1880
Sök

Angående ..:::MAXMEETS:::.. Trollhättan -R.I.P 2010-09-03- -->> Besök BACKYARD AUTOMEET istället!!

5 089 Inlägg
14 augusti 2009
Intrance skrev:
hedley skrev:
funderar på om man orkar tvätta bilen xD

skit i det wink jag orkar inte ens laga bilen wink

Jag orkar då inte tvätta bilen iaf. ser ut som faan ;P men jag kikar väll förbi iaf

\Lindgren

Saaboholic
3 129 Inlägg
14 augusti 2009
gott. blev bara en sväng te maxi för att handla idag, tjejen ville slappa hemma och jag ville leka men men ibland får man väl kompromissa i guess^^

"Liberty of thought is the life of the soul"

5 089 Inlägg
15 augusti 2009
hedley skrev:
gott. blev bara en sväng te maxi för att handla idag, tjejen ville slappa hemma och jag ville leka men men ibland får man väl kompromissa i guess^^

Och det är därför jag har katt;)

Det vart en trevlig kväll smile Dåligt med applåder från publiken. Men jag antar att jag inte laddade tillräkligt mycket då smile

\Lindgren

28 Inlägg
15 augusti 2009
Någon som fick några kort?

Berg
424 Inlägg
15 augusti 2009
Några få ifrån MAX Meet.. http://jb-photosession.blogspot.com/200 … 48-09.html

_____________________________________________________________________________________
Redigerat inlägg av Moderator.

Läs regel §8 - Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

// Moderator
_____________________________________________________________________________________

918 Inlägg
15 augusti 2009
Men *** att jag missade detta då sad händer alltid bra saker när inte jag kommer tongue

29 Inlägg
15 augusti 2009
lite dåligt med folk på max meetet men en jädra massa på **** sen smile

Saaboholic
3 129 Inlägg
15 augusti 2009
visste att jag skulle missa nåt >.<

2 924 Inlägg
15 augusti 2009
Trådstartare
swompen skrev:
lite dåligt med folk på max meetet men en jädra massa på **** sen smile

...jo men bättre på Max meet än det varit under Juni, Juli...51 bilar som mest, räknade jag till där igår... (på **** orkade ja inte räkna men det va ju lätt 5-6ggr fler bilar tongue)

Hoppas att det bara blir fler å fler nu på Max Meet som det ser ut nu att bli, så får vi en trevlig höst!

~ Life is short, have FUN! ~

Bonntrimmare
620 Inlägg
16 augusti 2009
ja det var skoj igår synd att man inte fastnade på bild men inte så konstigt iofs med röd front å svart resten tongue

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv

391 Inlägg
16 augusti 2009
D_Carlsson skrev:
ja det var skoj igår synd att man inte fastnade på bild men inte så konstigt iofs med röd front å svart resten tongue

Jaha de va dej ja rulla iväg breve wink Tyckte de va ganska jämt tills du drog mej tongue

43 Inlägg
16 augusti 2009
D_Carlsson skrev:

Din som hade upphöjd huv i bak? smile

• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

// Moderator

Livet e ju för fan livsfarligt! INGEN har ju överlevt det än..

87 Inlägg
18 augusti 2009
så, ny fredag närmar sig, blir det något?

// Moderator

(\__/)
(='.'=) This is bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination!!!

139 Inlägg
18 augusti 2009
Och det är därför jag har katt;)

Det vart en trevlig kväll smile Dåligt med applåder från publiken. Men jag antar att jag inte laddade tillräkligt mycket då smile

Orkar inte applådera alla gånger du börjar med dina rökare big_smile Ska orka köra hem med bilen också...

Men det är alltid lika roligt att se dina rökare! wink

Hoppas det blir bra väder på fredag då kommer jag iaf ska se om man orkar tvätta bilen först bara...

177 Inlägg
19 augusti 2009
Hoppas det blir lika bra drag nu på fredag som jag hörde att det va förra helgen.. då en annnan låg hemma me feber mad

Born in Germany, Built in America, Raised in Sweden! BMW X5

461 Inlägg
19 augusti 2009
BergsST skrev:
Hoppas det blir lika bra drag nu på fredag som jag hörde att det va förra helgen.. då en annnan låg hemma me feber mad

Ja, de hoppas jag med, då jag inte kunde i fredags heller! Verkar ju bli uppehåll enligt smhi iaf.. smile

BMW - Better Make Way

Saaboholic
3 129 Inlägg
19 augusti 2009
fint väder tackar man inte nej till wink

461 Inlägg
20 augusti 2009
Nu är bilen tvättad och klar, så nu vill jag inte ha regn imorgon kväll!

BMW - Better Make Way

28 Inlägg
21 augusti 2009
någon som ska ditt ?

8 Inlägg
21 augusti 2009
Jag kommer troligen! Beror lite på vädret men det ser ju ut att bli uppehåll just nu :-)

Sök