2750
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

RBejbi
25 april 2010
Trådstartare
Fotbollsavtrycket i sidan på R:n gör mig inte precis lycklig..

Sleeper
3 084 Inlägg
25 april 2010
att jag bara har 0,2mbits internet från och med nu.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

4 005 Inlägg
25 april 2010
Att bilsäljaren inte bara gav mig ett sommardäck som det var punka på, utan två!!! IDIOT!

99 Inlägg
25 april 2010
Min sambo.....

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
26 april 2010
Bilr så förbannad på en del som adda min msn och då börjar dom och skiva på engelska, :med:
Senast redigerat av Forza_740 (26 april 2010)

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

825 Inlägg
26 april 2010
Att jag tyvärr bara fick suddiga bilder idag .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

544 Inlägg
26 april 2010
Att raggarbilen dog i lördags...

Prestanda med stil

Sanizz
28 april 2010
Trådstartare
Att jag är ihop med en idiot!

375 Inlägg
29 april 2010
Alla jävla fästingar!  Äckelas.

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
29 april 2010
Att historiens vidrigaste fotbollslag är i CL final!

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

502 Inlägg
29 april 2010
Blir tjurig på bilolyckor. Dom sabbar. Har svårt att ta körkort efter alla minnen...

502 Inlägg
29 april 2010
Quadrablast skrev:
Arbetsdatorn som borde förpassats till en ensam och jävlig död på en soptip typ -97.. Segare as får man leta efter, går knappt att jobba med..

Lider med dig, vet hur det är att vara på arbetet och ha en dator som är byggd av betong...

375 Inlägg
29 april 2010
FoXoN skrev:
Blir tjurig på bilolyckor. Dom sabbar. Har svårt att ta körkort efter alla minnen...

Såg bilden... Förstår det efter den smällen.

502 Inlägg
29 april 2010
skydark skrev:
FoXoN skrev:

Ja tyvärr. Alla andra var ju helt borta. Dom minns knappt något. Men jag minns ju allt... Fick springa omkring på åkern och leta efter mina vänner. Hittade alla utom en... Skrek nästan ihjäl mig... Men inga svar... Det visade sig att han hade landat 20-25 meter bort i ett dike och dekat..

375 Inlägg
29 april 2010
FoXoN skrev:
skydark skrev:
FoXoN skrev:

Ja tyvärr. Alla andra var ju helt borta. Dom minns knappt något. Men jag minns ju allt... Fick springa omkring på åkern och leta efter mina vänner. Hittade alla utom en... Skrek nästan ihjäl mig... Men inga svar... Det visade sig att han hade landat 20-25 meter bort i ett dike och dekat..

Usch, när skedde olyckan?

825 Inlägg
29 april 2010
Att min Sony Cybershot H20 bara vill ta suddiga bilder numera + att hjulet till inställningen ändrar sig när den ligger i jackan , sen ibland så får man hålla på knappen i ett antal sekunder innan den fotar , bara säger krkrkrkrkrkkr och sen fotar den . Vet inte om det är mitt fel men jag tror att det är fel på kameran. Har nästan aldrig fått en skarp och bra bild med den kameran på hela tiden .

Försöker iaf
12 819 Inlägg
29 april 2010
fontheking5 skrev:
Att min Sony Cybershot H20 bara vill ta suddiga bilder numera + att hjulet till inställningen ändrar sig när den ligger i jackan , sen ibland så får man hålla på knappen i ett antal sekunder innan den fotar , bara säger krkrkrkrkrkkr och sen fotar den . Vet inte om det är mitt fel men jag tror att det är fel på kameran. Har nästan aldrig fått en skarp och bra bild med den kameran på hela tiden .

Så gjorde min med när autofocusen pajjade. Kolla så dess öga inte är skitigt.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

S-klass =)
295 Inlägg
29 april 2010
Att polisen ville låna mitt körkort ett par månader sad(

825 Inlägg
29 april 2010
te_wik skrev:
fontheking5 skrev:

Så gjorde min med när autofocusen pajjade. Kolla så dess öga inte är skitigt.
Mvh Tommy

Ja jag har känt nästan hela tiden att något är fel på den kameran eftersom bilderna väldigt sällan eller aldrig blir bra med den . Saknar min gamla Samsung Digimax S1000 som tog perfekta bilder nästan alltid .

Sök