De har inte hänt något med bilen förutom att jag tvättat och kört
Men efter denna helgen flyttar jag hem till Lysekil och föräldrarna över sommaren och då är jag inte beroende av bilen längre Så nu ska det snart byggas avgassystem Har bara en båt som ska sjösättas först
Så de kommer hända saker här
Kan ju också passa på o säga att bilen kommer vara på BRL-/MAX Meet imorgon kväll Ska nån av er dit så kom gärna fram o tjata lite
blev ju skitsnyggt! och jag känner att jag kommer gå emot många abndra och säga.... jag gillar verkligen ledljusen och Fäljarna är jättebra på bilen:) (är kankse lite partisk:P hehe har själv 19" R fälgar) bra jobbat! Ska lägga en röst på din bil nu!
längtar till vecka 27! då ska mitt bodykit på! YEH BABY! Ha det bra. mvh
Tackar så mycket
Jag gillar både slingorna och fälgarna Men tyvärr är fälgarna på tok för vanliga Blev lite bättre i Titan Kommer säkert komma några andra när det finns pengar till det, 20" med kant då
Står ganska still nu, väntar på att jag ska börja bygga avgassystem hos en kompis som har lyft men de e lite fullt i de garaget just nu
Annars har de inte hänt mer än att fronten har tagit i här hemma en gång.. Skrapade igenom färgen och gelcoaten och ner i fibrerna.. MEN jag hade ganska tur för det är under så det syns inte
Sen har mina fina dioder i p-ljusen slutat att fungera efter typ en månad i aktiv tjänst så de va jävligt dåligt.. Så nu behöver jag nog ta ner hela fronten för att komma åt att byta.. E så jävla trångt in bakom så jag kommer inte åt
Står ganska still nu, väntar på att jag ska börja bygga avgassystem hos en kompis som har lyft men de e lite fullt i de garaget just nu
Annars har de inte hänt mer än att fronten har tagit i här hemma en gång.. Skrapade igenom färgen och gelcoaten och ner i fibrerna.. MEN jag hade ganska tur för det är under så det syns inte
Sen har mina fina dioder i p-ljusen slutat att fungera efter typ en månad i aktiv tjänst så de va jävligt dåligt.. Så nu behöver jag nog ta ner hela fronten för att komma åt att byta.. E så jävla trångt in bakom så jag kommer inte åt
// Fredrik
Volvo i ett nötskal Plocka ner en hel front för att byta p-lampan haha.
Rallyhalle skrev:
Låter ju riktigt gött de
Men hörru för fan! Har du inte sjösatt båten än? Snacka om att vara sent ute
Ähh, bara för inte alla går Marin meck! Vi har varken sjösatt segelbåten eller motorbåten Fredrik e ju fan tidig med innan midsommar!
// Fredrik
Volvo i ett nötskal Plocka ner en hel front för att byta p-lampan haha.
Ett flertal av volvos modeller blev förra året utsedda till de enklaste modellerna på marknaden att byta lampor i, så "volvo i ett nötskal" är väl att ta i.
Ja de e ganska trångt men så med dessa nya lyktorna så är det mycket svårare o komma åt.. gick fint att byta på dom gamla men jag har inte kollat så mycket på det än så det ska nog klara sig utan o plocka ner den..
Avgassystem är väl lite på gång också, ska in o köpa rör imorrn förmiddag