Vad gör dig förbannad just nu?

Casy vinnarskalle!
23 mars 2009 · 907 Inlägg

Jag blev less på snön =/ Och nu ska det va minusgrader hela veckan.. blää

BMW M3 "Crisis" (2002)
bollen1986
23 mars 2009 · 3 714 Inlägg

alain skrev:

bollen1986 skrev:
Är förbannad över att det har kommit snö IGEN samt att min granne plågar mig med Britney Spears hela dagarna...

vad gör han med henne? big_smile

Spelar så det skakar i väggarna och det är samma j*vla låt om och om igen !

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
itouch
23 mars 2009 · 1 488 Inlägg

På dollarkursen, vill att den ska vara 7 igen smile

Moser .-ϻΘϨƎЯ
23 mars 2009 · 1 313 Inlägg

att jag inte har nån bil, och att försäkringsbolaget tar så jävla god tid på sig samt att min bil ska skrotas pga ett jävla rådjur mad

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Sanizz
23 mars 2009 ·

Vill gadda mig, men är PANK sad

nonno
23 mars 2009 · 511 Inlägg

Jag är så j*vla förbannad,för det började snöa igen.Var så fint väder för en vecka sen,ock nu har det kommit ca 10 cm SNÖ!

Senast redigerat av nonno (23 mars 2009)

?
Caffe
23 mars 2009 · 1 436 Inlägg

Det som gör mig förbannad just nu är alla jävla spån som är i Rovern och river och har mage att ta sjukligt mycket betalt utan att fixa felet... Gissa och titta på bilen kan jag göra själv, LÄMNAR JAG IN BILEN TILL VERKSTAD FÖRVÄNTAR JAG MIG ATT DET ÄR PROFFS SOM LAGAR BILEN. Jävlka helvetes amatörer, fy fan.

*andas*

Nu lämnar jag in biljävlen för öhh... 4 gången för samma sak inom en månad. Ska vi se vad de har juga ihop när vi hämtar skiten igen...

Senast redigerat av Caffe (23 mars 2009)

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Sanizz
23 mars 2009 ·

nonno skrev:
Jag är så j*vla förbannad,för det började snöa igen.Var så fint väder för en vecka sen,ock nu har det kommit ca 10 cm SNÖ!

Tur att det inte kommit hit, hade inte klarat av det asså tongue

equal PKW
23 mars 2009 · 115 Inlägg

Att jag inte hittar en fräsch bil som tillfredställer mina behov! Samt att jag Har 5 prov på 3 dagar (Ons-Fre)

Volkswagen Golf 4 GTI "V2.0 incoming" (2002)
expect1991
23 mars 2009 · 1 814 Inlägg

regeringen.

volvo_nicke3 Avstängd
23 mars 2009 · 519 Inlägg

blacken skrev:
Att fisen som jag släppte för ett tag sedan, var så förgrömmat illaluktande, yikes  så att jag inte kunde sitta vid datorn på minst en kvart..

hahahha de suger tongue

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)
volvo_nicke3 Avstängd
23 mars 2009 · 519 Inlägg

Jag är förbannad för att nån jävel har hackat mitt cs account!!!! köp eget tongue

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)
Sanizz
23 mars 2009 ·

volvo_nicke3 skrev:
Jag är förbannad för att nån jävel har hackat mitt cs account!!!! köp eget tongue

Haha kan kolla med brorsan ifall han har kvar sitt gamla, isåfall kan du få det. Men tror nästan han har gett bort det.

alain www.bimmerpower.org
23 mars 2009 · 3 995 Inlägg

Att jag har fått öroninflamation, feber, sover dåligt, katt-fan som sätter sina klor i benet under lakan när man ligger, jobbigt!

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
Rquired Allmänt envis
23 mars 2009 · 12 512 Inlägg

Caffe skrev:
Det som gör mig förbannad just nu är alla jävla spån som är i Rovern och river och har mage att ta sjukligt mycket betalt utan att fixa felet... Gissa och titta på bilen kan jag göra själv, LÄMNAR JAG IN BILEN TILL VERKSTAD FÖRVÄNTAR JAG MIG ATT DET ÄR PROFFS SOM LAGAR BILEN. Jävlka helvetes amatörer, fy fan.

*andas*

Nu lämnar jag in biljävlen för öhh... 4 gången för samma sak inom en månad. Ska vi se vad de har juga ihop när vi hämtar skiten igen...

Håller med, lämnade in Mercan på verkstad och när man får tillbaka den blinkar bromsljuset i kapp med blinkersen. För att nämna en sak tongue

EDIT: Och när jag bromsar är det inget ljus alls...

Senast redigerat av Rquired (23 mars 2009)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Andyxa
23 mars 2009 · 161 Inlägg

Förbannad på att alltska va så dyrt, Och att ska va så svårt att tjäna pengar så man inte kan bygga på Volvon sad

Rydholm Ej Medlem
23 mars 2009 · 369 Inlägg

alain skrev:
Att jag har fått öroninflamation, feber, sover dåligt, katt-fan som sätter sina klor i benet under lakan när man ligger, jobbigt!

Vilken KATT-astrof!tongue
Nee det var inte ens kul, humorn är inte särskilt bra såhär på kvällskvisten!roll

Aja krya på dig!smile

You haven't lived until you found something worth dying for!
Haniball_s
24 mars 2009 · 455 Inlägg

Sanizz skrev:

nonno skrev:
Jag är så j*vla förbannad,för det började snöa igen.Var så fint väder för en vecka sen,ock nu har det kommit ca 10 cm SNÖ!

Tur att det inte kommit hit, hade inte klarat av det asså tongue

håller med titta ut nu på morgonen så är det vitt! och mer ska det komma på fredag gaaaaaa! sån skit!

>syns man inte finns man inte<
te_wik Forummoderator
24 mars 2009 · 12 813 Inlägg

Vad gör dig förbannan just nu?

-Idiotjäveln som parkerat bakom mig så jag inte kommer ut från parkeringen!
Framför bilen finns någon typ av skåp, ett metallskåp. OCh idioten ställer sig bakom mig yikes

Inget svar på tele heller när jag försöker ringa personen. Fick lämna bilen på stan och ta mig hem på annat sätt.


IDIOT!!!

..förövrigt var det inte bara jag som råkade ut för det, människor gör som dom ser andra göra.
Så bredvid mig stod typ 4-5 andra bilar som stod inparkerade då de fått en bil bakom sig..


Hur tänker folk?

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
beta
24 mars 2009 · 804 Inlägg

Att man straffas för att man jobbat "för mycket", 49papp i skatt.
Förstår varför många som tjänar bra flyr landet, vilket bara leder till mindre pengar till staten.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang