3384
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

106 Inlägg
14 december 2009
Min sambo som jag är förlovad med(3år) hon dumpa mig 2 veckor senare fick även jag sparken och min egen brorsan kalla mig för en hemlös hund och dänga mig så klart.. Allt under samma månad
Dator min gick sönder en halv månad efteråt bränner visst moderkortet ...
Jag har fått veta att jag har Aids näe skojar bara men resten är sant smile bilen den har jag iaf kvar smile Yeah

polisen stannar mig en måndag morgon och gav mig 1000kr i böter för att jag körde om en kaxigt  audi Q7 på höger sidan och tog min vänner som satt där bak ner till station.. jaja 2010 se iaf ljusare ut smile värre blir det fan inte i år i alla fall smile ett gott och vit jul till er alla smile
Senast redigerat av sselraeF (14 december 2009)

234 Inlägg
14 december 2009
att cupéfläkten är sönder i bilen sad

Motorcyklar <3

4 005 Inlägg
14 december 2009
Att jag inte satte på vinterdäcken i fredags när jag hade chansen och måste åka till sthlm om 1h. Köpte dem väldigt sent..hmm

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
14 december 2009
sselraeF skrev:
Min sambo som jag är förlovad med(3år) hon dumpa mig 2 veckor senare fick även jag sparken och min egen brorsan kalla mig för en hemlös hund och dänga mig så klart.. Allt under samma månad
Jag har fått veta att jag har Aids näe skojar bara men resten är sant smile bilen den har jag iaf kvar smile Yeah

polisen stannar mig en måndag morgon och gav mig 1000kr i böter för att jag körde om en kaxigt  audi Q7 på höger sidan och tog min vänner som satt där bak ner till station.. jaja 2010 se iaf ljusare ut smile värre blir det fan inte i år i alla fall smile ett gott och vit jul till er alla smile

Kita skrev:

Haha, inte för att vara sånn. Men efter att "sselraeF" fått typ hela livet vänt uppoch ner på under 1 månad så ser det ut som att din cupéfläkt inte är så viktig tongue

Inget illa menat, jag skulle oxå bli förbannad om fläkten la av, Men det såg bara så roligt ut big_smile

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

3 650 Inlägg
15 december 2009
Att jag sladdade in i en trottoarkant och spräckte hela fälgen på granada coupen sad

Jackass
802 Inlägg
15 december 2009
NFD skrev:
Hunted skrev:
Alla som döper sina bilar till ngt. med Pearl! ex. "Blue, black, lime green, white, red pearl!"

Men "Gangsterpråmen" är såklart helt ok?
Facepalm...

En sökning på pråmen ger ca 9 resultat på garaget. Pröva att söka på pearl.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"

234 Inlägg
15 december 2009
LeafBox skrev:
sselraeF skrev:

Kita skrev:

Haha, inte för att vara sånn. Men efter att "sselraeF" fått typ hela livet vänt uppoch ner på under 1 månad så ser det ut som att din cupéfläkt inte är så viktig tongue

Inget illa menat, jag skulle oxå bli förbannad om fläkten la av, Men det såg bara så roligt ut big_smile

Jo det ser roligt ut tongue Men va fan tongue
Men så här iefterhand.. Kan ju alltid försöka lätta upp stämningen lite iaf ;P

Motorcyklar <3

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
15 december 2009
att jag inte kom in på skolfanskapet! big_smile ... så nu blir de, jobba med gamlingar som vikare ett tag till. Sen back till måleriet!

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
16 december 2009
Kärringar (Eller snarare folk) som inte känner till väjningspliktsregler och inte har någon respekt för halka, hade jag varit lika ouppmärksam som denna tant jag mötte idag hade förmodligen hennes höft suttit i passagerarstolen helt plötsligt...

Sedan blir jag förbannad på uttryck som "snökaos" och "halkan krävde liv", lär er att köra (eller snarare att respektera halkan) Svensson!

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

4 637 Inlägg
16 december 2009
Håller med, så fort det kommer några flingor är det ett jävla skrivande om snökaos. Verkar sälja bra!

Var man ens går hör man folk som gnäller på att det är så jävla kallt. Några plusgrader verkar räcka för att folk ska gnälla, är det något att gnälla över i december?

Och så fort det faller några snöflingor gnäller folk som idioter. Barnen blir glada, det blir ljusare, mysigare, mer julstämning, mkt behagligare än regn att få på sig, folk kör förhoppningsvis lugnare när det är lite vitt än på osynliga isfläckar. Ser nästan bara fördelar. Vad är problemet?

246 Inlägg
17 december 2009
Snön! Fan det räcker väl med snö nu. Meterhögt överallt. Det räcker med ett par decimeter wink
Har inte tinat upp än efter dagens jobb, fysatan! Bilen körde fast, två gånger. Inte heller var det kul att stå på hängställningen, och inte kunna se marken för det öste ner så mycket snö.
http://i46.tinypic.com/158bgb4.jpg
Senast redigerat av HighVoltage (17 december 2009)

Människor med smak kör bilar med flak!

Roos
17 december 2009
Trådstartare
Folk som inte fattar - STÖRST GÅR FÖRST! (Jaja hajja ironin gnällgubbar)
Senast redigerat av rooos (17 december 2009)

gillar en riktig burnout
1 174 Inlägg
18 december 2009
att jag åker framhjulsdrivet nu när snön har kommit sad

193 Inlägg
18 december 2009
körde o lekte hela dagen igår...sen när jag skulle ta sista stället så försvan trycket i koppplings pedalen sad
jävla piss

jag som vill köra nu..

DFFL
9 020 Inlägg
18 december 2009
Att verkstaden behöver bilen till på Måndag...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sanizz
19 december 2009
Trådstartare
Irriterande människor :S

ljudfantast
1 372 Inlägg
19 december 2009
jag stör mig som in i själva fan på alla komplett outbildade människor här på gorg. Särskrivningar, problem med syfte, formulering etc. är förbannat jävla jobbigt att se dagarna i ända. Hur kan så många ha så grova problem med svenska språket? SÅ många dyslektiker kan det ju inte finnas!

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
19 december 2009
Folk som inte använder stor bokstav när dom klagar på att andra inte kan skriva. Var bara tvungen att ta upp det wink

Annars är det vell det att ja kör framhjulsdrivet när det är snö.

246 Inlägg
19 december 2009
Att den smarta person som använde våran lift tog med sig nyckeln! Snacka värdelöst, åka in till västerås, börja förbereda och sen när vi skulle flytta liften så sitter inte nyckeln i. Det var bara att packa ihop igen och åka hem. Tack för det. mad

Människor med smak kör bilar med flak!

ljudfantast
1 372 Inlägg
19 december 2009
stor bokstav är ett litet problem, särskrivningar och felstavningar är jävligt mycket värre.

Sök