Skönt att den gick igenom Bara de fixar till allt det andra på servicen blir det ju kanon. Riktigt fina bilder, dock tycker jag att det verkar vara lite lite snö därnere. Vi har ju ca 40cm här uppe , bor ca 7 mil söder om stockholm.
Ja de va skönt
Tack så mkt, e taget med mobilkamera (5mpxl) lite snabbt bara Jaså de tycker du? E väl cirka en dm här nu men skulle kanske bli mer sen.. Kallt e de iaf men annars brukar de inte bli så mycket snö här faktiskt Haha ja de va lite mer de
God jul på dig med Råkade dock somna med denna tråden framme igår Så nu har man lagom ont i ryggen efter att ha sovit en natt halvsittandes i soffan God jul iaf och fin bil har du Se nu till o jobba flitigt med fronten i juldagarna
God jul på dig med Råkade dock somna med denna tråden framme igår Så nu har man lagom ont i ryggen efter att ha sovit en natt halvsittandes i soffan God jul iaf och fin bil har du Se nu till o jobba flitigt med fronten i juldagarna
Haha rätt åt dig Ola tycker jag
Tack dsm! Ska se om jah kan få nått gjort e ju så jävla kallt!
Jag har inte fått gjort ett dugg med fronten det senaste.. De gångerna som jag har haft tid att pilla med den har det varit så jävla kallt så att det inte har blivit något.. Sen har de varit jul o grejjer så då är man mycket med familjen osv.. ni vet hur de e
Däremot tror jag att batteriet har gett upp Har stått o laddat sen eftermiddagen den 25e då det var helt slut, fick ha starthjälp Och idag när jag tog de så var de enbart 12,4 volt Så nu har jag med ett extra batteri bak i bilen så att jag kan använda den och ha starthjälp om det skulle behövas..
Så fronten ligger nog lite på is framöver då jag snart måste dra igång o plugga inför tenta som jag har 11e samt 13e januari.. Sen ska det bli en service på bilen och den är inbokad 4e januari Så pengar rullar ut hela tiden.. Beställde mig en bärbar dator idag också som kan va bra o ha när man pluggar..
Men men, det var lite av hur läget är just nu.. Kanske inte så kul men vad ska man göra då plånboken skriker o tid saknas haha
Då har bilen varit på service och de åtgärdade de saker som jag bad dom att göra
De drog åt bulten till länkarmen som de tydligen inte dragit åt ordentligt första gången.. Sedan så satte de dit nya packningar till oljereturen för turbon som har vart kassa sen jag köpte bilen.. 600kr gick den skiten på Aja, jag slappa iaf göra de själv..
Det närmaste nu så pluggar jag till tentor som jag har nästa vecka och efter de åker jag till Idre o åker skidor över helgen med sen ska jag nog kunna ägna lite tid åt fronten igen Jag längtar!
Då har bilen varit på service och de åtgärdade de saker som jag bad dom att göra
De drog åt bulten till länkarmen som de tydligen inte dragit åt ordentligt första gången.. Sedan så satte de dit nya packningar till oljereturen för turbon som har vart kassa sen jag köpte bilen.. 600kr gick den skiten på Aja, jag slappa iaf göra de själv..
Det närmaste nu så pluggar jag till tentor som jag har nästa vecka och efter de åker jag till Idre o åker skidor över helgen med sen ska jag nog kunna ägna lite tid åt fronten igen Jag längtar!
// Fredrik
Låter ju trevligt de Då går den ett litet tag till nu då
Lycka till på tentan. Och, när du e uppe i Idre, se upp för en dåre i en röd 745a //Jacob
// Fredrik
Lycka till på tentan. Och, när du e uppe i Idre, se upp för en dåre i en röd 745a //Jacob
Ja det ska den förhoppningsvis göra De spände även handbromsen så jag slapp göra det
// Fredrik
Ja det ska den förhoppningsvis göra De spände även handbromsen så jag slapp göra det