3917
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

110 Inlägg
4 oktober 2009
Att mitt vänster bakdäck körde om oss inatt!roll

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
5 oktober 2009
att jag fick i fel växel i 50 km skulle få i 3an fick i ettan, biljäveln åt upp 3 nyponbuskar och är nu på repration i lund, och det visar sig att remskivan har ätit sig in i kåpan och jag inte har en jävla uns vad de snackar om men det låter sannerligen inte bra att de sdkall beställa bitarna fråpn USA, Detta skall då ta några veckor och jag har ingen aning vad min försäkring täcker eller inte. Fan att man skall vara så fruktansvärt okunnig i vissa ämnen det gör mig förbannad. =7

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

511 Inlägg
5 oktober 2009
har så jävla ont i magen att ja knappt kan röra mig+att ja är törstig hela tiden

edit:kan vara tarmvred
Senast redigerat av nonno (5 oktober 2009)

?

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
5 oktober 2009
att 960in inte gick igenom blankt på besiktingen!

Team740
211 Inlägg
5 oktober 2009
Raderat. /admin
Senast redigerat av chrizz (5 oktober 2009)

Burn Rubber Not Your Soul

Random
480 Inlägg
5 oktober 2009
Att man är förkyld. Fyfan vad jag hatar det.

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
5 oktober 2009
känner mig allmänt gnällig ikväll så jag får väl med bidra med något.

Att man har en massa prov denna veckan och skolan har äntligen upptäckt tjusningen med internet och ska helt plötsligt använda det i varenda jävla uppgift dom bara kan komma på. har inte en enda uppgift som går att göra utan en dator, och sen att dom använder googles jävla skitapplikation gör inte saken bättre!

finns så mycket mer man kan gnälla på men är ingen som orkar läsa det ändå så sparar det till nästa gång jag är gnällig.

tack och adjö

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
5 oktober 2009
Subw000fer--92 skrev:
Att få höra kommentarer som Jävla svenne roll

den skriver jag under på! lol

Allmänt envis
12 512 Inlägg
6 oktober 2009
Att försäljare i allmänhet tycker det är viktigare att byta patroner i skrivaren eller något liknande istället för att hjälpa kunden som står bakom och väntar (och det är sällan "bara någon minut") Fast det är väl det som klassas som serviceminded numera...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
6 oktober 2009
Folks ovilja att lösa bekymmer som gör att de följer den svenska modellen - om jag tittar ner och är tyst efter att ha bett en person inte tala med mig så blir nog allt bra. Hmm...

Försöker iaf
12 819 Inlägg
6 oktober 2009
....Fortfarande Petra Mede...

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

12 086 Inlägg
6 oktober 2009
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Lr hur?

Jag har sätt skithålet på Roast på Berns och hon är så ruttet jävla kass varje gång!
Lixom far åt h.. jävla dynga!

"Just a little 4 cylinder"
581 Inlägg
6 oktober 2009
Min bildskärm håller på att ge upp efter 2år+...flimrar o blinkar när skärmen är kall/nystartad, får väl ta och byta de små kondensatorerna... typiskt Samsung.

Drygt!

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."

Försöker iaf
12 819 Inlägg
6 oktober 2009
JapMax skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Lr hur?

Jag har sätt skithålet på Roast på Berns och hon är så ruttet jävla kass varje gång!

Ja precis, nu verkar hon vara med i Parlamentet oxå, där finns ju redan en gaphals..vad hon nu heter.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

4 001 Inlägg
6 oktober 2009
te_wik skrev:
JapMax skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Lr hur?

Ja precis, nu verkar hon vara med i Parlamentet oxå, där finns ju redan en gaphals..vad hon nu heter.

Mvh Tommy

Håller med, hon är så jävla kass

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

4 637 Inlägg
6 oktober 2009
supersupra87 skrev:
Samsung.

Har aldrig hört någon som haft tur med det märket. sad

TACS Medlem
457 Inlägg
6 oktober 2009
kolvas skrev:
te_wik skrev:
JapMax skrev:

Lr hur?

Mvh Tommy

Håller med, hon är så jävla kass

Det är därför man inte har någon TV cool

12 086 Inlägg
6 oktober 2009
te_wik skrev:
JapMax skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Lr hur?

Mvh Tommy

Hon är ju inte bara gaphals, hon gapar ju bara skit. Helt osmakligt, helt utan snits, bara en massa dynga och glåpord helt utan humor. Som jag säkert antytt blir jag ju rent av förbannad av att se henne stå o härja, uppenbarligen är vi inte ensam om åsikten efter att man läst lite på chatten. Men att man sänder skiten är ju skamm tongue Jag gör som någon skrev, tittar på programmet på datorn efteråt så jag kan spola över henne och spara 5mm av mitt liv till annat.

7 100 Inlägg
10 oktober 2009
kvinnor..........
jävla krångel bara!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

KUNG
441 Inlägg
10 oktober 2009
bmx skrev:
kvinnor..........
jävla krångel bara!

Hhaahhaa smile  Du är inte ensam... wink

Sök