*Att aldrig denna snö kan försvinna.. *Garagets moddar tillät ej min Gokartbuss dock inget man orkar lägga ett tiotal mail på.. Samt att lovet snart är slut, fast nästan mer ångest .
Jag är förbannad på dom asen till ungdomar som står på bron över 25:an å kastar "snöbollar" (sten, grus å skit i dom) på bilarna som kör förbi.. Min grannes bil ser inte fin ut efteråt.. =/ En sprucken lykta, förstörd blinkers plus rejäla (!!) repor på framskärm och huv..
Att dom som plogar här utanför på gatan där vi har bilarna står parkerade har plogat upp all snö mot bilarna efter gatan så jag kommer varken in i bilen elr kan skotta bort snön för att den är hård som sten nu när det har varit lite milt och sen frusit på igen
"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Blir förbannad över att man ska behöva betala så in i helvetes med skatt så fort man är lite driftig o jobbar extra. De leder ju bara till att man försöker undkomma skiten,
På mig själv för att jag var så korkad och hade motorn igång på jeepen när jag höll på med något framme vid fläkten. Naturligtvis så klipper fläkten till knogen på långfingret så nu kan jag knappt böja fingret...