Onödigaste grejen till bilar!?

BJonsson
13 mars 2009 · 4 074 Inlägg

n0sferatu skrev:
Uhm, vad var det för fel på den andra sån här tråd du skapade? Räcker väl med en..

öööh...låst!

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
kawiZz RMR-Crew
13 mars 2009 · 478 Inlägg

AutoCare skrev:
Vinge på bilar som inte gör över 250blås !

Sitter du här och säger att en vinge inte tillför ngt till bilens väghållning om du kör under 250km/h?

Ricky
13 mars 2009 · 1 062 Inlägg

massa extra mätare som inte är inkopplade tongue

calibrateddy89 Öpc´s the boss
13 mars 2009 · 181 Inlägg

allt man kan köpa på danmobility.se och sådana sidor    lol

\\Överum Performance Center//
ÖPC Garaget projekt
Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.
Honda civic coupé "Öpc civic" (1995)
Honda Civic Type R "ÖPC Fn2" (2008)
Opel calibra 16v "ÖPC calibran" (1992)
AutoCare Avstängd
13 mars 2009 · 135 Inlägg

kawiZz skrev:

AutoCare skrev:
Vinge på bilar som inte gör över 250blås !

Sitter du här och säger att en vinge inte tillför ngt till bilens väghållning om du kör under 250km/h?

MB SL 65 BLACK SERIES AMG V12 BITURBO har en vinge som åker på i 100 blås ur luckan per automatic. men det måste vara för den accar från 100blås till 250+ på 11 sek lol

innan start

http://autostrada.files.wordpress.com/2008/07/sl65bs_rearangle.jpg

efter 100blås

http://www.sportbilen.se/galleries/174/2/sl65amgbl032.jpg

Senast redigerat av AutoCare (13 mars 2009)

JDMy00 ClubJDM.se
13 mars 2009 · 1 608 Inlägg

Oj va snabbt hörre du smile Och dessutom är väl en vinge ingen onödig sak..`? Och som ja sa i förra tråden så är Neon väldigt onödigt att ha på en bil smile

Mazda Mx-5 (1999)
te_wik Forummoderator
13 mars 2009 · 12 813 Inlägg

Ricky skrev:
massa extra mätare som inte är inkopplade tongue

Jag har inte hunnit (orkar, rättare sagt) koppla i oljetemt/tryck ännu wink



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
KHRacing
13 mars 2009 ·

AutoCare skrev:
Vinge på bilar som inte gör över 250blås !

Audi TT hade ingen vinge från början - flera förare sladdade av pga ostabil bakvagn. Audi satte dit en vinge = stabilare färd på en bil med en toppfart under 250.

Honda CRX -88-91 200kmh +

Nissan 200SX 220 kmh +

Saab av olika modeller. ...

Min Vovlo 855 GL  (takvinge) 180 kmh

m.fl  -  igen utav dessa vingar är ful eller har onödig funktion.

Rawad C20LET
13 mars 2009 · 1 041 Inlägg

AutoCare skrev:

JDMy00 skrev:
Oj va snabbt hörre du smile Och dessutom är väl en vinge ingen onödig sak..`? Och som ja sa i förra tråden så är Neon väldigt onödigt att ha på en bil smile

skaffa körkort och bli myndig samt kör 50 tal bilar . Sen kan du kommentera det jag skrivit lol

läs lite här nedan va det gäller regler

• Var trevlig och respektera andras åsikter.
• Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande.
• Använd sunt förnuft. Om du är osäker om det är OK att skriva något eller inte, skriv det inte!

börjar kännas tråkigt att alltid trådarna spårar ur jämt pga den ena o den andra
nån måste ge sig, nu får vi skärpa oss lite o va trevliga mot varandra.

lite  synd att tråden ska låsas pga att folk fyller på med vad som helst.

visa har svårt o skilja på fult o onödigt!
tillbax till ämnet nu då

Senast redigerat av Rawad (13 mars 2009)

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
Hool
13 mars 2009 · 1 067 Inlägg

http://noshades.lutzkicksass.com/hooters_decore2.jpg

Truck balls!

BMW 525i E34 "Pingu" (1992)
BMW 325iT "Oxy" (1989)
AutoCare Avstängd
13 mars 2009 · 135 Inlägg

Hool skrev:
http://noshades.lutzkicksass.com/hooters_decore2.jpg

Truck balls!

HAHAHAH jag håller med dig. Det där va lol

Rquired Allmänt envis
13 mars 2009 · 12 512 Inlägg

AutoCare skrev:

JDMy00 skrev:
Oj va snabbt hörre du smile Och dessutom är väl en vinge ingen onödig sak..`? Och som ja sa i förra tråden så är Neon väldigt onödigt att ha på en bil smile

skaffa körkort och bli myndig samt kör 50 tal bilar . Sen kan du kommentera det jag skrivit lol

Du var då en trevlig en, han kanske saknar körkort men han kan i alla fall uppföra sig. Något du uppenbarligen missat med alla dina år av erfarenhet.

