Vad gör dig förbannad just nu?

expect1991
16 mars 2009 · 1 814 Inlägg

Liner skrev:
JÄVLA PISS ALLIANCER SOM SKA VA FEGA OCH DÖDA MIG NÄR JAG SLÅSS MOT MASSA MOBS!

+ ninjalootare... -.-'

LOL, WoW? lol

Janneutanb
16 mars 2009 · 7 271 Inlägg

Att jag jobbar under 50tim/veckan...

Navkapsel
16 mars 2009 · 4 637 Inlägg

Mona Sahlin

Victoria och Daniels bröllop. Idag stod det att Daniel lärt sig vinka på "rätt" sätt, spännande...

Tanter som går omkring med ett blekt rosa band på jackan och på så sätt skryter om att de var duktiga och skänkte några kronor för flera år sedan. (Dessutom är oktober rosabandetmånaden.)

Folk som inte fattar att det som är så spännande med bilhobbyn är att det finns så många olika bilar och bilsmak. Inget är rätt och inget är fel.

Irriterar mig på folk som har ett hat mot gamla Volvo. Det är ju en kvalitetsprodukt byggd i Sverige av svenskar, något att vara stolt över. Stör mig även på de som gnäller på deras väghållning, de är ju som vilken bil som helst så länge fjädringen är i bra skick. Och att jämföra dess väghållning med BMW är fel, folkbil mot premiumbil är ingen rättvis jämförelse.

Redigerade lite, kommer nog på ännu mer någon dag.

Senast redigerat av EmilHammarlund (22 mars 2009)

Rquired Allmänt envis
16 mars 2009 · 12 512 Inlägg

EmilHammarlund skrev:
Mona Sahlin

Skriver jag under på! big_smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Alex_M Steker som aldrig förr
16 mars 2009 · 503 Inlägg

haha att mina vindrutetorkare fuckar ur smile

8-)
Soil
16 mars 2009 · 108 Inlägg

nitrox skrev:
att bilen blir skitig bara man kör från parkeringen med den. jävla slask väder.

samma här!

och att att US skickar hem en gammal kärring på 80 bast nyopererad med smärtor i vänster axel/arm! efter några timmar hemma åkte hon in igen för hjärtat. NÄMEN VA KONSTIGT!!??
de som byggt upp detta sverige är fan inget värda när de är 80 o har cancer.. bara vänta på döden!

don't cry just suck
Martin 9-3 Fisketokig
16 mars 2009 · 2 997 Inlägg

Sagem ligger inte bra till nu.

Nya boxen till parabolen har ett vanligt fel och ska bytas ut. IR-mottagaren är kass och boxen måste stå snett i tv-möbeln och det irriterar mig som äkta perfektionist. Normalt sett skulle den stå inmätt på millimetern och då den ska bytas ut kan jag inte löda om lysdioden som är orange (!!!)

Troligen kommer det nytt om någon dag och man kan gå in i vardagsrummet utan att må illa.

Är allmänt förbannad på folk som tycker saker duger å en annan måste specialbeställa eller modifiera de mest enkla sakerna vilket tar en väldans tid.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
As1
16 mars 2009 · 23 Inlägg

Att betala skatt för den går bara till ren skit.. eller iof vem vill inte betala tex kronprinsessans bröllop?

volvofucker
16 mars 2009 · 290 Inlägg

Att gammla sura kärringar/gubbar ringer snuten varenda gång man kör förbi deras hus med en "lite" trimmad moppe:( och sen att de e flera månader kvar av skolan!

nitrox Defloratör.
16 mars 2009 · 641 Inlägg

är så less på att ha ont i baken efter att ha suttit konstat vid datorn sen 17 tiden då jag kom hem från jobbet.

Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P
Volvo 240 Turbo "Inbrottsmagneten" (1984)
Rquired Allmänt envis
16 mars 2009 · 12 512 Inlägg

Stör mig på garagetrollen "AutoCare" Och "Red-Baron"

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
onej84
16 mars 2009 · 1 854 Inlägg

Jag stör mig som fan på när folk mailar på annonser och tror dom ska få saker i princip gratis!!

Sanizz
17 mars 2009 ·

Ja är så grymt less på att vara pank - Ge mig ett JOBB

Murvald Knegare
18 mars 2009 · 718 Inlägg

Det "moderna" Sverige.. Massor i skatt, skatt och åter skatt.. Och sen när man tror att det är färdigskattat så är det skatt som FAN på bränsle.. Det gör mig lite irriterad, inte förbannad.

William 2009-02-20
Germax
18 mars 2009 · 12 086 Inlägg

Sist jag va förbannad va tidigare idag när jag stog bakom en jävla snorunge (läs tjej som övningskör) i en rondell som hål efter hål står kvar och aldrig kör. Jag snackar lätt 2-3 minuter av fruktansvärd frustration och ilska.

beta
18 mars 2009 · 804 Inlägg

Henrik Pontén, vi behöver någon katastrof som rensar människorasen på kräk som han.

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
18 mars 2009 · 1 874 Inlägg

Just nu är jag genomförbannad på att jag två månader i rad har fått ca 1 - 2.000kr mindre i lön än vad jag brukar, vilket är väldigt konstigt då jag inte har fått någon lönesänkning. Så det blir ett par tajta månader framöver, med andra ord...

Det är nog det värsta just nu. Kul att leva på ca 800kr efter att hyran + lån + räkningar är betalda. ELLER INTE!

SoOft
18 mars 2009 · 50 Inlägg

Är väldigt trött på Sveriges regering och den nya IPRED lagen!!

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
18 mars 2009 · 5 753 Inlägg

Att spotify inte har euskefeurat hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
prodrive Avstängd
18 mars 2009 · 962 Inlägg

Lexusljus på Subaru + ANNAT.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang