5509
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

825 Inlägg
11 november 2009
Vädret är så tråkigt tycker jag , regn och grått varenda dag , går och väntar på torra soliga dagar
Senast redigerat av fontheking5 (11 november 2009)

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
12 november 2009
hatar snö helvetet som kommer ner..

1 926 Inlägg
12 november 2009
Att vattnet är avstängt i hyreshuset. Utan att någon har sagt till om detta.

Nu kan jag varken duscha eller äta frukost

Jävla tomtar!

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
12 november 2009
Spelis skrev:

Jävla tomtar!

Hörde på radion igår att det hade blivigt en vattenläcka i sundsvall nånnstans, och att dom stängt av vattnet. Vattenbilar cirkulerar dock de utsatta områdena ända fram till 16 då allting borde fungera igen. Enligt radio-kvinnan dårå...

Vet inte vart du bor, men ifall att jag prickade rätt så vet du vrf tongue

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

918 Inlägg
12 november 2009
Nu ska vi se.

Ingen snö!
Idag när jag och min handledare var i munkedal med lastbilen för att lämna bröd (polarbröd) så la handdatorn av så där fick vi spendera 15 min för att få igång den igen!
Att jag inte har skaffat en r-vinge än!

1 926 Inlägg
12 november 2009
LeafBox skrev:
Spelis skrev:

Jävla tomtar!

Hörde på radion igår att det hade blivigt en vattenläcka i sundsvall nånnstans, och att dom stängt av vattnet. Vattenbilar cirkulerar dock de utsatta områdena ända fram till 16 då allting borde fungera igen. Enligt radio-kvinnan dårå...

Vet inte vart du bor, men ifall att jag prickade rätt så vet du vrf tongue

Heheh nej jag bor en bit utanför örebro smile

Fick tillbaka vattnet efter ca 20-30 minuter. (Vet dock inte hur länge det hade varit avstängt innan)

Norrlänning
1 453 Inlägg
12 november 2009
Att jag blev uppsag, och nu ska chefen ta in en praktikant ist? FÅr han göra de? Helt jävla sjukt!!  säga upp ordinarie personal och ersätta med gratisjobbare.. :S

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

4 637 Inlägg
12 november 2009
Subw000fer--92 skrev:
Gubbjäveln till granne!!! en spade i huvve skulle han allt ha! mad

Vad gör han?

825 Inlägg
12 november 2009
Att min nödvändiga bordsfläkt precis lade av , motorn vägrar + att bladet snurrar av av sig själv , ska prova bygga om med en annan fläkt annars klarar inte jag mig länge på nätterna .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

45 Inlägg
12 november 2009
att bilen drar 2 liter milen nu när det är kallt

387 Inlägg
12 november 2009
att alla frutimmer är sura å bilen skakr som en ängvält har nt råd å köpa stödlager

. . . .[brehas spar tid!!] . . .
264 Inlägg
12 november 2009
Att bilen värmepacket på bilen har pajjat och . . . dyblött på förar golvet. YEah! (Y) för lite pengar. . Men får värme, men nog inte rikigt värme, men men. hårt liv big_smile

*Gasa bör man annars dör man,* Man har inte hållit tillräckligt om man inte smakar diketskanten ;)

Fd Bannad
657 Inlägg
13 november 2009
Att alla brudar ska ha en blogg som dom förväntar sig få spons på och bli nästa blondinbella, att bensinen är så jävla dyr. att studiebidraget är så jävla löjligt lågt att det är slut på pengar efter 5 dar, en kebabrulle och en kvarts tank bensin i den löjligt stora tanken i hitlerpulkan som för övrigt efter hela söndagen och 1000 spänn senare blev påbackad så rejält att den ska skickas på skroten, och ersättningen täcker bara kostnaderna jag lagt ner på den, inget besvär alls. Dessutom stör jag mig på folk som tycker Bmw är bra, det är en skitful dyngbil som borde vara olagliga att köra, alla borde bara få köra mopar, och muskelbilar borde vara billiga och dra 0.8 blandad körning, och alla borde vara manuellt växlade, och tjalalalala.........

trött, sur och ont om snus.

Märkesbög

Allmänt envis
12 512 Inlägg
13 november 2009
Att "någon" tror att skottkärror på fyra hjul med bilvärldens motsvarighet till tegelstenen i motorväg är bättre än Bmw. Hade alla för övrigt fått köra Mopar hade peak oil flyttats 50 år bakåt i tiden och växthuseffekten tagit död på jorden redan innan Greenpeace grundats

Antingen det eller så är detta inlägg ett svar på tal med glimten i ögat wink

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

DFFL
9 020 Inlägg
13 november 2009
Att jag fick pisk av en Opel Kadett GSi med 3 passagerare...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

4 637 Inlägg
13 november 2009
Fortfarande förbannad på det här och inte ser det ljusare ut än senast jag skrev ett inlägg om detta. Blir Toyota IQ årets bil så vet i helvete vad man ska säga.
Artikel om den med folks kommentarer: http://www.vibilagare.se/zino.aspx?articleID=14321
Senast redigerat av EmilHammarlund (21 november 2009)

4 005 Inlägg
13 november 2009
Vet inte om det gör mig förbannad direkt, men kanske lite besviken. Tycker att mer och mer av mina inlägg blir elakare och drygare för varje dag, jag är förbannad på mig själv.

Förlåt.

Fd Bannad
657 Inlägg
13 november 2009
Rquired skrev:
Att "någon" tror att skottkärror på fyra hjul med bilvärldens motsvarighet till tegelstenen i motorväg är bättre än Bmw. Hade alla för övrigt fått köra Mopar hade peak oil flyttats 50 år bakåt i tiden och växthuseffekten tagit död på jorden redan innan Greenpeace grundats

Antingen det eller så är detta inlägg ett svar på tal med glimten i ögat wink

Haha Helskönt skrivet;D (dock helt absurt.......)

Märkesbög

DFFL
9 020 Inlägg
13 november 2009
Hedning skrev:
BlaBlaBla...
Dessutom stör jag mig på folk som tycker Bmw är bra, det är en skitful dyngbil som borde vara olagliga att köra, alla borde bara få köra mopar, och muskelbilar borde vara billiga och dra 0.8 blandad körning, och alla borde vara manuellt växlade, och tjalalalala.........

trött, sur och ont om snus.

Yeaaahhh, riiiiiiight...
http://farm1.static.flickr.com/132/350146739_bef4621203_o.jpg

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

9 108 Inlägg
13 november 2009
Stör mig på kärringen som backade på mig häromdagen, första dagen på praktiken jag körde med egna elever och så blir jag påkörd i chefens cabriolet mad

Vi hade backat ut ur en parkeringsruta och jag skulle ge anvisningar till nästa ställe så vi stod still bakom hennes parkerade bil i 5-10 sekunder sen ser jag att hon startar bilen och backar rakt in i sidan på oss med hyfsad fart. Det roligaste var att hon skyller på att vi var i döda vinkeln och att hon minsann tittade överallt innan hon backade, yeah right..

I och för sig är det jag är mest förbannad över är att hon på fullaste allvar tror att skadan på bakskärmen redan fanns där och att vi försöker lura henne.

Sök