1647
Sök

Phranz's Volvo 740 LTT

Busbil som används till vardags..

326 528 Visningar
Projektet avslutat 26 oktober 2015
725 Inlägg
12 januari 2010
Trådstartare
strandberg31 skrev:

Tråkigt hmm blev det några större skador?

Tror inte det, ryckte lite i ratten när jag körde men det var nog bara snö hoppas jag..

510 Inlägg
12 januari 2010
Surt det där med att åka av vägen, du hade lite mer tur än jag iallafall, det stod ett träd i diket när jag åkte av haha

2 914 Inlägg
12 januari 2010
ajfan... hoppas att det inte blev något större som gick sönder. men det är sånt som händer tongue

725 Inlägg
12 januari 2010
Trådstartare
Slimbastard skrev:
Surt det där med att åka av vägen, du hade lite mer tur än jag iallafall, det stod ett träd i diket när jag åkte av haha

Aj fan, hur gick det då? tongue

725 Inlägg
12 januari 2010
Trådstartare
kalle_kalle skrev:
ajfan... hoppas att det inte blev något större som gick sönder. men det är sånt som händer tongue

Nej jag tror inte det smile Haha det gör ju det wink

37 Inlägg
12 januari 2010
Hahahaha bra Frans! big_smile

725 Inlägg
12 januari 2010
Trådstartare
JimmyLarss0n skrev:
Hahahaha bra Frans! big_smile

wink Har era packningar med smile

37 Inlägg
12 januari 2010
Just de ja tongue kommer hem på torsdag..

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
12 januari 2010
Haha hoppsan!
Hur fasen fick du in så mycket snö? big_smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

725 Inlägg
12 januari 2010
Trådstartare
JimmyLarss0n skrev:
Just de ja tongue kommer hem på torsdag..

Gött smile

725 Inlägg
12 januari 2010
Trådstartare
Robban_89 skrev:
Haha hoppsan!

Tog loss "buk-plåten" när jag bytte kylet och då var den trasig så jag satte inte tillbaka den. Och sen har jag aldrig fått tummen ur och skaffat en annan..

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
12 januari 2010
Phranz skrev:
Robban_89 skrev:
Haha hoppsan!

Tog loss "buk-plåten" när jag bytte kylet och då var den trasig så jag satte inte tillbaka den. Och sen har jag aldrig fått tummen ur och skaffat en annan..

Då är det nog lika bra att slänga tillbaka min då tongue

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

725 Inlägg
12 januari 2010
Trådstartare
Robban_89 skrev:
Phranz skrev:
Robban_89 skrev:
Haha hoppsan!

Då är det nog lika bra att slänga tillbaka min då tongue

Mm, rekommenderas wink

510 Inlägg
12 januari 2010
kalle_kalle skrev:

Lampa+blinkers+ framskärmen blev mos. Men Resten av bilen klarade sig mirakulöst, jag gick oskadd.

Jobba på med reparationerna nu, ingen rolig känsla av att ha en trasig bil wink

725 Inlägg
12 januari 2010
Trådstartare
Slimbastard skrev:
kalle_kalle skrev:

Lampa+blinkers+ framskärmen blev mos. Men Resten av bilen klarade sig mirakulöst, jag gick oskadd.

Jobba på med reparationerna nu, ingen rolig känsla av att ha en trasig bil wink

Får ta en kik men tror inte det var nått tongue

1 339 Inlägg
12 januari 2010
Såg inte så farligt ut den dikeskörning, kunde varit värre wink . Btw hur kom det upp så mkt snö? Jag har en sån där typ ett stort plastskydd/kåpa så enda öppningen är vid avgassystemet men kanske där det kom in? tongue

725 Inlägg
12 januari 2010
Trådstartare
Volvo740an skrev:
Såg inte så farligt ut den dikeskörning, kunde varit värre wink . Btw hur kom det upp så mkt snö? Jag har en sån där typ ett stort plastskydd/kåpa så enda öppningen är vid avgassystemet men kanske där det kom in? tongue

Nej det gick bra faktiskt. Jag tog loss det skyddet för ett tag sen och såg att det var trasigt så jag satte inte tillbaka det och sen har jag inte skaffat ett nytt.. Så man kan säga att det kom in lite överallt tongue

110 Inlägg
13 januari 2010
ojoj illa med avåkningen:P sånt händer alla ibland:P satte farsans 740 i en buske och drog av hela "läppen" där fram, även ett blinkersglas åt helvete XD tongue hur går det nu då?smile

725 Inlägg
13 januari 2010
Trådstartare
Haha tongue Tur att det finns så mycket delar tongue Tänkte ut och provköra bilen nu wink

110 Inlägg
13 januari 2010
haha jaa:P fast det löste sig med ett par gipsskruvar till läppen XD  okej najs ju:D blir mycke sladdande elleR?tongue

Sök