hoppas du har 100 mbit upp för jag har dåligt tålamod för väntande hehe
Hehe tyvärr har jag inte det men nu kan du kolla
sweeet=D
börjar ju ta sig
hur mkt formande tror du att du har cirka tills du får de perfa som du vill ha de?
Tack
Jag ska ner strax o slipa till de jag la på igår så säg kanske 1 eller 2 gånger till med fogskum för att få till allt. Sen ska allt spacklas så det blir jämnt innan plastningen! Men de får ta den tid de tar eftersom jag inte har så mycket tid.. Till våren ska den väl va klar iaf hoppas jag
Och folk som brukar klaga att de har ett litet garage och inte kan hålla på och fixa med bilen, borde ta en titt på ditt skjul och se att allt går om man vill
Och folk som brukar klaga att de har ett litet garage och inte kan hålla på och fixa med bilen, borde ta en titt på ditt skjul och se att allt går om man vill
Du har en poäng, men vi som klagar för vi har en "Friskis och svettis" betalparkering att stå på i -9 grader och en halvmeter snö? Har vi fortfarande rätt att klaga
Tack ja det börjar likna nått
Hehe precis, mitt är ganska minimalt Precis så att fronten går in på längden typ
Du har en poäng, men vi som klagar för vi har en "Friskis och svettis" betalparkering att stå på i -9 grader och en halvmeter snö? Har vi fortfarande rätt att klaga
Vi börjar med fronten som jag fixade med förra helgen!
Skummet har härdat
Formning pågår
Skummet hade inte riktigt härdat rakt igenom så att när jag kom dit lossade det lite större bitar
Sen fyllde jag på med mer skum där det saknades
Idag tyckte jag att fronten kunde få lite ledigt för att återhämta sig Därför hittade jag på lite annat idag
Hittade kåpan till säkringsboxen i motorrummet som va svart, jag funderade på om den skulle varit i en annan färg kanske?
Sagt o gjort, är är den nedmattad och klar för primer. De var en pigg i mitten som jag fick slipa ner
Primer på! Ser lovande ut!
Sen var det dags för färgen, jag valde samma nyans på silver som jag använde till fälgarna. Alltså biltemas fälgfärg-aluminium, den tycker jag e snygg
Och så var det dags för klarlack!
Sen var det såklart dags för montering
Blänker bra när ljuset kommer på
Så där kom en jävla massa bilder! funderar på om detta var den updaten som innehåller flest bilder? Tanken är att fler detaljer ska bli i samma nyans, bl.a fler kåpor, tryckrör m.m.
Imorgon blir det en välbehövlig tvätt av bilen! Behövs verkligen nu då det var över *HOST* en månad *host* sen sist.. Eventuellt blir det kanske lite arbete med fronten också men lovar inget..