Eftersnack: Big inn Köping träffen

Rille0
5 april 2009 · 2 021 Inlägg

KimpaaBooY skrev:
Vad vart det för bil som blästrade opel astrorna?
Bilmärke och modell, färg.

såg en vit 740 som stog o enhjula på nån grusplätt mitt bland allt, hörde tydligt hur det rasslade när gruset träffade div. uppställda bilar, är osäker om det var vid oplarna, va precis vid "ingången" till parkeringen kan man säga.

Jaguar Xjr "x308 supercharged" (1998)
SimonImmo
5 april 2009 · 27 Inlägg

Cesso skrev:
Fy fan vilken håla KÖPING ÄR ! man har ju ångest attacker när man är där juh ! tur att ja flyttade därifrån !

är det var den här tråden handlar om tycker du?

R-efined
5 april 2009 · 152 Inlägg

Jag tycker det var trevligt med mycket bilar och folk, mer än förväntat faktiskt. Man blir grymmt irriterad på folk som gör saker utan att tänka, tex som att sladda runt och blästra andra bilar i närheten, trist

fanimej
5 april 2009 · 182 Inlägg

Var trevligt att det kom så många bilar som det faktist kom! Rötägg finns det överallt och det har inget med vad man kör för bil eller hur gammal man är MEN det är tyvärr 18-25 som är överrepresenterat i kategorin som "svinar", tyvärr!

Jag lyckades undvika glaskrosset så man får väl vara glad för det..

BMW M635csi och den där feta svarta jänkarn som lät rejält hårigt (Pontiac gto?) var ju träffens absoluta höjdpunkter!

Hoppas det blir flera träffar så det får utvecklas mer uppstyrt. Jag kommer iaf komma igen! smile

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
KimpaaBooY
5 april 2009 · 378 Inlägg

Rille0 skrev:

KimpaaBooY skrev:
Vad vart det för bil som blästrade opel astrorna?
Bilmärke och modell, färg.

såg en vit 740 som stog o enhjula på nån grusplätt mitt bland allt, hörde tydligt hur det rasslade när gruset träffade div. uppställda bilar, är osäker om det var vid oplarna, va precis vid "ingången" till parkeringen kan man säga.

Okey, var det inte den bilen jag trodde det var.
Vet en bekant dom var förmodligen dit som brukar utmärka sig och leka på fel ställen.

Kommer ej hänga ut personen då det inte var den bilen det handla om.


Förövrigt tycker jag det är illa när man inte får ha sin snygga bil ifred.

// KimpaaBooY
Rille0
5 april 2009 · 2 021 Inlägg

söndag kväll o parkeringen är fortfarande proppad me me glas och o skit,  blir säkert jättebra när willys öppnar imorrn bitti smile

Jaguar Xjr "x308 supercharged" (1998)
FreddeK
6 april 2009 ·

fanimej skrev:
Var trevligt att det kom så många bilar som det faktist kom! Rötägg finns det överallt och det har inget med vad man kör för bil eller hur gammal man är MEN det är tyvärr 18-25 som är överrepresenterat i kategorin som "svinar", tyvärr!

Jag lyckades undvika glaskrosset så man får väl vara glad för det..

BMW M635csi och den där feta svarta jänkarn som lät rejält hårigt (Pontiac gto?) var ju träffens absoluta höjdpunkter!

Hoppas det blir flera träffar så det får utvecklas mer uppstyrt. Jag kommer iaf komma igen! smile

ååå tack så mycket! alltid kul att höra att folk gillar bilen, sitter här och får rysningar=)

Fet_intercooler
6 april 2009 · 169 Inlägg

Teddybear skrev:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=128219

Det låter helt okej,jag kommer om det blir av.

