Bilen är fortfarande avställd... vill inte lägga ut bilder på den smutsig heller... så snart det blitt lagligt att åka med den på gatan o jag tvättat av den så kommer bilder
nja jag har väl redan råkat lägga in några plast delar i förrådet "Ooops, I did it again" eller va hette låten?
Bilen är fortfarande avställd... vill inte lägga ut bilder på den smutsig heller... så snart det blitt lagligt att åka med den på gatan o jag tvättat av den så kommer bilder
nja jag har väl redan råkat lägga in några plast delar i förrådet "Ooops, I did it again" eller va hette låten?
//Ola
bra ola;) det blir nog så vi kommer att träffas nästa år på några träffar;) tror ja, för du kommer inte låta den va;) mvh Thommy
Bilder inom ett par dagar... kan säga att det e.... glasfiber iaf. Finns ju inte så många kit till saab. men man kan ju alltid modda lite på det sen filar jag på lite överrasking trots allt
Ja oså va det det där med att jag skulle ha paus o inte spendera så mkt pengar Kommer nog faktikst att behålla den i svart. Det är så pass stilfullt. Stereobygge får vi se. Jag har inte tiden eller kunskapen eller ekonomin för det just nu. Fälgar blir det dock letas efter några sjysta just nu
Nån som vet hur stora hjul man får in på saaben? 20" e för stort va?
Ja oså va det det där med att jag skulle ha paus o inte spendera så mkt pengar Kommer nog faktikst att behålla den i svart. Det är så pass stilfullt. Stereobygge får vi se. Jag har inte tiden eller kunskapen eller ekonomin för det just nu. Fälgar blir det dock letas efter några sjysta just nu
Nån som vet hur stora hjul man får in på saaben? 20" e för stort va?
//Ola
Inget är för stort med vilja våld och vinkelslip ser fram emot bygget by the way...
Va fan är det jag ser!!! haha du kunde inte låt bli! din lilla plastofil....Gör det enkelt nu och ha kul! mvh Fredde
Oooops! Ja jag ska försöka... måste få ordning på mitt liv med allt som det e nu. Så jag måste ha nåt att göra oxå... bilen har ju räddat mej förut. Den här sortens baby gör inte så ont iaf
terazzi skrev:
hahaha trevligt se du fortsätter men tror ALLA här typ "räknade" med att den inte skulle va orginal så lycka till med denna nu!!
Hehe nja det va väl lite så... får väl säga att pausen blev väldigt KORT då Tack jag hoppas kunna få den att sticka ut lite extra!