när du va och köpte hjulmuttrar och ventilhattar på biltema.. va va de för art-nummer på hjulmuttrarna ? tacksam för svar, går bra att du svarar här för prenumation är lagd
Upptäckte idag att det gått in vatten någonstans i bagaget så det var dyblött under baslådan :S Har nu plockat ur den, kört kupévärmare på mattan och undersökt lite. Dock utan resultat så det är väl bara att vänta på nästa regnperiod och leta :l
Du kan ju alltid ta en kompis/familje medlem och be dem vattna bilen just i baken. Innan n dem gör det tar du en ficklampa med och lägger dej i bagage utrymet och letar. Ni hittar garanterat var det kommer in vatten då. Så fick jag göra när det kom in vatten in i bilar på verkstan.
Du kan ju alltid ta en kompis/familje medlem och be dem vattna bilen just i baken. Innan n dem gör det tar du en ficklampa med och lägger dej i bagage utrymet och letar. Ni hittar garanterat var det kommer in vatten då. Så fick jag göra när det kom in vatten in i bilar på verkstan.
Okej, jag ska bak och kolla så fort jag kört i regn tänkte jag, annars ska jag testa ditt tips, tack på förhand
Tyckte mig se att det kom in vatten genom lycktorna bak. Tog loss den ena och skulle kolla en sak, bryter så klart av en hållare för en skruv i PLAST.. Men som tur är har man kontakter Gamla och nya iaf, ingen bra bild men ändå