Man blir aldrig för gammal för att leka med bilar.
Volvo V90 D4 awd inscription "Blåbäret" (2017)
niceemil
6 april 2009 · 9 Inlägg

jag var där nästan intill hela natten, och ja jag är ung och mina kompisar är unga och kör volvo, men kan ju berätta att vi åkte och svina ut på dom vägar vi brukar göra de på, inte värt att sladda och trycka till den där laser-blå v70n med kromfälgar osv...

ja lite mer ordning så löser det sig, men antingen måste jag ha dålig hörsel eller något för jag tyckte inte alls jag hörde nå bråk eller liknande. men därimot fyllan var väl stor och jag är väl lite delaktig i det hela men ja höll inte på och kasta flaskor kan jag lova, vet hur sur jag skulle bli med punktering

//Emil

Have Some Sympathy, Or I Will Lay Your Sole To Waste
Saab 900 (1996)
Nathalielinda
6 april 2009 · 14 Inlägg

Jag tycker det var trevligt att vi lyckades med en sånhär träff i köping! Mindre bra med alla som svinade runt bland bilar som var värda mer än vad dom själva kommer att tjäna under hela sitt liv! Men jag tycker att vi satsar på en träff snart igen, men då mer arrangerad, så man kan hjälpas åt att dämpa svinandet, för att komma ifrån det helt tror jag aldrig man lyckas med. att då ha en del där det blir mer seriöst för som som vill visa upp sina byggen osv, o en parkering för dom som bara vill syälla sina bilar och gå runt och kolla, & dom som ska börna o grejja får allt ta & vara på baksidan! hade tänkt oss så från början denna gång, men eftersom vi som höll på med denna träff kom rätt sent, när det redan hade packat på sig bilar, så var det ingen ide att börja flytta om!

MatteSundstrom
6 april 2009 · 97 Inlägg

Nathalielinda skrev:
Jag tycker det var trevligt att vi lyckades med en sånhär träff i köping! Mindre bra med alla som svinade runt bland bilar som var värda mer än vad dom själva kommer att tjäna under hela sitt liv! Men jag tycker att vi satsar på en träff snart igen, men då mer arrangerad, så man kan hjälpas åt att dämpa svinandet, för att komma ifrån det helt tror jag aldrig man lyckas med. att då ha en del där det blir mer seriöst för som som vill visa upp sina byggen osv, o en parkering för dom som bara vill syälla sina bilar och gå runt och kolla, & dom som ska börna o grejja får allt ta & vara på baksidan! hade tänkt oss så från början denna gång, men eftersom vi som höll på med denna träff kom rätt sent, när det redan hade packat på sig bilar, så var det ingen ide att börja flytta om!

så du va en av dom som arrangerede den här träffen? ett tips till nästa gång är att söka frivilliga funktionärer.. finns garanterat folk som ställer upp

fanimej
6 april 2009 · 182 Inlägg

Freddeponken skrev:

fanimej skrev:
Var trevligt att det kom så många bilar som det faktist kom! Rötägg finns det överallt och det har inget med vad man kör för bil eller hur gammal man är MEN det är tyvärr 18-25 som är överrepresenterat i kategorin som "svinar", tyvärr!

Jag lyckades undvika glaskrosset så man får väl vara glad för det..

BMW M635csi och den där feta svarta jänkarn som lät rejält hårigt (Pontiac gto?) var ju träffens absoluta höjdpunkter!

Hoppas det blir flera träffar så det får utvecklas mer uppstyrt. Jag kommer iaf komma igen! smile

ååå tack så mycket! alltid kul att höra att folk gillar bilen, sitter här och får rysningar=)

Din bil är värd alla komplimanger den kan få, kan väl inte vara så många kvar i det skicket?

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
Mike_89
6 april 2009 · 12 Inlägg

Tycker det var en skön kväll som fan mycket snygga bil kul att många bjöd på sig själv. om man kunde undvika alla glas flaskor. man kan väll i så fall hålla sig till burkar om man nu ska supa o svina:P synd att ja va så jävla kass. fick inte Dodgen att burna, eller nja lite sad mer sånt här i vår lilla skit håla big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang