Fan va bra de ser ut Kommer ju bli hur bra som helst när du e klar sen. 5" utblås fyllde ju hålen perfekt i bakkjolen
Keep it up! Ser fram emot o se den på kinne sen
Tackar Jacob
Ja vi får hoppas på de Japp de gjorde faktiskt de, när jag mätte efter att jag fått hem bakkjolen så verkade de som om de skulle bli väldigt tajt men nu när jag provade så blev de perfekt
De ska jag! Ja då får jag väl ta den dit då om du nu ska se den // Fredrik
Okej. Det är sc carstyling va? :p Har tyvärr hört en del om passformen på deras saker. Inte funderat på att köpa volvo orginal?
Mvh Ludde
De kommer ifrån Ck cardesign.. Jag åker dit o lämnar in bilen så monterar dom sidokjolarna Kostar 2200kr för dom lackade o monterade
Så därför bryr jag mig inte så mycket om hur mycket jobb de blir för dom o få dit de rätt ^^
Dessa e förresten kopior i glasfiber på Volvos original
// Fredrik
Edit: Ck Cardesign va de!
Var det företaget jag menade. xD Bara hoppas de gör ett bra jobb då så det inte ser för jävligt ut när du får tillbaka det. Att det är en kopia på volvos egna är dock bullshit, de är inte ens lika. :p Men de passar bar in på din bil iaf. Jag håller tummarna för dig.
De kommer ifrån Ck cardesign.. Jag åker dit o lämnar in bilen så monterar dom sidokjolarna Kostar 2200kr för dom lackade o monterade
Så därför bryr jag mig inte så mycket om hur mycket jobb de blir för dom o få dit de rätt ^^
Dessa e förresten kopior i glasfiber på Volvos original
// Fredrik
Edit: Ck Cardesign va de!
Var det företaget jag menade. xD Bara hoppas de gör ett bra jobb då så det inte ser för jävligt ut när du får tillbaka det. Att det är en kopia på volvos egna är dock bullshit, de är inte ens lika. :p Men de passar bar in på din bil iaf. Jag håller tummarna för dig.
Mvh Ludde
Okej! Men jag antar att de inte vill lämna ifrån sig ett dåligt jobb.. Snackade precis med honom o han lät seriös och han skulle lägga slutjobbet på mina stötfångare också så att allt blir 100%
Okej, de kansek inte e likadana men enligt mig mycket snyggare o mer stilrena än vad volvos "kantiga" e