4645
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

169 Inlägg
1 december 2009
Blir förbannad på mitt ex

Med lem
624 Inlägg
1 december 2009
Kylan sad

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

erixon89
1 december 2009
Trådstartare
Subw000fer--92 skrev:
Djurplågare mad

Håller med.

4 005 Inlägg
1 december 2009
Människor från andra länder som alltid ska pruta och ha sig när jag säljer produkter, vill ha hjälp med ett problem som tar 5 min att lösa, sedan visade det sig att det var tretusen andra saker så att det tar 1,5 timma istället. Så när jag säger att jag vill ha betalt för 30 min åtminstonde och bjuda på resten så att de blir nöjda så börjar de tjaffsa som fan, för några hundralappar.

När han vägrade så satte jag full debitering på 650kr/h, gav honom räkningen och sa att antingen så betalar han eller går utan sin nya produkt.

Idiot.

246 Inlägg
1 december 2009
Är förbannad på mig själv.
Senast redigerat av HighVoltage (2 december 2009)

Människor med smak kör bilar med flak!

blacken
2 december 2009
Trådstartare
Den dj"""a skitstövliga amatörlastbilschaffis som backade på min bil i går kväll, och sedan smet, Djävla as!, måtte du drabbas av eviga punkors förbannelse!..

1 571 Inlägg
2 december 2009
Debatten på SVTs Uppdrag Gransknings sida om bilismen. Vilka stollar.

Såhär skriver reportern i chatten:
"Alla energianvändning måste ner till snål-minimum, och då är samåkning i elbil bättre än ensam i elbil, Fulsatt i dieselbuss bättre än ensam i etanolbil, och knökfull spårvagn som drivs av vindkraftsel bättre än Elhybrid som laddas från kraftvärmeverk som delvis körs på biomassa delvis på fossilt. Å Cykel som drivs av människa som helst äter lite kött är mycket effektivt"

Det låter som Nordkorea haha. Cykla och äta ris och bada en gång i veckan i risavkoket.

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
2 december 2009
Haha tongue

Vi i Sverige ska ju vara så duktiga med allt med. Men när många u-länder inte gör ett skit och bara spyr ut farliga ämnen och gaser. Vi är ju en fis i rymden mot dom.

Sleeper
3 084 Inlägg
2 december 2009
M103 skrev:

"Alla energianvändning måste ner till snål-minimum, och då är samåkning i elbil bättre än ensam i elbil, Fulsatt i dieselbuss bättre än ensam i etanolbil, och knökfull spårvagn som drivs av vindkraftsel bättre än Elhybrid som laddas från kraftvärmeverk som delvis körs på biomassa delvis på fossilt. Å Cykel som drivs av människa som helst äter lite kött är mycket effektivt"

Det låter som Nordkorea haha. Cykla och äta ris och bada en gång i veckan i risavkoket.

Ja det vore ju bra om alla degade ner sig i soffan och startade plantodling på bordet och inte rörde sig ur fläcken. smile ingen TV inge sex och inga lampor.
Det allra bästa vore om alla körde harakiri för miljöns skull. Det är väl bara bra med lite varmare klimat, vi får mer vatten som löser vatten problemen i afrika och man slipper köra till jobbet med öppen dörr för att det jävla låset frusit fast. slipper skrapa rutorna. Skogen växer fortare, plantorna växer fortare =mer mat och fler hus. Bilen drar mindre bensin då man slipper kallstarter. Vi slipper såkallade farliga gifter från asfalten vi river upp med våra vinterdäck. Afrikanerna slipper frysa ihjäl på natten då vi har ett fint skyddande hölje av koldioxid.
Plogbilar och saltbilar kommer inte behövas. Dåå värmebehovet minskas minskas också kärnkraft, kolkraft och olja. Så för att lösa klimatfrågan är det bästa helt enkelt att "Gasa mera!"

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
2 december 2009
M103 skrev:

Och var detta före eller efter "climategate"?  Det är sådana som ger den extra kryddan när man drar till varvstoppet wink

*ironi*

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

erixon89
3 december 2009
Trådstartare
pk89 skrev:
Detta gör mig förbannad!!

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6228724.ab

Vilka idioter säger ja bara..

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
3 december 2009
Alla jävla jullåtar som dom har börjat spela nu samma skit varje år och låtarna blir ju knappast bättre...

Teddan
2 495 Inlägg
3 december 2009
att jag inte har fått in någon diskmaskin, blir att ta tag i det i morron.
Blir ju folkilsken utan dskmaskin, vågar inte släppa in folk .... tänk om dom smutsar ner ett glas

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

387 Inlägg
3 december 2009
att min epa . ska klödda

Norrlänning
1 453 Inlägg
3 december 2009
Att man aldrig vet vad kvinnofolket vill! Ibland är dom så jäkla på och nästa dag helt off... :S

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

390 Inlägg
3 december 2009
Ellertz skrev:
Att man aldrig vet vad kvinnofolket vill! Ibland är dom så jäkla på och nästa dag helt off... :S

Isf blir jag arg tillbaka på att mansfolket är precis likadana!

246 Inlägg
4 december 2009
airam skrev:
Ellertz skrev:

Håller med. Killar är exakt detsamma.

Människor med smak kör bilar med flak!

Teddan
2 495 Inlägg
4 december 2009
HighVoltage skrev:
airam skrev:
Ellertz skrev:

Nej nej nej , vi killar är mycket enklare att förstå .
Jag tror ni tjejer är från en annan planet big_smile

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Ace Ventura
1 240 Inlägg
4 december 2009
r-ted skrev:
HighVoltage skrev:
airam skrev:

Nej nej nej , vi killar är mycket enklare att förstå .
Jag tror ni tjejer är från en annan planet big_smile

Thats true! Min gamla brud ringde och ville att vi skulle prata lite och fixa vårt förhållande.. 2 timmar senare var hon otrogen tongue

Sök