Faan va nice Bara i me kromade blinkerslampor så kommer de ju bli såå snyggt!
Bra köp! //Jacob
Hehe ja visst blev de Tackar
Hmm vet inte om jag vill ha de.. Tycker de e rätt snyggt när de ser ut som en runt orange reflex i lyktan men vi får se när de e monterat.. E ju usa-blinkers på dessa också
Ja det var nog ett bra köp
MrEricsson skrev:
bara smälla på dom på bilen nu så vi får se
Hehe ja montering blir efter påsk och så fort jag fått tag på kablage som jag behöver
I fredags så var jag iväg och hämtade bakkjolen Så kan ju bjuda på ett par bilder på den
Får se när det blir en provmontering av denna, kanske på söndag när jag e i lysekil igen Ska troligtvis byta till sommardäck och tvätta av bilen ordentligt så de kan ju ta lite tid Sen behöver fronten få en del jobb med så jag kan börja plasta den..
Angående fronten ja, just nu tror jag att jag kommer plasta så att det blir en lös läpp som jag sedan limmar dit. Detta eftersom fronten e i ABS-plast så e de svårt o få glasfibern att fästa.. Eventuellt så gör jag det så att det blir en plugg så kan jag gjuta fler om det e nån som vill köpa eller om jag skulle köra sönder den
Det var allt för nu, återkommer i/efter helgen // Fredrik
snygg bakkjol, jag har ju dom nya lyktorna som sitter på dom nya volvo bilarna nu och måste oxå byta inför bes. Ska se om jag kan ta en bil på det, förra ägaren fixa dom. Mvh
Låter faktiskt väldigt vettigt att ha en lös läpp, som du säger kan de va lite knepigt att få ihop polyester o ABS-plast
Fan jag vill också kunna slänga på sommardäck!! //Jacob
Ja vi får hoppas på de
Ja jag har funderat mer o mer på det och detta blir nog den bästa lösningen Ska försöka plasta så det blir som en "kil" så man slipper en stor kant i skarven
Hehe gör de då! Jag tror de blir på söndag för mig, dock ej bestämt ännu // Fredrik
snygg bakkjol, jag har ju dom nya lyktorna som sitter på dom nya volvo bilarna nu och måste oxå byta inför bes. Ska se om jag kan ta en bil på det, förra ägaren fixa dom. Mvh
Låter faktiskt väldigt vettigt att ha en lös läpp, som du säger kan de va lite knepigt att få ihop polyester o ABS-plast
Ja vi får hoppas på de
Ja jag har funderat mer o mer på det och detta blir nog den bästa lösningen Ska försöka plasta så det blir som en "kil" så man slipper en stor kant i skarven
Hehe gör de då! Jag tror de blir på söndag för mig, dock ej bestämt ännu // Fredrik
Tror jag fattar va du menar o de låter fiffigt Rättare sagt, inte dumt alls.
Njaa, vi har inte väglag för de. O sen har jag ju dessutom inga längre, nån annan tyckte sig ha större användnig för dom ju //Jacob
Ja vi får hoppas på de
Tror jag fattar va du menar o de låter fiffigt Rättare sagt, inte dumt alls.
Njaa, vi har inte väglag för de. O sen har jag ju dessutom inga längre, nån annan tyckte sig ha större användnig för dom ju //Jacob