1991
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

7 100 Inlägg
11 juli 2010
matte74 skrev:
Folk som ska på eller på väg från semester, Alltid fullpackade bilar med barn å barnstolar i bilen, som blåser på som fan å kör jäkligt vårdslöst..  Dom måste ju tänka med arslet...

håller helt med dej där!!
finns nåt som heter PLANERA I TID!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
11 juli 2010
Vart tog helgen vägen? ORKAR inte jobba imorgon.
Det gör mig jävligt förbannad big_smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Fri fart för ett fritt folk!
14 769 Inlägg
11 juli 2010
tröga jänkebilar som inte kan köra 100 på 100väg utan kör 70 på 100väg och dessutom dräller av trasiga på vägen..samma fel verkar det vara på alla jänkare...dom kokar för det är såååå varmt här i sverige..30grader då dör dom

undra hur dom gör i usa där dom har betydligt mycket varmare i många delstater
dom lär stänga av alla vägar när det är varmare än 20grader smile

samma visa före och efter power meet trasiga jänkebilar eller så kör dom minst 30blås under hastighets begränsingarna även på 30vägar =/

Kör fort så hinner inget hända...

Trabant und Saab Uber alles:) 14
1 035 Inlägg
11 juli 2010
Den Idiotiska Domare I Vm Finalen!

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14

Fri fart för ett fritt folk!
14 769 Inlägg
11 juli 2010
Drfrasse skrev:

vm? fickpingis lr?

hm hittat en sak som faktist gör mig lite förbannad dom där förbannade jävla trattjävlarna dom blåser i..skulle jag mot förmodan kolla på skitsporten och vara på arenan skulle jag trycka ner den där jäveln i halsen på varje jävel som blåste i en sån där

mage till oljud

Kör fort så hinner inget hända...

Archmage of the entire universe
281 Inlägg
11 juli 2010
man tror att man har bra vänner. men tydligen inte.

detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.

214 Inlägg
11 juli 2010
Growe skrev:
Drfrasse skrev:

vm? fickpingis lr?

hm hittat en sak som faktist gör mig lite förbannad dom där förbannade jävla trattjävlarna dom blåser i..skulle jag mot förmodan kolla på skitsporten och vara på arenan skulle jag trycka ner den där jäveln i halsen på varje jävel som blåste i en sån där

mage till oljud

Blåser i trattar på ett VM i fickpingis? Och dom trattarna dom blåser i skulle du köra ner i halsen på dom?
Oh the irony!

618 Inlägg
11 juli 2010
De där jävla vuvuzelorna.

Archmage of the entire universe
281 Inlägg
11 juli 2010
Kollan skrev:

Hey! wanna hear the most annoying sound in the world?
Senast redigerat av Scorn89 (11 juli 2010)

detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.

DFFL
9 020 Inlägg
12 juli 2010
Kollan skrev:

Hur kan de göra dig förbannad när VM är över?
För jag antar att ANC inte är din favoritliga?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
12 juli 2010
Growe skrev:
tröga jänkebilar som inte kan köra 100 på 100väg utan kör 70 på 100väg och dessutom dräller av trasiga på vägen..samma fel verkar det vara på alla jänkare...dom kokar för det är såååå varmt här i sverige..30grader då dör dom

undra hur dom gör i usa där dom har betydligt mycket varmare i många delstater
dom lär stänga av alla vägar när det är varmare än 20grader smile

samma visa före och efter power meet trasiga jänkebilar eller så kör dom minst 30blås under hastighets begränsingarna även på 30vägar =/

Det verkar då vara väldigt enskilt eller rent utav area relaterat, då det flesta jänkare här uppe brukar ligga 30 blås över hastighetsbegränsningarna.

Fast det finns ju som sagt vissa idioter med söndersupna pråmar och opel diesel i dem som inte GÅR över 70, men dem ska vi inte ens prata om då de räknas fan inte.

Ontopic; förbannade jävla värme. Rummet är kvavt och troligtvis en bit över 30 grader. Jag skiter fullständigt i om det regnar, rättare sagt, jag gillar det. Bara man slipper denna jävla värme.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

Forummoderator
26 479 Inlägg
12 juli 2010
Folk som inte inser att de behöver skärp eller hängslen, även fast byxorna hänger nere i knävecken..
Eller just ja..det var ju nåt med mode kanske..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Mycke vill ha mer...
611 Inlägg
12 juli 2010
AirOne skrev:
Folk som inte inser att de behöver skärp eller hängslen, även fast byxorna hänger nere i knävecken..
Eller just ja..det var ju nåt med mode kanske..

SANT!!!!

//Per-Arne

Sanizz
12 juli 2010
Trådstartare
Den förbannade värmen... Ge mig ca 18-22 grader och sol så är jag nöjd.. Nu är det åt helvete varmt, går knappt att jobba..

RBejbi
13 juli 2010
Trådstartare
Amor_Vincit_Omnia skrev:
Sanizz skrev:
Den förbannade värmen... Ge mig ca 18-22 grader och sol så är jag nöjd.. Nu är det åt helvete varmt, går knappt att jobba..

Håller med dig! det går inte att fiska och inte sova heller wink

Fiska funkar ju fin fint..! Bara å blanda fisket med bad då å då.. big_smile

825 Inlägg
13 juli 2010
Sanizz skrev:

Håller med , är Någon grad svalare idag , men jag vill också ha 18-22 grader för att fungera bra

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
13 juli 2010
fontheking5 skrev:
Sanizz skrev:

Håller med , är Någon grad svalare idag , men jag vill också ha 18-22 grader för att fungera bra

Skulle skriva att jag var förbannad på värmen också, men just nu är det spöregn och 16 grader varmt. big_smile

Fan vad skönt.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

1 808 Inlägg
13 juli 2010
Rinnegan skrev:
fontheking5 skrev:
Sanizz skrev:

Skulle skriva att jag var förbannad på värmen också, men just nu är det spöregn och 16 grader varmt. big_smile

Fan vad skönt.

Dela med dig för fan yikes

Själv klagar jag med på värmen och att jävla Slash körde för mycke Guns ´N roeses låtar på giget i lördags

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

Polack
61 Inlägg
13 juli 2010
Folk som påstår sig vara bilintresserade och kunna mycket när det gäller bilar, men inte kan ett jävla skit, inte ens byta fälgar utan att ringa sin pappa. Inte ens ha den minska tanke på vad man kan göra för att kolla varför oljelampan tändes utan att ringa sin pappa i ren panik. (hans pappa har skvallrat)
Samma folk som letar upp personer här på gorg för att ta reda på deras namn för att kunna säga "ja men det är ju gunnar" när man ser dennes bil och sedan påstå sig vara polare, och det är inte bara en person utan flera och självklart dem med värstingbilarna.
Samma folk som måste starta trådar här på garaget ihop om att bli ballare inom bilvärlden och sedan säga att man har pratat med den och den blablabla!

My Life - My Way

Polack
61 Inlägg
13 juli 2010
Och folk som har hundar som inte säger till sin hund när den håller på och skäller och skäller och skäller utan låter den bara fortsätta.
Samma jävla ägare ska tvunget valla sin jävla schäfer och chiahuahuahauheiharåtta utan att plocka upp skiten efter varken råttan eller damphunden, så jag med min hund får ta massa gnäll från andra.
Och ställer man idioterna mot väggen så har dem ALDRIG varit här uppe och vallat sina äckelhundar, även om man mött dem, sett dem från balkongen.
Men dem refererar gärna till den enda jävla gången man inte plockade upp efter sin hund för att man glömde bajspåsen.
Ja jag vaknade på fel sida imorse!

My Life - My Way

Sök