Angående: Vårträffen 2009 Piteå

TheDeadDorkster Dieselgypsy
29 april 2009 · 538 Inlägg

CivicHatchback skrev:
vet du hur många det blir från luleå ca?

Dom gångerna jag for var det närmare ett dussin bilar.

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna
iceman_21
29 april 2009 ·

Cerran skrev:
Lite information från vi i RiN-admin:

Det blir lagligt "streetrace" i Fällfors, på Skellefteå Drive Center, på kvällen. Start kl 18.00, insläpp från cirka 16.30. Följ skyltarna mot Skellefteå Drive Center i Fällfors.

Vi kommer att ta en entréavgift på 40 kr per bil att komma in på Skellefteå Drive Center. Anledningen är att vi behöver en städkassa för att se till att vi säkert kan fortsätta köra på Skellefteå Drive Center. Bilar som betalat in sig på Vårträffen kommer in gratis på basen.

är du starter?

smile   blir det stege?

CivicHatchback
29 april 2009 · 182 Inlägg

skulle vara skoj o köra smile

Cerran Starter
30 april 2009 · 98 Inlägg

iceman_21 skrev:

Cerran skrev:
Lite information från vi i RiN-admin:

Det blir lagligt "streetrace" i Fällfors, på Skellefteå Drive Center, på kvällen. Start kl 18.00, insläpp från cirka 16.30. Följ skyltarna mot Skellefteå Drive Center i Fällfors.

Vi kommer att ta en entréavgift på 40 kr per bil att komma in på Skellefteå Drive Center. Anledningen är att vi behöver en städkassa för att se till att vi säkert kan fortsätta köra på Skellefteå Drive Center. Bilar som betalat in sig på Vårträffen kommer in gratis på basen.

är du starter?

smile   blir det stege?

Yes, jag blir starter och det blir stege smile


Kommer du o kör eller? smile

Race_Chick Snäll liten biltjej
30 april 2009 · 880 Inlägg

Lidas88 skrev:

¤¤740Racing¤¤ skrev:

iceman_21 skrev:

kan du inte bara köra utan att ställa in dom?..

Då är de stor risk att mina nya däck går åt h*lvete...dom e inte billiga nya som jag har nu hmm

Det är inte så svårt att ställa in så du får någolunda bra hjulinstäningar. du ska ha 3-4 milimeter på framhjulen som to in. och det mätter du bara från ett däcks  insida till det andras mitt

Vi ställde in fram å bakvagn i veckan så de löser sig nog. Men kan ju säga att framdäcken peka åt varsitt håll... GANSKA reält :S Men nu är de fixat,och sen bakvagnen var helt kört men det är också fixat nu som gått de går,nu går de att köra bilen utan att ratten skakar och att bilen ständigt drar åt höger tongue

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
quiet
30 april 2009 · 127 Inlägg

"nu går de att köra bilen utan att ratten skakar och att bilen ständigt drar åt höger"

Fördel!

Race_Chick Snäll liten biltjej
30 april 2009 · 880 Inlägg

Angren skrev:
"nu går de att köra bilen utan att ratten skakar och att bilen ständigt drar åt höger"

Fördel!

ja du hade blivit rädd om de va som förr,bara du ens tänkte tanken på att släppa ratten så vek han av åt höger.. Du fick ständigt vrida ratten åt vänster och kan lova att man fick värk i armarna efter ett tag,men nu är de borta å glömt

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
quiet
30 april 2009 · 127 Inlägg

Ja fy fan, då är de inge roligt att köra bil sad Tur de e fixat! big_smile

kalle_kalle
1 maj 2009 · 2 914 Inlägg

jag har ju sån jävla osis så det kommer ju bli så jag måste fara typ halv 3 tiden så jag kan inte ställa ut lillmercan annars skulle jag göra det yikes lite kul att se vad folk tycker om min lilla rostiga arselskjutsare lol
duger åt mig iaf cool

JEsT3R-Race
1 maj 2009 · 343 Inlägg

Är lite kluven om jag ska ställa ut bilen eller ej hmm

quiet
1 maj 2009 · 127 Inlägg

20kr är väll inte alltför mycket att undvara? Hjälper träffen att hållas vid liv smile

NJ_
1 maj 2009 · 2 118 Inlägg

Jag ställer nog ut bussen bara för att retas med nån ;D Måste ju ge lite spons till RiN smile


Edit: Hade tänkt ställa ut Beemern men den råkade ut för lite tråkigheter.. sad

Senast redigerat av NJ_ (1 maj 2009)

D.i.l.l.i.g.a.f
CivicHatchback
1 maj 2009 · 182 Inlägg

NJ_ skrev:
Jag ställer nog ut bussen bara för att retas med nån ;D Måste ju ge lite spons till RiN smile


Edit: Hade tänkt ställa ut Beemern men den råkade ut för lite tråkigheter.. sad

Det blir ju kanon big_smile

Lidas88
1 maj 2009 · 20 Inlägg

hye kommer då komma ut imorn. förmodligen med 2 18tumars krom fälgar bak.

Volvo 242 Cab "Cabben" (1976)
iceman_21
1 maj 2009 ·

¤¤740Racing¤¤ skrev:

Angren skrev:
"nu går de att köra bilen utan att ratten skakar och att bilen ständigt drar åt höger"

Fördel!

ja du hade blivit rädd om de va som förr,bara du ens tänkte tanken på att släppa ratten så vek han av åt höger.. Du fick ständigt vrida ratten åt vänster och kan lova att man fick värk i armarna efter ett tag,men nu är de borta å glömt

han?..... ;-)

Jospan
1 maj 2009 ·

Hur långt är det från stan till Fällfors?

DuaneLee
1 maj 2009 · 6 Inlägg

Jag kommer i morgon också. smile
Fast jag lär nog inte ställa ut.
Det skulle kännas skämmigt att ställa ut en orginalare som inte fått bli tvättat sen augusti förra året. tongue
Om någon har nåt tips på var man kan tvätta bilen utan att köra den i automat här i Piteå så är
alla tips välkomna, alt om någon har lust att låna ut sin högtryck en stund (bor i lägenhet så kan ej tvätta
hemma).

Ska försöka hinna slänga på sommarsulorna i morgonbitti bara, hoppas på att mekonomen har öppet då
för annars lär det bli svårt då jag måste inhandla en domkraft. big_smile

En polare till mig kommer även hänga med och med sig har han en fin filmkamera.
Han ska filma lite material till en uppgift vi har på universitetet.
Så om han hinner filma mycket material så kan jag försöka klippa ihop nåt vettigt
av det sen om någon är intresserad.

Har någon koll på hur många HK man bör ha för att ställa upp och åka lite bana?
Jag har ju bara 150 i min men det vore ju skoj att se vad hon går för.

Mvh /Duane

Pedaal
2 maj 2009 · 601 Inlägg

Jospan skrev:
Hur långt är det från stan till Fällfors?

Det är ganska precis 5 mil dit smile Om jag inte minns helt galet

Race_Chick Snäll liten biltjej
2 maj 2009 · 880 Inlägg

Japp 09:30 gäller nu på OK/Q8 Solbacken ! 40kr för bilar som ska ställas ut. smile Vi syns i piteå big_smile

Senast redigerat av ¤¤740Racing¤¤ (2 maj 2009)

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
NMI
2 maj 2009 · 1 045 Inlägg

är några som ska träffas i luleå kl 19,00 på brasseriet/fiskekyrkan och tåga mot piteå cruising bara hänga på...

Ford F250 Superduty "Diesel trucken" (2004)
BMW 740D "V8 Biturbo diesel" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang