1887
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
8 juli 2010
Att en polsk långtradere skickade in en sten i vindrutan på grand cherokeen på väg hem från jobbet, så nu har jag ett fint stenskott i den...

825 Inlägg
9 juli 2010
Att Mediamarkt i Lund inte ville byta min felaktiga Canon Powershot S90 . Något är fel på den så bilderna blir väldigt dåliga , precis som en vattenhinna med sudd och brus . Handla ingenting på Mediamarkt i Lund . Kommer aldrig gå in där igen .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

-utan 940
1 728 Inlägg
9 juli 2010
fontheking5 skrev:
Att Mediamarkt i Lund inte ville byta min felaktiga Canon Powershot S90 . Något är fel på den så bilderna blir väldigt dåliga , precis som en vattenhinna med sudd och brus . Handla ingenting på Mediamarkt i Lund . Kommer aldrig gå in där igen .

Det var scheissedåligt av dem! Tur att min Sony a230 jag köpte av MM i Örebro fungerade felfritt då.

825 Inlägg
9 juli 2010
Andreas 940 skrev:
fontheking5 skrev:

Det var scheissedåligt av dem! Tur att min Sony a230 jag köpte av MM i Örebro fungerade felfritt då.

Ja det är riktigt störigt . Jag måste få den bytt för bilderna blir riktigt dåliga och dom ska bli riktigt bra med en S90 . Men det är samma sak med min Sony dsc h20 som där också är fel på fast den har jag inte bemödat mig med att byta . Verkar som jag bara får kameror som det är fel på . Riktigt tråkigt . Jag är nog inte värd att få bra bilder verkar det som .

-utan 940
1 728 Inlägg
9 juli 2010
fontheking5 skrev:
Ja det är riktigt störigt . Jag måste få den bytt för bilderna blir riktigt dåliga och dom ska bli riktigt bra med en S90 . Men det är samma sak med min Sony dsc h20 som där också är fel på fast den har jag inte bemödat mig med att byta . Verkar som jag bara får kameror som det är fel på . Riktigt tråkigt . Jag är nog inte värd att få bra bilder verkar det som .

Ok jobbigt. Min a230 tog också suddiga bilder i början sen upptäckte jag att det satt en AF/MF-knapp även på objektivet. smile

<3 Japs
680 Inlägg
9 juli 2010
fontheking5:  Du är rätt förbannad av dig va? tongue  Typ 5 inlägg av dig per sida, haha.

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

825 Inlägg
9 juli 2010
Arcangelus skrev:
fontheking5:  Du är rätt förbannad av dig va? tongue  Typ 5 inlägg av dig per sida, haha.

Nej jag har bara otur wink

825 Inlägg
9 juli 2010
Arcangelus skrev:

Ibland blir man irriterad och skriver saker . Men detta med kameran gjorde mig ganska uppretad , möjligt att jag har fel men jag tycker ändå att det borde bli bättre men jag får väl prova vidare med den och se annars får jag se vad jag gör med den .

1 723 Inlägg
9 juli 2010
Andreas 940 skrev:

Jag vet inte om det är mig eller min A230 det är fel på, men ingen bild blir rak hur fan jag än använder stödlinjerna i sökaren! Har aldrig upplevt det här med någon kamera, någonsin.

Mycke vill ha mer...
611 Inlägg
10 juli 2010
Att biljäveln inte fick komma upp på garaget!! Inga biljävlar gör ju det så nu tror jag att jag bojkottar den här jävla sidan..... förbannade idioter!!!

//Per-Arne

1 534 Inlägg
10 juli 2010
att vevaxeln i jag skulle ha var ju rakt av!!!!
hur fan har man av en vevaxel? en bmw 524tds vevaxel, fan sjukt!! mad

RBejbi
10 juli 2010
Trådstartare
Alla otäcka flygande varelser.. Från bitande knott å upp till skitande fåglar.. *morr* Omöjligt att skydda häst och bil ifrån dom ju.. hmm

7 100 Inlägg
11 juli 2010
alla jävla muppar som ska pruta som fan på mazdan och säger att dom ska komma dagen efter fast dom alldrig gör det............

sen alla jävla bromsar som ska bita mej när jag jobbar!!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Trabant und Saab Uber alles:) 14
1 035 Inlägg
11 juli 2010
faktaoider.........................

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14

Girls go fast
893 Inlägg
11 juli 2010
Att de ska börja åska/mullra när jag strax ska gå till jobbet, fattas bara att regnet kommer med...
Att inte pappa kunnat höra av sig i fredags som han skulle ang min bil
Äckliga flygfän som ska bråka på mig och hästen

Edit: där kom häll regnet mad förbannade jävla helvete!!!!!!!!
Senast redigerat av _Zuperior_ (11 juli 2010)

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

huh?
10 427 Inlägg
11 juli 2010
_Zuperior_ skrev:
Att de ska börja åska/mullra när jag strax ska gå till jobbet, fattas bara att regnet kommer med...

Kanontrevligt med lite oväder smile

1 534 Inlägg
11 juli 2010
att folk klagar på vädret, dag ut och år in är det tamefan likadant jämt
på vintern är det för kallt, och då de kommer snö är de för mycket och då det kommer mindre snö är det för lite.
Sen när det är mulet då längtar de till sol och vice versa.
När sommaren till slut kommer  och solen + värmen så klagar alla på det och önskar åska och regn, när det regnar önskar de sol och värme igen, sen kommer hösten och de börjar bli kallare och mörkare då längtar folk till vintern
osen återupprepar sej allt igen.
Varför kan folk aldrig vara nöjda?

tesagt e tesagt!
21 Inlägg
11 juli 2010
telia.... telia.... telia.... löser problem med nya problem

draotfääääänn

2FFU

Girls go fast
893 Inlägg
11 juli 2010
steifan skrev:
_Zuperior_ skrev:

Kanontrevligt med lite oväder smile

Jo då, men mindre kul att gå till jobbet med ett vilt paraply som fladdra åt alla håll. Annars har jag inget emot oväder smile

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

9 Inlägg
11 juli 2010
Folk som ska på eller på väg från semester, Alltid fullpackade bilar med barn å barnstolar i bilen, som blåser på som fan å kör jäkligt vårdslöst..  Dom måste ju tänka med arslet...

There Is Only One

Sök