1945
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

DFFL
9 020 Inlägg
23 oktober 2010
Att jag kanske blir av med kortet över vintern...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Svetsare
3 150 Inlägg
23 oktober 2010
FireTraXX skrev:

Men vad har du gjort nu?  tongue

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

DFFL
9 020 Inlägg
23 oktober 2010
ZonaX skrev:
FireTraXX skrev:

Men vad har du gjort nu?  tongue

Blev fotad när jag körde lite för fort. smile
Och jag har redan tre fortkörningar de senaste typ två åren så om de skulle lyckas få reda på att det var jag som körde så blir det om inget annat definitivt en utredning om min lämplighet bakom ratten.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

German Engineering
9 083 Inlägg
28 oktober 2010
Att det är vinter.

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

1 738 Inlägg
28 oktober 2010
Att det INTE är vinter o snö sad

1 801 Inlägg
28 oktober 2010
Föräldrar..

Låter som om jag vore 15 eller något tongue

Forummoderator
26 471 Inlägg
29 oktober 2010
Alla som gnäller tongue

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

TMR|Team Moisty Racing
454 Inlägg
29 oktober 2010
trådskaparen wink

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
29 oktober 2010
Att jag hostat sönder en muskel under vänstra bröstet.. Inte mycket att vara förbannad över kanske, men det gör sjukt ont.. Vad man än gör så verkar det som man använder den muskeln hmm

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

Diesel or Die
66 Inlägg
29 oktober 2010
Att både planen och backup planen för kvällen sket sig..

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
29 oktober 2010
Att jag ska ställa av Coupén imorrn, och batteriet på min vinterbil tog i huven, kortslöt, och nu funkar den inte...
Tror jag antingen bränt tändmodulen eller styrenheten (Y)

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

189 Inlägg
29 oktober 2010
Att vinterdäcken jag beställt till bilen registrerades hos posten tio minuter före dom stängde. Bor 30 minuter från posten. Nu får jag inte ut dem för ens på måndag.

“Sure it's quiet, for a diesel. But that's like being well-behaved… for a murderer.” Jeremy Clarkson

Sleeper
3 084 Inlägg
30 oktober 2010
Windows skit 7

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

825 Inlägg
31 oktober 2010
Att det inte blev några bra bilder på Audi R8 Spydern jag såg igår . Blir så när det är mycket folk i närheten och man inte har tid att ställa in kameran . Sen missar Auto fokusen ibland också och är väldigt seg dessutom , flera sekunder ibland . Canon Powershot S90 . Tur man har andra kameror att använda till vardags .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

1 534 Inlägg
31 oktober 2010
Uppenbarligen har någon en jävligt liten k*k och är extremt avundsjuk på mig.
Någon eller några har skurit sönder alla 4 däcken på min 740, däcken var i princip nya med, men vad jag inte förstår är hur jävla dålig människa det måste vara eftersom bilen var olåst och det ligger 300kr i bilen, stereon sitter i och en ipod touch ligger i mittfacket, det ligger även ett dls steg i kofferten.
Hur dålig kan man vara egentligen? xd
Fan herregud

Ville man verkligen vara cool och "skada" mig så hade de iaf kunnat ta något ifrån bilen?

Forummoderator
18 314 Inlägg
31 oktober 2010
Att jag troligen bröt enn eller två tår imorse. De ser inte kul ut och en lite lealös. Får be farsan köra hit 300:an så jag kan ta mig in till plåsterhuset i en automatbil. Vänsterfoten

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

825 Inlägg
31 oktober 2010
Att jag inte såg att ison stod på Iso 400 på min dåliga S90 kamera idag så bilderna blev riktigt dåliga . Den är förresten kass nu den kameran . Fick tyvärr några små smällar förra helgen som den nog inte tålde . Ibland vägrar Autofokusen att fungera , får en gul fyrkant med ett utropstecken i stället . Nej den skulle jag ha köpt på Expert och inte på Mediamarkt där kartongerna ligger ute i butiken . Där folk kan slänga dom i golvet till exempel .
Senast redigerat av fontheking5 (31 oktober 2010)

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

209 Inlägg
31 oktober 2010
Att det inte blir mycket snö å några grader kallt så man slipper allt SALT!

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
31 oktober 2010
Att jag inte hittat nån vinterbil än. Men det kommer väl snart

96 Inlägg
31 oktober 2010
at nogon dum jävel hela tiden springer runder om min evo och är tröt på at jaga bort honom, vet inte hvad han håller på med.

Sök