3169
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Försöker iaf
12 819 Inlägg
29 april 2010
MB350se skrev:
Att polisen ville låna mitt körkort ett par månader sad(

Jasså dom fick tag i dig med tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

502 Inlägg
29 april 2010
skydark skrev:
FoXoN skrev:
skydark skrev:

Såg bilden... Förstår det efter den smällen.

Ja tyvärr. Alla andra var ju helt borta. Dom minns knappt något. Men jag minns ju allt... Fick springa omkring på åkern och leta efter mina vänner. Hittade alla utom en... Skrek nästan ihjäl mig... Men inga svar... Det visade sig att han hade landat 20-25 meter bort i ett dike och dekat..

Usch, när skedde olyckan?

4sep 2004, så det var ju ett tag sen. men kul var det inte.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
30 april 2010
Att jag skadat min axel på något konstigt sätt, kan snart inte lyfta armen. Samt att jag nästan missat att söka ett jobb som har sista ansökningsdag idag (30/4). Så fick stressa ihop en ansökan som jag skickade iväg kl 02.00.. uff kändes som att man sumpade en chans.

Mvh Tommy

Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

223 Inlägg
30 april 2010
att företag som "Ja, vi ringer nästa vecka och hör av oss om din jobbansökan" inte ringer upp en. en vecka i förväntan gör en lite .... spänd?

kärlek växer inte på träd, det köps i volvobutiken.

261 Inlägg
30 april 2010
drivein skrev:
"Ja, vi ringer nästa vecka och hör av oss om din jobbansökan"

Min erfarenhet av sånt är (tyvärr) att dom inte är intresserade då.... Efter 2veckor hade dom inte öppnat å läst mitt cv, men han lovade göra det så fort som möjligt... Detta var för nästan 1 år sen! Dom har fortfarande inte hört av sig roll

Sen kan man läsa i tidningen att dom har svårt å få tag på folk. Konstigt, eller hur lol

S-klass =)
295 Inlägg
30 april 2010
te_wik skrev:
MB350se skrev:

Mvh Tommy

Jao dom fick visst de, Just när ja kom upp jämnsides en lastbil så såg ja dom.. Å då var de som försent  =/ kring 11 tiden när dom stog i Vånafjärden..  Aja man får se de positiva. Man spar ju soppa pengar nu tongue

Bas älskare
716 Inlägg
30 april 2010
oki, får väl lägga upp oxå då.

jag är en moppepojke på 16 år som kört moppe i snart 1 år, kör väldigt lungt i trafiken, då jag har en EU moped. sen en dag så åker jag på en 50 väg, sen kommer en audi upp i röven och nuddar min nummer plåt, jag blir förbannad och ställer mig på tutan, då backar han ca 1 meter, men var ändå irriterad, sen var han typ 30 cm från mig igen, då slog jag på en tvärnit och han vejde undan. sen så körde han om mig, precis brevid mig o slog sönder ena bakspegeln. förbannad blir jag, och åker bakom honom och gör lika dant som honom. körde nästan på hans kofångare, jag åker bakom och tutar o lyser med heljus ca 1 km. sen stannar han, och jag stannar så klart oxå. han är utlänsk, och frågar "varfor forsoker do att kora på min bilen va?!" jag svarar "du körde ju för helvete på min moppe" då flyger han ut o sparkar omkull moppen, då tar jag hjälmen o slår i hans dörrsida på bilen och sen klappar till honom ca 4 ggr sen åker där ifrån. GAH blir galen på idioter i trafiken

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
30 april 2010
VolvoXet skrev:
oki, får väl lägga upp oxå då.

jag är en moppepojke på 16 år som kört moppe i snart 1 år, kör väldigt lungt i trafiken, då jag har en EU moped. sen en dag så åker jag på en 50 väg, sen kommer en audi upp i röven och nuddar min nummer plåt, jag blir förbannad och ställer mig på tutan, då backar han ca 1 meter, men var ändå irriterad, sen var han typ 30 cm från mig igen, då slog jag på en tvärnit och han vejde undan. sen så körde han om mig, precis brevid mig o slog sönder ena bakspegeln. förbannad blir jag, och åker bakom honom och gör lika dant som honom. körde nästan på hans kofångare, jag åker bakom och tutar o lyser med heljus ca 1 km. sen stannar han, och jag stannar så klart oxå. han är utlänsk, och frågar "varfor forsoker do att kora på min bilen va?!" jag svarar "du körde ju för helvete på min moppe" då flyger han ut o sparkar omkull moppen, då tar jag hjälmen o slår i hans dörrsida på bilen och sen klappar till honom ca 4 ggr sen åker där ifrån. GAH blir galen på idioter i trafiken

Man ska inte djävlas med moppepojkar tongue Körde han inte efter dig då?

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

Bas älskare
716 Inlägg
30 april 2010
FordRSC haha ne inte med mig direkt, har vart med om detta flera gånger, igår så körde en buss rakt ut i en rondell, chaffören fick en rejäl utskällning. nej han körde inte efter mig efter jag hade spöat honom

Sanizz
30 april 2010
Trådstartare
Att jag inte hittar en bil till balen och alla moped jävlar som ligger i röven på en. Synd att man inte har en skajje med lunch control....

Försöker iaf
12 819 Inlägg
30 april 2010
MB350se skrev:
te_wik skrev:
MB350se skrev:

Mvh Tommy

Jao dom fick visst de, Just när ja kom upp jämnsides en lastbil så såg ja dom.. Å då var de som försent  =/ kring 11 tiden när dom stog i Vånafjärden..  Aja man får se de positiva. Man spar ju soppa pengar nu tongue

Haha ja det var där dom fick mig också, men de va två månader sen. Joo men man hittar alltid andra saker att lägga pengarna på nu, inte är man rikare för det tongue Dels beroende på böterna, haha.

Mvh Tommy

?
1 038 Inlägg
30 april 2010
te_wik skrev:
MB350se skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Haha ja det var där dom fick mig också, men de va två månader sen. Joo men man hittar alltid andra saker att lägga pengarna på nu, inte är man rikare för det tongue Dels beroende på böterna, haha.

Mvh Tommy

Haha, kan inge annat än hålla med, förra sommaren va de 4mån, öl å sprit kontot steg i hjöden å blev faan dyrare än soppa kontot. sommaren innan va de 2mån så de gick väl jämt upp men trodde oxå ja skulle spara massor av soppa pengar men icke sa nicke.

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
1 maj 2010
Att någon/några satans bedragare inte ger sig dem skickar mail till mig och säger att mitt paypal konto är utsatt för nått det finns dock några saker som gör mig misstänksam:
1: Dem stavar vartannat ord rätt
2: Deras email address är paypa.co.uk har inte paypal "paypal@nått" som addres?
3: Har fått "Final day warning today" annars stänger dem av kontot sammanlagt 4ggr nu
4: Nu det roliga, jag har aldrig registrerat ett konto hos paypal inte ens varit inne på deras sida.
Ska man försöka lura folk så borde man ju ta reda på om personen dem försöker lura ens använder tjänsten som dem försöker blåsa en med.

Edit:
Tittade runt lite på paypals riktiga sida och hittade en address man kunde vidarebefodra konstiga mail så skulle dem kolla upp det och fick precis svar från dem att det var ett phishing försök med dem mailen. Ibland är det bra att vara misstänksam.
Senast redigerat av Pierre_r (1 maj 2010)

Älskar Emelie<3
339 Inlägg
4 maj 2010
att jag fick jobb men kan inte ta det för jag inte får låna pengar av min bror "/

3 354 Inlägg
4 maj 2010
saab_tompa skrev:
att jag fick jobb men kan inte ta det för jag inte får låna pengar av min bror "/

Ouch----surt

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

35 Inlägg
4 maj 2010
Att min röst har i princip försvunnit sad

Sometimes it's good to be schizophrene
Cause when I'm close to the end,
I've got always a friend.

677 Inlägg
4 maj 2010
jag jag tog ner tanken missade jag ett bränslerör så det knäcktes på mitten -.-

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
5 maj 2010
pollen,pollen,pollen,pollen....

Försöker iaf
12 819 Inlägg
5 maj 2010
Alla otacksamma jävlar som mailar en med massa frågor. Här tar en tid att svara på alla frågor och lägger ner en halvtimme på att skriva och inte fan kan man få ett tack som svar ens! mad

Mvh Tommy

30 Inlägg
5 maj 2010
Bensinpriserna och SvFF :S

Sök