3559
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Sleeper
3 084 Inlägg
19 december 2009
Att mina saabaktier för 500 spänn gick åt helvete.... jävla skitbil och jag som nästan tjänat ihop de 99kr som avgiften var för att köpa dem sen tänkte jag sälja sad men faan
Senast redigerat av Sushikocken (19 december 2009)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Med lem
624 Inlägg
19 december 2009
Vädret! sad

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

Sleeper
3 084 Inlägg
19 december 2009
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/a … 6318058.ab är ju skrattretande hur jävla blond man kan vara att man drar en spontan-hail i tv

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.

Japsare
508 Inlägg
19 december 2009
Sushikocken skrev:
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/ankasjul/article6318058.ab är ju skrattretande hur jävla blond man kan vara att man drar en spontan-hail i tv

Seriös kvinna, hahaha, hör ju inte änns va apan säger!

-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!

Japsare
508 Inlägg
19 december 2009
Mkt irreterad över att de ä en snöig lörda kväll, dvs. ingen körbar o ja behöver få den ike körbara bilen till ett garage i stan >.<

-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!

DFFL
9 020 Inlägg
19 december 2009
Att jag inte ens duschat än när de andra redan väntar på mig på krogen...

EDIT:
Eller rättare sagt att det alltid är så. tongue
Senast redigerat av FireTraXX (19 december 2009)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

12 Inlägg
20 december 2009
Något som faktiskt gör mig lite småsur är att alla regler här på garaget ska vara så oförklarligt luddiga.. och jag saknar alldeles för många finesser här för att vara nöjd tongue

Jag kan motstå allt, utom frestelser

Forummoderator
26 484 Inlägg
20 december 2009
RedQueen skrev:
Något som faktiskt gör mig lite småsur är att alla regler här på garaget ska vara så oförklarligt luddiga.. och jag saknar alldeles för många finesser här för att vara nöjd tongue

Jag blir faktiskt lite förbannad över alla här som klagar på moderatorerna på denna underbara sida. De får alldeles för lite cred för deras jobb, och allt de gör är bara fel. Bilar åker offline och det är alltid - ALLTID - deras fel, oavsett hur kassa än bilderna är eller hur lite information det än är om fordonet.

Är det funktioner som saknas - tipsa om dem i stället. Finns vägar att förmedla dem!

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

2 337 Inlägg
20 december 2009
Att saker och ting ska vara så förbannat svåra. När man väl hittar något som kan vara rätt så är oddsen små att det ens blir av överhuvudtaget. Bläh.

Och sen gör det mig förbannad att det är julledighet. Jag trivs bättre på jobbet.
Senast redigerat av Sarge (20 december 2009)

246 Inlägg
20 december 2009
Sarge skrev:
Och sen gör det mig förbannad att det är julledighet. Jag trivs bättre på jobbet.

Phu! Trodde jag var ensam om att tycka så smile

Människor med smak kör bilar med flak!

blacken
20 december 2009
Trådstartare
Sushikocken skrev:
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/ankasjul/article6318058.ab är ju skrattretande hur jävla blond man kan vara att man drar en spontan-hail i tv

Jo hon är  så hjärndöd man kan vara utan att vara död så att säga. Undrar vad för bild av oss folk i staterna får av oss Skandinaver när dom har en sådan referens till oss. hmm.

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
20 december 2009
Allt tjat om Saabs framtid

Ace Ventura
1 240 Inlägg
20 december 2009
Anna anka... Vad är det för speciellt med den träskpaddan egentligen...

2 337 Inlägg
20 december 2009
HighVoltage skrev:
Sarge skrev:

Phu! Trodde jag var ensam om att tycka så smile

Närå, jag har bara varit ledig i två dagar, men lider redan. Och ska sitta här och häcka i tre veckor till. Fy fan, säger jag.

Sleeper
3 084 Inlägg
20 december 2009
Sony ericssons jäv** Dyng f*tt C* Sat*ns störda idi*t synkroniserings program

246 Inlägg
20 december 2009
Att det är så jävla svårt att få tag i en persons mobilnummer. Varför måste folk ha så vanliga namn roll

Människor med smak kör bilar med flak!

2 656 Inlägg
20 december 2009
alla dumma brudar gör mig förbannad!! finns inte en klok kvinna !!

394 Inlägg
20 december 2009
ekelund88 skrev:
alla dumma brudar gör mig förbannad!! finns inte en klok kvinna !!

agree

vem fan är maptun?

Allmänt envis
12 512 Inlägg
20 december 2009
AirOne skrev:
RedQueen skrev:

Jag blir faktiskt lite förbannad över alla här som klagar på moderatorerna på denna underbara sida. De får alldeles för lite cred för deras jobb, och allt de gör är bara fel. Bilar åker offline och det är alltid - ALLTID - deras fel, oavsett hur kassa än bilderna är eller hur lite information det än är om fordonet.

Är det funktioner som saknas - tipsa om dem i stället. Finns vägar att förmedla dem!

Håller med AirOne, tycker administratorerna på denna sida sköter sig utmärkt. Tycker Garaget är ett av få forum det är någon ordning på...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

12 Inlägg
20 december 2009
Rquired skrev:
AirOne skrev:
RedQueen skrev:

Håller med AirOne, tycker administratorerna på denna sida sköter sig utmärkt. Tycker Garaget är ett av få forum det är någon ordning på...

Ja de va ju inte själva forumet jag klaga på tongue
och bli du förbannad på mig om du/ni vill smile Jag har kanske missat nåt? Men överlag e de lite svårt att komma in i vissa av sakerna här när man e ny. Och i detta forumet går de ju ut på att klaga wink

Peace Out xD

Jag kan motstå allt, utom frestelser

Sök