Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Vet inte om jag skrivit det innan men du borde ju kunna fixa papper på en strypt r1 motor.. Finns väl 25kw sattser å köpa
Ja där sa du nånting... har jag inte tänkt en tanke på! Ska ta o kolla upp det om det är godkänt att göra så! Tack för tipset!
Oscar-v-Linnea skrev:
Satan i gatan vad grymt projekt! Prenumeration? Ja tack! Keep up the good work!
Tack tack!
Mvh Oscar
farbrorbozze skrev:
jag har då sett alla bilder både på förmiddan & nu ser toppenbra ut
Jo dom verkar funka nu! Får fasiken hoppas det då det kostade nästan 200kr för ett år!! hehe Tack ska du ha!
Hunted skrev:
Is le brÿtal!!
Haha ja så kan man ju säga! Tackar tackar!
krille_hlm skrev:
Men lägg upp bilderna här ist för på photobucket då?
Grejen är ju det att det tar mer tid att lägga upp dom på garaget då man måste ladda upp bilderna en och en.. på photobucket kan man ladda upp hur många som helst på en gång och det är riktigt smidigt att lägga in länkar till bilderna i tråden sen från photobucket! Plus att jag har över 200 bilder på fiaten redan ligger där och det vore ju smått drygt att behöva ladda upp alla bilderna en gång till på ett nytt ställe!
Äntligen har man fått varit en HEL dag i garaget! Men som vanligt så far tiden förbi fortare än vad man anar och så står man där med inte så gjort iaf.. Ja buren är färdig så när som på några småstag, krysset mellan bakstöttorna och så sidosträvorna i dörröppningen men dom har jag lämnat ogjorda med flit då dom kommer bli väldans mycket i vägen under byggandets gång!
Jaha, är huvudet dumt får kroppen lida.. enligt experterna blev bilen för stadig i baken och därför farlig att krocka med så det var bara att riva allt som jag byggt och börja om! Har krånglat hela dagen och allt har gått illa så kan hända att det blir några veckors vila från "lillen" för motivationen är inte på topp för tillfället!
Har iaf rivit allt igen och gjort lite förstärkningar till nedre delen av ramen och fått dit en sidovägg så man har nånting att fästa "nya" buren i...
Var så sjukt nära på att påbörja ett exakt likadant projekt precis efter sommaren, hittade en billig motor och en billig fiat 600, men bilen hann bli såld
Grymt att någon annan kan förverkliga det iaf, grymt bra byggt hittills, du kan det här
jag misstänkte det när jag såg det, tråkigt när man gör sådana missar
Fundera ut nåt riktigt bra och sedan är det bara på att igen!
Ja det känns lite tungt.. speciellt när man blev skitnöjd med alla skarvar o allt.. så är det bara att kapa sönder allt igen.. men det är bara påt igen! Ingen annan som tycker synd om en så varför ska man göra det själv?
BrajjAxx skrev:
Fy fan vlket projekt:) Sådant här gillar alla:D
Tack så mycket! Det var välbehövligt!
kalle_kalle skrev:
åå vad rolig bil att köra sen!
Ja får hoppas den blir ättrig som bara den! hehe
SNL skrev:
Var så sjukt nära på att påbörja ett exakt likadant projekt precis efter sommaren, hittade en billig motor och en billig fiat 600, men bilen hann bli såld
Grymt att någon annan kan förverkliga det iaf, grymt bra byggt hittills, du kan det här
Ja en 600 hade ju varit klockrent! Var sugen på en sån först men hittade ingen som var billig nog att kapa sönder så det fick bli en 126:a istället! Ingen som saknar orginal polsk fiat 126 iaf!
frippe89 skrev:
vad är de för typ av lager du kör med vid diffen?
Jag vet inte vad dom kallas men jag kan kolla upp numrena åt dig om du vill?
Vilka snälla kompisar man har! Bara dräller in bra o ha saker! Dessa stag ska nog gå att göra en justering av diffen så man kan spänna/släppa kedjan på ett smidigt sätt! ca 100mm justeringsväg! Tyvärr är dom lite långa men det ska väl gå att ändra på! Tillverkade i rostfritt, syrafast material så dom borde tåla lite... sprintarna ska bytas ut mot skruv så det kan monteras helt stumt så det inte börjar glappa!
Sen gjorde jag klart andra sidan.. så nu sitter båda sidopanelerna där och nu kan jag äntligen börja med buren igen! Förhoppningsvis ska det bli rätt denna gång!