2188
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
183 Inlägg
6 juli 2010
klamydia

Supraman
2 300 Inlägg
7 juli 2010
På folk som i princip säger att man ska tycka synd om dom men när man vill hjälpa dem så vill dom inte och då är de mer synd om dom.
ursäkta om jag säger de men detta gäller långifrån alla men detta beteende har jag mest stött på hos "tjejer"
frågan är hur man ska hantera detta?

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

375 Inlägg
7 juli 2010
Folk som lämnar sina hundar i en kokhet bil.

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!

321 Inlägg
7 juli 2010
Casy skrev:
Jag blev less på snön =/ Och nu ska det va minusgrader hela veckan.. blää

haha vafan ? vart bor ni ? här vart jag bor så är det förjävla varmt vaje dag big_smile

321 Inlägg
7 juli 2010
ÄR SÅ JÄVLA förbannad varje sommar och nu med för den där jävla äckliga pollenallergiet jag har hmm , den som har det svåra sättet med pollen att göra vet hur det är sad klias i ögonen, halsen, näsan och örat jadu precis överallt i ansiktet kan man säga sad

1 517 Inlägg
7 juli 2010
frightnight skrev:
ÄR SÅ JÄVLA förbannad varje sommar och nu med för den där jävla äckliga pollenallergiet jag har hmm , den som har det svåra sättet med pollen att göra vet hur det är sad klias i ögonen, halsen, näsan och örat jadu precis överallt i ansiktet kan man säga sad

Ja det är riktigt drygt, missar man sin Doss av tabbleter så är det jobbigt. .sad

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

9 Inlägg
7 juli 2010
skydark skrev:

Fy fan... Borde va skottpengar på dom madmadmad

There Is Only One

7 120 Inlägg
7 juli 2010
Att jag fyller år under hösten....

825 Inlägg
7 juli 2010
skydark skrev:

Håller med . Är det varmt så ska hunden stanna hemma tycker jag

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

Girls go fast
893 Inlägg
7 juli 2010
Att pappa min är så seg att höra av sig när vi ska fixa hondan... sad

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
7 juli 2010
Att min morfar inte fick bli 100 år.
Men jag är nog mest ledsen över det.
Var på hans begravning idag och han blev 99 år.

1 697 Inlägg
7 juli 2010
att min bil drar cirkus 1 liter vatten på 5 km körning

825 Inlägg
8 juli 2010
Att Canon Powershot S90 n jag köpte i går troligen är felaktig och måste bytas ut . Bilderna blir mycket sämre än vad dom ska bli . Varför låter dom sakerna ligga framme ? Bättre dom har dom på lagret så dom inte skadas av kunder som vill förstöra . 3 Kameran på rad som jag köper som det är fel på . sad(
Senast redigerat av fontheking5 (8 juli 2010)

825 Inlägg
8 juli 2010
Att det ska bli så varmt att man måste sitta inomhus en hel vecka för att slippa få värmeslag . Får verkligen hoppas värmen försvinner för gott sedan och det max blir 20 grader sen . Jag längtar väldigt mycket till vintern då trivs jag mycket bättre . Svalt och skönt

3 182 Inlägg
8 juli 2010
Att jag inte får volvon såld.

96 Inlägg
8 juli 2010
att jag fick en p-botspåminnelse hem, och efter lite räknande så konstaterade jag att det är snubben jag köpte bilen av som fått en bot samma dag som köpet..

96 Inlägg
8 juli 2010
Nu damp det ner en till påminnelse om p-bot... så nu ligger det två stycken påminnelser på två parkeringsböter som skrev bara timmar innan jag köpte bilen... jävligt kul...

Försöker iaf
12 819 Inlägg
8 juli 2010
KungKimmo skrev:
Nu damp det ner en till påminnelse om p-bot... så nu ligger det två stycken påminnelser på två parkeringsböter som skrev bara timmar innan jag köpte bilen... jävligt kul...

Står det samma datum på förvärvsdatumet på reg.beviset som på p-boten då? Transportstyrelsen brukar räkna ägarbytet från det datum papprerna registrerats hos dem, därför bör förvärvsdatum vara typ 2dagar efter det datum ni skrivit på reg.bevis Del 2.

Isåfall är det bara att betala, sen överklaga.

Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (8 juli 2010)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
8 juli 2010
Att man åkt på en redig solbränna på båda axlarna som svider in i nå häcklefjäll. yikes

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

Sök