Ska du ha klarglas eller ngt sen? Blir mycket snyggare
Jag vet faktiskt inte.. De e ganska dyra.. Men jag funderar starkt på de gamla Usa-lyktorna och måla insatserna silvriga! Kolla in www.garaget.org/volvo_emil , hans v70 där.. Tanken var att jag skulle köpt dom men det blev inte så, men jag tycker det är sjukt snyggt och så skulle jag vilja ha
Jag vet faktiskt inte.. De e ganska dyra.. Men jag funderar starkt på de gamla Usa-lyktorna och måla insatserna silvriga! Kolla in www.garaget.org/volvo_emil , hans v70 där.. Tanken var att jag skulle köpt dom men det blev inte så, men jag tycker det är sjukt snyggt och så skulle jag vilja ha
Ja idag har jag pillat med front och saker runt där hela dagen Började med att åka iväg och slipa de sista på fronten efter kompletteringen med fogskum.. Därefter tog jag med den hem till garaget för att pilla lite till, såga ur m.m.
Vad har hänt här?
Torkarmotorn borta
Men vart tog min front vägen?
Jo den ligger här, men vad är det vi ser i bakgrunden?
Det är den nya fronten La på lite blå färg från s70in som jag hade ståendes så det skulle bli en bättre helhet
Det urkapade hålet, blev bra tycker jag
Flyttade över grillen för att kolla..
Men sen hoppade fronten på bilen så då var jag tvungen o ta några kort
På väg upp på uppfarten hemma, var ett par cm kvar på väg upp.. På väg ner var det bara några ynka få mm till att de tog i ..
Sådär, de va den provmonteringen också Jag var ändå tvungen att plocka bort stråkastartorkar-motorerna så varför inte hänga på nya fronten o se hur de kan bli?
Men fronten blev lite väl låg.. Körde runt en sväng i stan och tog några farthinder (inte de högsta i stan och där blev det tvärstopp..) Så jag måste ta och höja markfrigången lite.. Siktar på o ha en bortåt 13-15cm kanske.. nu hade jag 10,5cm på lägsta stället.. Jag måste kunna köra med bilen också, annars hade det gärna fått vart lägre
Men aja, bilderna talar för det mesta.. Och fortsättningen på fronten får vi se när de blir.. Behöver plugga en del imorrn så de kanske inte finns nån tid för fronten då.. Men troligtvis ska jag klara mig med att enbart kapa bort mer fogskum så jag slipper fylla på med mer..