3455
Sök

Nya Saaben!

49 Inlägg
28 mars 2006
Trådstartare
Förlåt om jag lägger den i lite fel kategori..

Men alla måste ju se den...

Nya Saab 9-6c är den inte underbar ?

http://www.bilsport.se/artikel_bild_top … delning=8#

305 Inlägg
28 mars 2006
Den såg lite trevlig ut faktist.
Frågan är vad alla saab fantaster säger om bakhjulsdrift och en stor V8, sen ska en ricktig saab ha turbo.

9 108 Inlägg
28 mars 2006
Fredag 1 April 2005    wink Aprilskämt.. Jag gick på den själv för inte så länge sen..

Den är RUUUUSKIGT snygg iaf.. En sån saab skulle jag verkligen kunna äga!

346 Inlägg
28 mars 2006
ja jag tänkte väl att det var för bra för att vara sant..kul med nåt nytt inom Saab men det blir det nog aldrig då

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

Avstängd
1 106 Inlägg
28 mars 2006
Den är grym!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ägare av Saab 9-3

Livet startar vid 220 km/h

3 149 Inlägg
28 mars 2006
Den hade varit fulländad om:
1. Den hade fyrhjulsdrift och en liten bensinsnål V8 med överliggande kamaxlar och biturbo
2. Inredning: Tycker det är synd av hetsa fram modeller som urholkar märket. Hoppas nu att inredningen håller samma klass och snitt som i 9-3 och att man lyfter över den Saab-typiska elektroniken och reglagen.
3. Sen hoppas jag att chassit får samma re-ax system som 9-3 (och bättre väghållning och inget amerikanskt gung).

Trist annars på en så snygg bil. Om jag får som jag vill blir det nog succé även i Europa! smile

49 Inlägg
29 mars 2006
Trådstartare
Näähh ere sant att det var ett april skämt ?!!?

Fan trist hmm..

O va sen jag var med det isåfall sad

Sök