Eftersnack: Big inn Köping träffen

Andyxa
5 april 2009 · 161 Inlägg

Ja vad tyckte ni om denna träff?
Själv så  tycker jag att det kom ut många fina bilar dit, Dock lite mycke svin Volvos, Men dem bjöd ju på däckrök så.

Sen till alla idioter som måste skräpa ner. Inte konstigt att komunerna mot bilträffar, När alla slänger skit på marken. Papperskorgar finns av en anledning, Lägg skitet i bilen och släng sen istället.

Mvh Andy

Munkis
5 april 2009 · 1 636 Inlägg

Andyxa skrev:
Ja vad tyckte ni om denna träff?
Själv så  tycker jag att det kom ut många fina bilar dit, Dock lite mycke svin Volvos, Men dem bjöd ju på däckrök så.

Sen till alla idioter som måste skräpa ner. Inte konstigt att komunerna mot bilträffar, När alla slänger skit på marken. Papperskorgar finns av en anledning, Lägg skitet i bilen och släng sen istället.

Mvh Andy

Tyckte det var trevligt jag med men det är som du säger, mer skräp än bilar , när jag skulle ut från parkeringen så fick man köra slalom mellan krossat glas och massa annat .

Fin bil du hade föresten! smile

afterlame Telefonjakkinen
5 april 2009 · 8 Inlägg

Jag är imponerad på att det kom så pass mkt bilar och tyckte det var en trevlig kväll, sen kan man ju plocka bort alla raggar svin som bara härjar och skräpar ner.. Men i helhet så var det en bra kväll, Big inn parkeringen är ju helt perfekt för biluppställning med många strålkastare osv..

Tummen upp tycker jag, hoppas på flera träffar här i köping!! smile

Underliga äro Herrens vägar, sa prästen när han körde i diket.
_Hagitch_
5 april 2009 · 21 Inlägg

Ja de va en riktigt trevlig träff..betydligt mer bilar än väntat smile

SimonImmo
5 april 2009 · 27 Inlägg

Måste ju säga att det blev en lyckad träff, hade inte en susning om att det skulle komma så många big_smile

Teddybear
5 april 2009 · 29 Inlägg

Även jag måste säga att jag är väldigt förvånad att det kom så många bilar som det gjorde. Men är i stort väldigt nöjd med träffen smile Sen är det som föregående säger att hade varit roligare med lite mer ordning och mindre skräp. Kanske I framtiden att ha lite mer annordnat. Ett tack iaf till den som drog igång det och det kanske kan bli en trevlig tradition i framtiden! smile

Senast redigerat av Teddybear (5 april 2009)

Skoda Octavia 1.8T "The traitor" (2000)
Beeenny
5 april 2009 · 982 Inlägg

tyckte de inte va så mkt bilar att kolla på ,de var ju mest vovlo 7-serien och 2-serien inte så kul kanske..

ford_orion_RS Eskilstuna
5 april 2009 · 70 Inlägg

det var riktigt nice. träff. det får bli fler gånger.. det var en hel del bilar:)

lillsebb
5 april 2009 · 57 Inlägg

helt okej träff , men som sagt man kanske kunde ha ställt upp bilarna i ordning typ som volvo på ett ställe och fina bilar på annat ställe och bara vinter bilar längre bort istället för det ska vara så blandat , man missa flera bilar pga det . men annars var det en hel nöjd kväll  smile

BMW 318i (1988)
ford_orion_RS Eskilstuna
5 april 2009 · 70 Inlägg

lillsebb skrev:
helt okej träff , men som sagt man kanske kunde ha ställt upp bilarna i ordning typ som volvo på ett ställe och fina bilar på annat ställe och bara vinter bilar längre bort istället för det ska vara så blandat , man missa flera bilar pga det . men annars var det en hel nöjd kväll  smile

jo jag håller med om det också..skulle varit riktigt bra med platser för Märken.och utseende ( det var mkt fylla där också.. såg ja

SimonImmo
5 april 2009 · 27 Inlägg
johssi
5 april 2009 · 91 Inlägg

de trevligt var ju att jag stog där halv 9 och då var de kanske 4 bilar där. efter en kvart så hade det kommit mer en 200st . riktigt trevligt:D. synd för dom som får gå och städa upp allt skit nu bara!

option
5 april 2009 · 36 Inlägg

riktigt kul med mycket bilar igårbig_smile 
håller med simon upp med bilder ni som har:D

efter en lång dag av hårt slappande är det skönt att koppla av!
Volkswagen Passat R-line "2.0 TDI DSG 4MOTION GT" (2014)
FreddeK
5 april 2009 ·

det var riktigt trevligt! dock för mycket fylla och skit...såg väl lite bråk också. Kul med responsen på bilen och kul med folket som kom fram och snackade=)

Mvh fredde

SNL
5 april 2009 · 615 Inlägg

Tummen upp till så många fina bilar.

Tummen ner till raggaräcklena som släppte luften ur mitt högra framdäck, hade nämligen lånat farsans bil dit med nya fälgar på.
Jävligt trevligt att ta sig hela vägen hem till Örebro!

Senast redigerat av SNL (5 april 2009)

Let's stance!
850heden
5 april 2009 · 557 Inlägg

Ja träffen va bra....Precis som många skriver så var det ju mycket mera bilar än vad man hade räknat med:P

Munkis
5 april 2009 · 1 636 Inlägg

Ingen som sitter å trycker på några bilder från träffen igår?

Filippin Awsome
5 april 2009 · 37 Inlägg

Tycker personligen att de är tråkigt att alla ska dra folk som kör volvo över en kant. "Volvo på ett ställe och fina bilar på ett annat".. Tråkigt tycker jag då det finns mkt fina volvo bilar.
Dem hängigaste åken på träffen i mina ögon var inte volvo bilar utan bilar av andra märken.
Men nästa år så kanske vi kan ha volvo på ett ställe, japanare på ett annat, vissa bilmärken kan vi ha vid bilskroten på andra sidan stan.
Och fyllan är nog ganska ofrånkomligt på sånna här mer eller mindre oarrangerade träffar.

Nog om det, bra uppslutning och mkt bilar, blev riktigt bra kväll i mina ögon.
Och tummen upp till den som fick till de här i lilla köping!

Mvh micke.

Munkis
5 april 2009 · 1 636 Inlägg

Bjoerk0 skrev:
Tycker personligen att de är tråkigt att alla ska dra folk som kör volvo över en kant. "Volvo på ett ställe och fina bilar på ett annat".. Tråkigt tycker jag då det finns mkt fina volvo bilar.
Dem hängigaste åken på träffen i mina ögon var inte volvo bilar utan bilar av andra märken.
Men nästa år så kanske vi kan ha volvo på ett ställe, japanare på ett annat, vissa bilmärken kan vi ha vid bilskroten på andra sidan stan.
Och fyllan är nog ganska ofrånkomligt på sånna här mer eller mindre oarrangerade träffar.

Nog om det, bra uppslutning och mkt bilar, blev riktigt bra kväll i mina ögon.
Och tummen upp till den som fick till de här i lilla köping!

Mvh micke.

Jo men det är ju så det är , vi som inte har råd att åka Ferarri har inget på bilträffar att göra , vi förstör bara allt ihop med våra avskum till bilar neutral

FreddeK
5 april 2009 ·

Munkis skrev:

Bjoerk0 skrev:
Tycker personligen att de är tråkigt att alla ska dra folk som kör volvo över en kant. "Volvo på ett ställe och fina bilar på ett annat".. Tråkigt tycker jag då det finns mkt fina volvo bilar.
Dem hängigaste åken på träffen i mina ögon var inte volvo bilar utan bilar av andra märken.
Men nästa år så kanske vi kan ha volvo på ett ställe, japanare på ett annat, vissa bilmärken kan vi ha vid bilskroten på andra sidan stan.
Och fyllan är nog ganska ofrånkomligt på sånna här mer eller mindre oarrangerade träffar.

Nog om det, bra uppslutning och mkt bilar, blev riktigt bra kväll i mina ögon.
Och tummen upp till den som fick till de här i lilla köping!

Mvh micke.

Jo men det är ju så det är , vi som inte har råd att åka Ferarri har inget på bilträffar att göra , vi förstör bara allt ihop med våra avskum till bilar neutral

nej då inte alla! men 740 är en ungdomsbil och då svinas det! finns även mycket ungdomar och mycket volvos så det sticker ju ut i massan! fan stod och var rädd för att få stenskott på bilen hela kvällen...mindre roligt och sen parera mellan krossat glas är inte heller så kul men över lag så var träffen riktigt lyckad!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang