Update 23090706
Jahapp..det går ju fruktansvärt bra det här. För det första; 79:an som stod på skroten. Jag var ju dit som sagt..om jag nu inte har skrivit det tidigare. Kanske blev en blogg av det förresten? Hursomhelst. Dels så stod den ju på en annan bil så man fick ju leka Tarzan och svinga sig upp mellan vraken och vingla medan man försökte skruva.
Dock den gången förgäves. Spelade ingen roll vilka svordomar jag än använde, så lossnade inte skruvarna innanför dörren. Jag blev så less så jag spottade - till och med - på dem men ändå så gav de inte upp..

[Taget 090702]*..där har vi liket..en 79:as 240.*Sen för det andra så träffade jag Ekbergh - med sin far - av en lustig anledning utanför vårt garage, och inte nog med att de inte längre trodde att de hade skärmarna och frontplåten - man är även tvungen att ha en annan grill, precis som en vänlig själ här i tråden förutspådde tidigare.
Visserligen har herr Ekbergh den grillen, men den blir nog dyr i inköp. Så nu står man fasen där igen...på hur man ska göra. Ge upp eller fortsätta på gtx-bygget?
Jag tror iofs att det står kvar en eller annan på Brunflos Bildemontering...och där får jag ju tag i grejer billigt..men..ja. Jag vet inte riktigt nu.
För att göra något uppiggande så var jag över en sväng till "H2mRacing" där det inhandlades två stycken mätarhållare som jag tänker göra om lite grand. A-stolpehållaren kommer att försvinna och antingen kommer klockan att få komma tillbaka till sin normala plats, eller så..äsch vi får se helt enkelt

Dessutom köpte jag ett par såna här lampor-så-små-att-dom-är-gjorda-för-att-tappas-bort-typen, som skall lysa blått.
Först slet jag ur lampan ur GasControll-mätaren...inte fasen var det rätt där inte:O
Sedan plockade jag ner klockan från A-stolpen. Då är kontakten i klockan så dålig att den knappt ville fungera när jag mixtrade. Plötsligt sa det POFF.
Då gick säkringen och det var slutskruvat..
Som sagt. Går bra nu:P