Här kommer några bättre bilder på kåpan, med bättre kamera, som jag knäppte i söndags när det var sol ute
Jag tycker det blev riktigt bra för att vara med sprayburk På sista bilden syns de dammkornen som blev när jag la på klarlacken.. Jag ska ta och våtslipa hela kåpan och polera den någon dag här framöver när den är helt genomhärdad
Blev ju assnyggt me lite dagsljus på kåpan dör nu Gött att bussningen kommit nu, dom verkar ju oerhört simpla o byta faktiskt
Blir ju kalas me dioderna, ser mcke fräschare ut. Nu behöver du bara xenon i dimljusen
//Jacob
Ja den blev snygg Hehe ja det verkar som det, vi får se hur det går till helgen
Ja det blev faktiskt bra Hehe ja det kommer nog framöver fast i hel- och halvljuset med Men först får det nog bli kjolar, front, bak, avgassystem, sänkning, vinge m.m. Sen får vi se vad pengarna säger om xenon men det är med i planen
// Fredrik
Owla skrev:
Kåpan ser somsagt asnice ut och som jacob sa saknas det bara Xenon i dimljusen nu
Så där kom en jävla massa bilder! funderar på om detta var den updaten som innehåller flest bilder? Tanken är att fler detaljer ska bli i samma nyans, bl.a fler kåpor, tryckrör m.m.
Imorgon blir det en välbehövlig tvätt av bilen! Behövs verkligen nu då det var över *HOST* en månad *host* sen sist.. Eventuellt blir det kanske lite arbete med fronten också men lovar inget..
Nu vill jag ha en jävla massa kommentarer!
// Fredrik
Blev sjukt mycket snyggare på kofångaren!!! Tummen upp...
Blev det nån skillnad med bussningen? Har hört att det kan bli mer vibrationer och skit med sånna bussningar
Jag har inte vart ute o kört nått ännu.. Ska ta en sväng imorrn tänkte jag..
Jo jag har också hört det men fästet sitter inte ens i torpeden utan i det tvärstaget rakt över som i sin tur har bussningar så jag vet inte om de kommer märkas nån skillnad Återstår att se
Blev det nån skillnad med bussningen? Har hört att det kan bli mer vibrationer och skit med sånna bussningar
Jag har inte vart ute o kört nått ännu.. Ska ta en sväng imorrn tänkte jag..
Jo jag har också hört det men fästet sitter inte ens i torpeden utan i det tvärstaget rakt över som i sin tur har bussningar så jag vet inte om de kommer märkas nån skillnad Återstår att se