3509
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Okejbratja
255 Inlägg
Saab - Move Your Mind
1 094 Inlägg
27 februari 2010
*Att aldrig denna snö kan försvinna..
*Garagets moddar tillät ej min Gokartbuss dock inget man orkar lägga ett tiotal mail på..
Samt att lovet snart är slut, fast nästan mer ångest sad.

"Man kan aldrig ha för mycket effekt. Bara för lite fäste"
Saab 9000 Banbil-Projektet för 2012: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224864

4 506 Inlägg
28 februari 2010
S-l-a-s-k!

Kan du andas kan du dö.

RBejbi
28 februari 2010
Trådstartare
Jag är förbannad på dom asen till ungdomar som står på bron över 25:an å kastar "snöbollar" (sten, grus å skit i dom) på bilarna som kör förbi.. Min grannes bil ser inte fin ut efteråt.. =/ En sprucken lykta, förstörd blinkers plus rejäla (!!) repor på framskärm och huv.. sad

825 Inlägg
28 februari 2010
Att datorn hänger sig när man inte vill det . Börjar bli trött på min dator nu och mitt internet som inte vill fungera alltid heller .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

erixon89
28 februari 2010
Trådstartare
Min förbannade granne låter som idioten bygger om samtidigt som han spelar innebandy dygnet runt.

455 Inlägg
1 mars 2010
att någon idiot gjort inbrott i min bil och förstört en massa och varit på mina andra bilar med....! en månad innan elmia !!!!!!!!!!!

>syns man inte finns man inte<

Ät gul snö, de kan vara öl
223 Inlägg
1 mars 2010
Att något jävla as stal min jacka i fredags och jag har inte råd med nån ny, Gaaah!

Fetast i stan !!
991 Inlägg
1 mars 2010
Att dom som plogar här utanför på gatan där vi har bilarna står parkerade har plogat upp all snö mot bilarna efter gatan så jag kommer varken in i bilen elr kan skotta bort snön för att den är hård som sten nu när det har varit lite milt och sen frusit på igen  sad

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

Sanizz
1 mars 2010
Trådstartare
Merc_ skrev:
Att något jävla as stal min jacka i fredags och jag har inte råd med nån ny, Gaaah!

Vem fan snor en jacka? :S

Det som gör mig förbannad är min arbetsgivare som inte verkar ha någon koll alls.

RBejbi
2 mars 2010
Trådstartare
Sanizz skrev:
Det som gör mig förbannad är min arbetsgivare som inte verkar ha någon koll alls.

Det där känner man igen.. =/

Däcksparkare, gnällspik, retsticka
48 Inlägg
2 mars 2010
Blir förbannad över att man ska behöva betala så in i helvetes med skatt så fort man är lite driftig o jobbar extra. De leder ju bara till att man försöker undkomma skiten,

RBejbi
4 mars 2010
Trådstartare
Att jag har galet ont i käften efter morgonens tandläkarbesök.. sad

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
4 mars 2010
På mig själv för att jag var så korkad och hade motorn igång på jeepen när jag höll på med något framme vid fläkten.
Naturligtvis så klipper fläkten till knogen på långfingret så nu kan jag knappt böja fingret...

Teddan
2 495 Inlägg
4 mars 2010
att jag eldade upp en bil idag..... så retligt att behöva ringa brandkåren big_smile
men fräckt med en "brinn ut"

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Det är alltid gratis ost i råttfällan
175 Inlägg
4 mars 2010
Ingenting, just nu är jag nöjd med tillvaron^^

"Assumption is the mother of all fuckups"

<3 Japs
680 Inlägg
5 mars 2010
På att snön fortfarande är kvar och för att jag inte fått gymma på flera dagar pga. att de byter golvet på mitt gym!

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

825 Inlägg
6 mars 2010
Att datorn måste hänga sig precis när man ska spara en film i Movie Maker . Vad är det med denna dåliga dagen ?

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

blacken
6 mars 2010
Trådstartare
Att man får en varning utan att ens specifiera vad som föranlett till den. Typiskt "småpåve" fasoner..

Försöker iaf
12 819 Inlägg
6 mars 2010
fontheking5 skrev:
Att datorn måste hänga sig precis när man ska spara en film i Movie Maker . Vad är det med denna dåliga dagen ?

Det gör min varje gång, haha.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Sök