaker skrev:
Jag har inga fler ideer...

det som man skulle kunna önska/tipsa vore ett mer organiserat upplägg med parkerandet!
Om man som förslag hade en liten strategi i stil med att man ställer sin bil med såpas mellanrum till nästa att båda sida vid sida kan ställa dörrar på vid gavel, blir mer utställnings känsla om man skulle gå in för att öppna å visa sina ljudbyggen å modifierade inredningar.
Man kan ju typ lämna varannan parkerings ruta tom så slipper folk knö sig mellan bilarna.

kanske bara ett önske tänkade men tycker att det tidigare känts som lite mer stuvat än vad som behövs för parkeringen är ju stor.

Men då hade du ju en idé i alla fall wink

Jag tycker det låter som en kanonbra idé för övrigt, visserligen kanske det är lite hårt att ställa krav på det men som en REKOMMENDATION till er som är där för att visa upp er bil,
STÄLL ER MED ETT PAR METER MINST MELLAN BILARNA smile

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
28 maj 2009
om du nu är rädd att folk skall klaga redan nu,  så är nog inte motorljudstävling någon bra ide´ wink
men visst, kan komma dit med corvetten nästa helg ;P

2 924 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
Potkin skrev:
om du nu är rädd att folk skall klaga redan nu,  så är nog inte motorljudstävling någon bra ide´ wink
men visst, kan komma dit med corvetten nästa helg ;P

Jag är inte speciellt rädd för något eftersom jag inte tar på mig något som helst ansvar för detta utan det är Personligt ansvar som gäller oavsett wink

...men helt rätt, motorljudtävling får man ju sköta på en lagom nivå så det inte spårar ur ...men finns inte så mkt väggar ljudet kan studsa emot där ute, så det är nog ingen kris med lite motorvrål wink ...men visst jag förstår din poäng; Ju mera motorvrål = desto större risk för uppmärksamhet som kan vara negativ...

Saaboholic
3 129 Inlägg
28 maj 2009
Jag kommer upp med nya bilen imorrn om jag införskaffat den då xD

"Liberty of thought is the life of the soul"

Saaboholic
3 129 Inlägg
28 maj 2009
Ses imorrn pöjkar, är förhoppningsvis hemma med nya bilen till 18^^

274 Inlägg
28 maj 2009
hedley skrev:

Vad ska vi förvänta oss.

Saaboholic
3 129 Inlägg
29 maj 2009
Bossni skrev:
hedley skrev:

Vad ska vi förvänta oss.

Blidde en Saab igen (NG900), med lite eftermarknads modifikatoner wink
Senast redigerat av hedley (29 maj 2009)

12 Inlägg
29 maj 2009
Kommer nog förbi och kikar.

I brist på annat :)
526 Inlägg
29 maj 2009
Efter förra veckans skräpväder så ser jag fram emot denna kvällens träff då vädret ser helt underbart ut smile *tittar ut över blå himmel*

13 Inlägg
29 maj 2009
kommer förbi,,,, ska bara tvätta bilen först. dessa j*v*a flugor:mad:

Berg
424 Inlägg
29 maj 2009
Trots att man är utan både Evo och kamera för tillfället, så kikar man förbi och hoppas de blir en bra kväll! smile

357 Inlägg
29 maj 2009
Intrance skrev:
Bossni skrev:
Intrance skrev:

haha av vem då?

Min ryker också mycke mer än polarnas bilar!? Måste vara den fruktansvärda effekten vi har som gjört wink

Heter de Lövena eller Löven??

Sök