Lägg upp dina egna lyxbilar du snackat så mycket om själv, men tomt skryt ekar ännu tommare när du inte ens har en bild att visa...

Senast redigerat av Rquired (13 mars 2009)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
AutoCare Avstängd
13 mars 2009 · 135 Inlägg

Rquired skrev:

AutoCare skrev:

JDMy00 skrev:
Oj va snabbt hörre du smile Och dessutom är väl en vinge ingen onödig sak..`? Och som ja sa i förra tråden så är Neon väldigt onödigt att ha på en bil smile

skaffa körkort och bli myndig samt kör 50 tal bilar . Sen kan du kommentera det jag skrivit lol

Du var då en trevlig en, han kanske saknar körkort men han kan i alla fall uppföra sig. Något du uppenbarligen missat med alla dina år av erfarenhet.

Lägg upp dina egna lyxbilar du snackat så mycket om själv, men tomt skryt ekar ännu tommare när du inte ens har en bild att visa...

Håll dig till tråden

guwib
13 mars 2009 · 624 Inlägg

vilket gnäll?!vart ni ledsna för att han tyckte vingar var löjligt på bilar som inte toppar 250+?

vem fan byr sig..så fort ngn kommenterar ngt så måste man inte svara bara för att man inte håller med.

håll er till tråden ist..!!!

jag tycker en av de onödigaste grejerna är atrapper på hajfena antener,sådana som inte fyller ngn funktion.

who´s the man?
Defeqt
13 mars 2009 · 135 Inlägg

AutoCare skrev:

Rquired skrev:

AutoCare skrev:

skaffa körkort och bli myndig samt kör 50 tal bilar . Sen kan du kommentera det jag skrivit lol

Du var då en trevlig en, han kanske saknar körkort men han kan i alla fall uppföra sig. Något du uppenbarligen missat med alla dina år av erfarenhet.

Lägg upp dina egna lyxbilar du snackat så mycket om själv, men tomt skryt ekar ännu tommare när du inte ens har en bild att visa...

Håll dig till tråden

offtopic:

Oj oj en Öm tå där ?!

Andreas_o_r
13 mars 2009 · 229 Inlägg

En annan otroligt onödig pryl måste vara dom här växelspaks knopparna som visar vilken växel man har..... Vet man inte vilken växel man har kanske man inte skall ha körkort???

--Some people wine about their best, I go home and f-ck the prome queen--
Volvo V70 2,5 FT "Polestar" (2009)
Kia Picanto "Special Edition II" (2015)
Mollllgan
13 mars 2009 ·

lingua skrev:
För att tillföra nåt till tråden måste jag säga navkapslar med spinners!!!lol
garvar lika mycket varje gång.

Hahhahha lätt det absolut skabbigaste man någonsin kan införskaffa...
Har och kommer aldrig se bra ut.....  lollollol

Volvo_Mannen Volvoskadad
13 mars 2009 · 6 017 Inlägg

AutoCare skrev:

KHRacing skrev:

AutoCare skrev:
Vinge på bilar som inte gör över 250blås !

Audi TT hade ingen vinge från början - flera förare sladdade av pga ostabil bakvagn. Audi satte dit en vinge = stabilare färd på en bil med en toppfart under 250.

Honda CRX -88-91 200kmh +

Nissan 200SX 220 kmh +

Saab av olika modeller. ...

Min Vovlo 855 GL  (takvinge) 180 kmh

m.fl  -  igen utav dessa vingar är ful eller har onödig funktion.

vad vet en som du ? åker sidles eller noway smile jag är motorvägs kille rakt av smile att audi tt behövde sätta dit en vinge får mig att skratta så jag ramlar av stolen nu smile

jag är ledsen men jag såg att du byggt canada vingar på din front. Vad gör dom för nytta när du börnar bara? Samma sak . Onödigt. Men varför finns dom där ? som på volvo CRX osv. varför ? wink

Varför? Snyggt och ger en stabilare bakvagn!

Men on topic: Neon, osthyvlar, japsdämpare på icke japs bilar är ju ingen höjdare tongue

Jonas
tecman
13 mars 2009 · 1 741 Inlägg

Dom där visslorna som folk sätter i avgassystemet för att bilen ska vissla som att den skulle ha en redig turbo under huven.
Efter det kommer den där dumpen som är en högtalare (som tråden började med).

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
Henka_ Slav
13 mars 2009 · 1 454 Inlägg

ojoj man kan nog skriva en lista på tusetals sidor med sånt, men som nån sa. äkta fejk spinners. eller öppet filter på en originalbil med 90 hp,

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Saab 9000 CSE "JAS 9000 Gripen" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang