2315
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

3 182 Inlägg
18 maj 2010
Alla tröga idioter på blocket. man mailar på exempel ett byte och frågar massor om den bilen som inte står i annonsen och får tillbaka ja bilen finns kvar sen skriver dom ej mer. vad fan har ni för problem skriv det man vill ha reda på jävla idioter.

945 Inlägg
18 maj 2010
pukan2 skrev:
Alla tröga idioter på blocket. man mailar på exempel ett byte och frågar massor om den bilen som inte står i annonsen och får tillbaka ja bilen finns kvar sen skriver dom ej mer. vad fan har ni för problem skriv det man vill ha reda på jävla idioter.

Det är därför man ska framstå som en seriös köpare och lyfta telefonen.
Saknar man den sociala förmågan så saknar man förmågan att genomföra köpet.

Slutligen, dom du kallar tröga idioter kan du spegla i dig själv. Tack för att du öppnade dig. smile

945 Inlägg
18 maj 2010
Elda skrev:
Bjare skrev:

Slutligen, dom du kallar tröga idioter kan du spegla i dig själv. Tack för att du öppnade dig. smile

Själv lider jag av ganska stora sociala problem och föredrar internet framrör riktig kontant med människor då jag kan läsa ett svar och reflektera över detta i mer än 0.2 sekunder istället för att komma med konstiga eller fel kommentarer. Vissa har det inte så jävla lätt att prata med andra, men det kanske är svårt att fatta? är som att be en rulsstorsburen att springa 100 meter.

Det sammanfattande svaret som lämpar sig är då; Håll er undan.
Med så grova sociala problem som påverkar det dagliga uppförandet så man inte förmögen att
framföra en normal konversation i verkliga livet- Då har man inte i en sådan krävande miljö att göra.

Däremot tycker jag datorn är en bra uppfinning och dagens spel.
Många av er fastnar där och verkar trivas, tur vi slipper tvinga ut er i samhället och ha er där.

Därför det är precis som du säger, ni "lider av ganska stora sociala problem" smile

Om vi rundar av där så önskar jag en fortsatt trevlig kväll. roll

945 Inlägg
18 maj 2010
Elda skrev:
Bjare skrev:
Elda skrev:

Själv lider jag av ganska stora sociala problem och föredrar internet framrör riktig kontant med människor då jag kan läsa ett svar och reflektera över detta i mer än 0.2 sekunder istället för att komma med konstiga eller fel kommentarer. Vissa har det inte så jävla lätt att prata med andra, men det kanske är svårt att fatta? är som att be en rulsstorsburen att springa 100 meter.

Det sammanfattande svaret som lämpar sig är då; Håll er undan.
Med så grova sociala problem som påverkar det dagliga uppförandet så man inte förmögen att
framföra en normal konversation i verkliga livet- Då har man inte i en sådan krävande miljö att göra.

Däremot tycker jag datorn är en bra uppfinning och dagens spel.
Många av er fastnar där och verkar trivas, tur vi slipper tvinga ut er i samhället och ha er där.

Därför det är precis som du säger, ni "lider av ganska stora sociala problem" smile

Om vi rundar av där så önskar jag en fortsatt trevlig kväll. roll

Så du tycker även att rullstolsramper eller handikappanpassade byggnader är usla för kan man inte gå i en trappa ska man inte ut o göra? trevliga argument du har...

Sluta trolla nu får du fan skärpa dig.
Vi diskuterar uppfattningen kring e-post inom annonser och du sitter och suger åt dig som en svamp.

Jag kan bokstavera värdelös åt dig om du känner att det är vad du vill höra som pik.
Vi håller oss till avrundningen i mitt tidigare inlägg, trevlig kväll på dig.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
18 maj 2010
Att kalla folk med handikapp för "värdelös" enligt ovan, det gör i alla fall mig förbannad.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

945 Inlägg
19 maj 2010
Rquired skrev:
Att kalla folk med handikapp för "värdelös" enligt ovan, det gör i alla fall mig förbannad.

Du har tyvärr fel. Det är inte så som min tanke och synpunkt utspelar sig och heller inte menar.
Påståendet 'värdelös' från min sida syftar givetvis på sättet att konversera, med mig.
Riktat till skrikaren bakom tangenterna. Vilken tur att vi rätade upp det. roll

Allmänt envis
12 512 Inlägg
19 maj 2010
Bjare skrev:
Rquired skrev:

Du har tyvärr fel. Det är inte så som min tanke och synpunkt utspelar sig och heller inte menar.
Påståendet 'värdelös' från min sida syftar givetvis på sättet att konversera, med mig.
Riktat till skrikaren bakom tangenterna. Vilken tur att vi rätade upp det. roll

Ledsen, jag vet inte vad du menade eller hur du tänkte med ditt inlägg men citat "Jag kan bokstavera värdelös åt dig" hittar jag inte mer än en tolkning på.

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
19 maj 2010
Jag svarar iaf inte på mejl när jag ska sälja nått... ingen som mejlar är seriös...

...Folk som ringer är inte heller seriösa... det är endast 1 på 10 kanske som verkligen vill ha saken... resten vill bara prova sin lycka genom att bjuda 1/3 av priset, eller byta mot "heta" hemmabiosystem eller flygande mattor, eller bara prata skit, eller så säger dem att man ska hålla bilen tills dem varit och tittat men sen dyker de inte upp iaf...

... fyfan vad trött man blir bara man tänker på det!!!...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
19 maj 2010
pollenallergi som håller en vaken

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
19 maj 2010
Mail är underskattat.. detta är 2010.. Tycker man det är fel att maila och tycker det är oseriöst och maila.. lever man kvar i 1997.. välkommen till framtiden för fan.

Bmw osv..

RMR-Crew
478 Inlägg
19 maj 2010
OverBoosted skrev:
Mail är underskattat.. detta är 2010.. Tycker man det är fel att maila och tycker det är oseriöst och maila.. lever man kvar i 1997.. välkommen till framtiden för fan.

Jo visst, jag håller med, skitbra med mail. varför inte ta och skicka ett brev med häst när man ändå håller på?
bilen hinner ju för fan att bli såld innan man fått ett svar av säljaren.
Maila på annonser suger, ring och fråga vad du vill sen köp fanskapet!
Senast redigerat av kawiZz (19 maj 2010)

?
1 038 Inlägg
19 maj 2010
AcesHigh666 skrev:
Jag svarar iaf inte på mejl när jag ska sälja nått... ingen som mejlar är seriös...

...Folk som ringer är inte heller seriösa... det är endast 1 på 10 kanske som verkligen vill ha saken... resten vill bara prova sin lycka genom att bjuda 1/3 av priset, eller byta mot "heta" hemmabiosystem eller flygande mattor, eller bara prata skit, eller så säger dem att man ska hålla bilen tills dem varit och tittat men sen dyker de inte upp iaf...

... fyfan vad trött man blir bara man tänker på det!!!...

Ja lägger aldrig ut telenr i annonsen just pga av att ja inte vill slösa min tid å energi på en massa idioter som inte fattar texten" har du inga pengar behöver du inte höra av dig"  och "inga byten mot diverse saker"

Mail kan ja kolla när ja har tid och ja kan kontakta dem som verkar "vettiga"

Ringer aldrig heller som första kontakt utan skriver ettt mail med frågor osv å får man ett svar å de är fortfarande något som är interessant slår man en singal vid avtalad tid.

Har sålt massor på blocket.

Sen att du går med på att hålla bilen åt någon så är de ditt problem, bara att säga nej å att först till kvarn gäller.
Senast redigerat av GTi-R_Danne (19 maj 2010)

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

4 001 Inlägg
19 maj 2010
kawiZz skrev:
OverBoosted skrev:

Jo visst, jag håller med, skitbra med mail. varför inte ta och skicka ett brev med häst när man ändå håller på?
bilen hinner ju för fan att bli såld innan man fått ett svar av säljaren.
Maila på annonser suger, ring och fråga vad du vill sen köp fanskapet!

både ja och nej måste jag säga, mail kan vara bra men jag vill först ha ett inledande seriöst telefonsamtal, då vet man om det är någon mening att maila eller inte.

tyvärr är 9 av 10 mail lika seriösa som den mailkonversationen jag klistrat in:
http://joke.kitt.net/spidermoney.gif

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Allmänt envis
12 512 Inlägg
19 maj 2010

7 100 Inlägg
19 maj 2010
regnvädret........
kanon väder igår!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Ung & dum
57 Inlägg
19 maj 2010
Blir mest förbannad på allt jävla skitfolk det finns i Östersund där jag bor.. Men, de gör de väl lite överallt antar jag. Men just därför att den här stan är så liten så reagerar man extra mycket.

Enda gången jag backar är när jag tar sats.

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
19 maj 2010
Elda skrev:
Bjare skrev:

Du ska veta att du är inte ensam iaf. Jag är ganska utåtriktad vid vardagliga konversationer och kan lätt hålla ett samtal med en okänd person.
Men när man pratar i telefon så bara strular jag bort mej och glömmer hälften utav vad jag ska säga. Så därför föredrar jag oxå att maila på bilarna.
Sen föredrar jag även ATT FÅ MAIL på bilen. Och stör mej ganska rejält på när det ringer.
Därför har jag slutat lägga med tel.nr i annonser.
Och jag anser att är dom tillräckligt intresserade så kan dom ta och lära sej hur ett tangentbord fungerar.
Hejja Elda, Bu för Bjare :s

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

3 182 Inlägg
19 maj 2010
Elda skrev:
Bjare skrev:

precis det tycker jag med. sociala fårmågor visst. har alltid ansett att det är enklare att maila och fråga en att ringa o fråga då man endå bara får pukade svar sen seger dom jag ska kolla upp det alltså är det enklare för då hinner dom kolla upp det man har frågat efter innan dom svarar.

Forummoderator
26 479 Inlägg
19 maj 2010
Simopparn skrev:
Blir mest förbannad på allt jävla skitfolk det finns i Östersund där jag bor.. Men, de gör de väl lite överallt antar jag. Men just därför att den här stan är så liten så reagerar man extra mycket.

Känner igen det där.
Östersund är ibland alldeles för litet, och ibland vice verca.
Ibland är det alldeles för stort.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

1 534 Inlägg
19 maj 2010
Rquired skrev:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7147177.ab

Behöver väl knappast motiveras?

så jävla ruttet gjort så fyfan

Sök